Lieko is de enige die uitgekakt wordt door vrijwel iedereen in DGK, wat ze helemaal aan d'r eigen minachtende arrogante persoontje te danken heeftquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:30 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Om haar na een tijd net zo af te zeiken als nu bij Lieke gedaan wordt?
Niemand deugd er toch in dat huis?
Lieke is de enige standvastige met 2 benen op de grond staande persoon in de Kooi.
zit piano te spelenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:38 schreef FdW het volgende:
Knuppeltje al weer een poos niet te bekennen.
Zit waarschijnlijk een gedoseerde hoeveelheid alcohol in te nemen om verder te kunnen.![]()
sryquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
NIET FLUISTEREN!!!!!!!!
We lijken wel broer en zus!!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:37 schreef Pavement het volgende:
kudt moet 2218 zijn
Ja deed ze dat maar!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:38 schreef T-lex het volgende:
Nadia weer met die jankstem van d'r..."mannie"
zum kotsen!GA IS DOOD!
Dat soort vrouwen moeten er ook zijn. Je zal maar net naar de hoeren willen en zonder geld zitten...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:39 schreef riri het volgende:
Kim zit ook al zo raar in elkaar...
Wat hebben die vrouwen toch allemaal een obsessief gedrag met sex,....snappen ze niet hoe ze zichzelf daarmee voortdurend naar beneden halen?
Waar is het zelfrespekt van deze vrouwen gebleven?.....
Ik vind dat zij hem minstens zo hard played als hij haar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:41 schreef Meganog het volgende:
Tsja Nadia...eerst een spelletje met Dennis spelen en nu krijg je het terug.
Piepstemmetje: "Waarom doet hij dat"
zij is ergerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind dat zij hem minstens zo hard played als hij haar.
Ja, maar op live webcam...., kweeniequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:41 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen moeten er ook zijn. Je zal maar net naar de hoeren willen en zonder geld zitten...
dennis is een man van woorden en geen daden helaas,quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Laten we ons even focussen op de TT van Pavement.: Gaat Dennis los of met zijn smoeltje op de stoep.
![]()
![]()
broer en zus en broertje,quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
om het plaatje af te maken![]()
[afbeelding]
Dan maar op de stoep.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
dennis is een man van woorden en geen daden helaas,
ik kan der niet opgewonden van worden, al dat nadia's stem helemaal slecht is voor mn darmen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:46 schreef hetbabbelaartje het volgende:
A'Del moet flink door blijven roken.
Lekker hoor. Die rauwe stem van haar.
Haar adem s'ochtends lijkt me ook geen pretje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:46 schreef hetbabbelaartje het volgende:
A'Del moet flink door blijven roken.
Lekker hoor. Die rauwe stem van haar.
Bedankt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
om het plaatje af te maken![]()
[afbeelding]
Wacht maar af ! De nacht is nog niet geeindigd !quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
dennis is een man van woorden en geen daden helaas,
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Sorry hoor, maar dat gegaap van Huub tijdens de vele gesprekken is niet echt respectvol.
Hij doet het te pas en te onpas. Je merkt, dan, dat hij er niet meer met zijn gedachte bij is.
nix heeft alweer een beginnersscript gekregen vandaag en WEER niet goed uitgevoerd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:49 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wacht maar af ! De nacht is nog niet geeindigd !
Hij loopt allang naast zijn schoenen. Ik ga even plat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Sorry hoor, maar dat gegaap van Huub tijdens de vele gesprekken is niet echt respectvol.
Hij doet het te pas en te onpas. Je merkt, dan, dat hij er niet meer met zijn gedachte bij is.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
Huub en Lieke hebben elkaar weer gevonden bij Fries.![]()
Gapen doe je ook als je je bij iemand op je gemak voelt, is mij verteld.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Die smoes werkt inderdaad altijd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gapen doe je ook als je je bij iemand op je gemak voelt, is mij verteld.
dat zei hij ook tegen haar.... het gaat er momenteel hier in en daar uit, al dat puberale gedrag wat wij hier vertonen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Vraag me ook af, of Huub wel eens iets uitvoert in dat huis.
Lekker voor een eventuele relatie met hem. Hij laat zich goed in zijn kaart kijken.
Wat jammer dat Lieke dat lulletje nog een kans geeft.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
Huub en Lieke hebben elkaar weer gevonden bij Fries.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |