Lieko is de enige die uitgekakt wordt door vrijwel iedereen in DGK, wat ze helemaal aan d'r eigen minachtende arrogante persoontje te danken heeftquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:30 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Om haar na een tijd net zo af te zeiken als nu bij Lieke gedaan wordt?
Niemand deugd er toch in dat huis?
Lieke is de enige standvastige met 2 benen op de grond staande persoon in de Kooi.
zit piano te spelenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:38 schreef FdW het volgende:
Knuppeltje al weer een poos niet te bekennen.
Zit waarschijnlijk een gedoseerde hoeveelheid alcohol in te nemen om verder te kunnen.![]()
sryquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
NIET FLUISTEREN!!!!!!!!
We lijken wel broer en zus!!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:37 schreef Pavement het volgende:
kudt moet 2218 zijn
Ja deed ze dat maar!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:38 schreef T-lex het volgende:
Nadia weer met die jankstem van d'r..."mannie"
zum kotsen!GA IS DOOD!
Dat soort vrouwen moeten er ook zijn. Je zal maar net naar de hoeren willen en zonder geld zitten...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:39 schreef riri het volgende:
Kim zit ook al zo raar in elkaar...
Wat hebben die vrouwen toch allemaal een obsessief gedrag met sex,....snappen ze niet hoe ze zichzelf daarmee voortdurend naar beneden halen?
Waar is het zelfrespekt van deze vrouwen gebleven?.....
Ik vind dat zij hem minstens zo hard played als hij haar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:41 schreef Meganog het volgende:
Tsja Nadia...eerst een spelletje met Dennis spelen en nu krijg je het terug.
Piepstemmetje: "Waarom doet hij dat"
zij is ergerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind dat zij hem minstens zo hard played als hij haar.
Ja, maar op live webcam...., kweeniequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:41 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen moeten er ook zijn. Je zal maar net naar de hoeren willen en zonder geld zitten...
dennis is een man van woorden en geen daden helaas,quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Laten we ons even focussen op de TT van Pavement.: Gaat Dennis los of met zijn smoeltje op de stoep.
![]()
![]()
broer en zus en broertje,quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
om het plaatje af te maken![]()
[afbeelding]
Dan maar op de stoep.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
dennis is een man van woorden en geen daden helaas,
ik kan der niet opgewonden van worden, al dat nadia's stem helemaal slecht is voor mn darmen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:46 schreef hetbabbelaartje het volgende:
A'Del moet flink door blijven roken.
Lekker hoor. Die rauwe stem van haar.
Haar adem s'ochtends lijkt me ook geen pretje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:46 schreef hetbabbelaartje het volgende:
A'Del moet flink door blijven roken.
Lekker hoor. Die rauwe stem van haar.
Bedankt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
om het plaatje af te maken![]()
[afbeelding]
Wacht maar af ! De nacht is nog niet geeindigd !quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
dennis is een man van woorden en geen daden helaas,
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Sorry hoor, maar dat gegaap van Huub tijdens de vele gesprekken is niet echt respectvol.
Hij doet het te pas en te onpas. Je merkt, dan, dat hij er niet meer met zijn gedachte bij is.
nix heeft alweer een beginnersscript gekregen vandaag en WEER niet goed uitgevoerd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:49 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wacht maar af ! De nacht is nog niet geeindigd !
Hij loopt allang naast zijn schoenen. Ik ga even plat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Sorry hoor, maar dat gegaap van Huub tijdens de vele gesprekken is niet echt respectvol.
Hij doet het te pas en te onpas. Je merkt, dan, dat hij er niet meer met zijn gedachte bij is.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
Huub en Lieke hebben elkaar weer gevonden bij Fries.![]()
Gapen doe je ook als je je bij iemand op je gemak voelt, is mij verteld.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Die smoes werkt inderdaad altijd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gapen doe je ook als je je bij iemand op je gemak voelt, is mij verteld.
dat zei hij ook tegen haar.... het gaat er momenteel hier in en daar uit, al dat puberale gedrag wat wij hier vertonen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Vraag me ook af, of Huub wel eens iets uitvoert in dat huis.
Lekker voor een eventuele relatie met hem. Hij laat zich goed in zijn kaart kijken.
Wat jammer dat Lieke dat lulletje nog een kans geeft.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
Huub en Lieke hebben elkaar weer gevonden bij Fries.![]()
dat is wel eens een welkome afwisselingquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:55 schreef nueffeniet het volgende:
eindelijk eindigd dit avondje niet met een nepgeile nadia en denniks
Hoe kwam Jaap dan aan die ochtendjas voor Kim? Heeft'ie die gekocht of 'achterover gedrukt'?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:58 schreef nueffeniet het volgende:
wat lult amanda nou??,, ik wil iets voor m kopen..hebben ze daar een campingwinkeltje dan??die sletten hebben toch ook geen poen?
niets afgevallenquote:
Huub gaapt ook tijdens serieuze gesprekken. Ik had het niet alleen over vanavond.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:54 schreef Desii het volgende:
[..]
dat zei hij ook tegen haar.... het gaat er momenteel hier in en daar uit, al dat puberale gedrag wat wij hier vertonen.
Het ging over het gesprek tussen Lieke en Nada... Lieke gaf aan dat Nada niet spoorde, Huub beamde het en vond het best.. hij vindt het wel leuk dat ze een beetje naar elkaar toe trekken.
Ze roepen zo vaak dat ze zo'n geweldige klik hebben dat het erop lijkt dat ze zichzelf nog moeten overtuigen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:56 schreef nueffeniet het volgende:
alleen nu is het de nepklik die nergens is die natja is een hele slechte actrice
yupquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:00 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze roepen zo vaak dat ze zo'n geweldige klik hebben dat het erop lijkt dat ze zichzelf nog moeten overtuigen.
yuppie yup yup yup, raar woord als je het lang herhaalt achter elkaar.quote:
Hier dezelfde reaktiequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:01 schreef Desii het volgende:
Nix zingt mee...... ik ga nu vrijwillig naar Nada en Manny luisteren![]()
[afbeelding]
Vette avatar bijzonder fruitigquote:
is ook met andere woorden snip snip snip snip,,neuken neuken neuken neuken,,voel me nou net bart de graafquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
yuppie yup yup yup, raar woord als je het lang herhaalt achter elkaar.
Gewoon op de boodschappenlijst gezet waarschijnlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hoe kwam Jaap dan aan die ochtendjas voor Kim? Heeft'ie die gekocht of 'achterover gedrukt'?
quote:
Waar zijn jullie in vredesnaam mee bezig. Neem een voorbeeld aan mij, standvastig en altijd herkenbaar.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar zijn jullie in vredesnaam mee bezig. Neem een voorbeeld aan mij, standvastig en altijd herkenbaar.
Kim leek haar hand te overspelen toen ze zei dat Dennis mysterieus is, maar hij trapte erin.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:04 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wedden, dat Nix zich nu een beetje gaat distantieren van Natja, nu hij weet, dat Kim hem aantrekkelijk vindt? (nou ja, nu zij door de buren heeft moeten zeggen, dat zij hem het aantrekkelikst vindt).
Dit geeft vast weer de nodige perikelen.
Natja, wil zich nu ook niet voor niets terug gaan trekken, want o jee, wat is dat persoontje jaloers.
Doen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:08 schreef Pavement het volgende:
Mensen er gebeurt te weinig, af en toe zit ik me toch te denken om me optegeven voor dgk (serieus)
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:08 schreef Pavement het volgende:
Mensen er gebeurt te weinig, af en toe zit ik me toch te denken om me optegeven voor dgk (serieus)
Lobasca er in lijkt me een beter ideequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:08 schreef Pavement het volgende:
Je weet dan wel wat je te wachten staat hier op Fok en vol he?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:08 schreef Pavement het volgende:
quote:
ja en dan krijg je ook te horen van de febo,,je mag dit niet ,en dat niet,,na 3 weken ben je die smoelen zat,dat gekreun elke nacht,,en die oefenloze domme gesprekken,,dus lekker zwemmen,paardrijden,bbqen,voetballen,afrukken en dan weer naar huis,,succesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:08 schreef Pavement het volgende:
Mijn gedrag is zowiezo niet goedquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:10 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Je weet dan wel wat je te wachten staat hier op Fok en vol he?
Maar ach. Bij het later doorlezen van alle commentaren, kan je misschien nog iets leren van je eigen gedrag toch?![]()
dan pas je er idd prima inquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
ik denk, dat is al een wonder hoor.
Dat is een aanbevelingquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mijn gedrag is zowiezo niet goed, zal gelijk worden uitgekotst door de huub groepies hier dat weet ik zeker
quote:
Ik sluit een lening voor je af, om je te laten winnen..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:08 schreef Pavement het volgende:
Ik maak wel een fansite voor jequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik sluit een lening voor je af, om je te laten winnen..![]()
Ik slaap overdag....en dan moet er echt geen geluid in mijn buurt komen..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Lobasca er in lijkt me een beter idee![]()
Ik zou in iedergeval proberen net zo'n entree als jaap te maken, hillarisch was dat. Ik zou gaan bonden met jaap en dennis helemaal gek maken met zn dingetjes, nadia zou ik op in blijven praten dat ze dik en lelijk is, brian ga ik per direct gitaar les geven etc etc, dromen dromen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik sluit een lening voor je af, om je te laten winnen..![]()
Je bent dus toch van lotje getikt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik zou in iedergeval proberen net zo'n entree als jaap te maken, hillarisch was dat. Ik zou gaan bonden met jaap en dennis helemaal gek maken met zn dingetjes, nadia zou ik op in blijven praten dat ze dik en lelijk is, brian ga ik per direct gitaar les geven etc etc, dromen dromen.![]()
Ik mag toch zeker wel op je halfjaarfeestje komen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik zou in iedergeval proberen net zo'n entree als jaap te maken, hillarisch was dat. Ik zou gaan bonden met jaap en dennis helemaal gek maken met zn dingetjes, nadia zou ik op in blijven praten dat ze dik en lelijk is, brian ga ik per direct gitaar les geven etc etc, dromen dromen.![]()
Ik kan het die gitaar niet aandoen, maar moet ik zeggen dat brian wel als enige iets probeert in dat huis,quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent dus toch van lotje getikt.
Wat zijn je plannen met Huub?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik kan het die gitaar niet aandoen, maar moet ik zeggen dat brian wel als enige iets probeert in dat huis,
srry maar ik mag m wel
Op zich probeert Brian een heleboel dingen, maar hij geeft ook weer heel rap op. Het enige wat hij nog steeds doet is Thaiboxen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik kan het die gitaar niet aandoen, maar moet ik zeggen dat brian wel als enige iets probeert in dat huis,
srry maar ik mag m wel
Tuurlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik mag toch zeker wel op je halfjaarfeestje komen?![]()
Ik zou best in mijn galajurk in de vijver willen zwemmen..... met mijn familie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
Tuurlijkgaan we skinny dippen in de vijver en frituren met jaap, nadia bashen en dennis zn gel afpakken
![]()
Dat is het stuk wat ik mn zelf ook herken, ik begin aan zoveel dingen dat ik niks afmaakquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich probeert Brian een heleboel dingen, maar hij geeft ook weer heel rap op. Het enige wat hij nog steeds doet is Thaiboxen.
waarom? leg uit. ik vind hem echt een master-sukkelquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
srry maar ik mag m wel
Jij, Disana en ik..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou best in mijn galajurk in de vijver willen zwemmen..... met mijn familie.![]()
hij heeft zeker zn slechte kanten (maar dat heeft ieder mens) ik waardeer gewoon het feit dat hij dingen onderneemt, zijn terror veel doortrapter/snieky en effectiever is. Hij meer zichzelf is dan wie dan ook.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
waarom? leg uit. ik vind hem echt een master-sukkel
Ik zag je de eerste keer ook hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:30 schreef STAP01 het volgende:
Nog een keer! Een ontzettend interessante Poll op DGK site!! Wel invullen hoor, is van groot belang in het spel!
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html
Na 3x bashen van jou, heb ik hem toch maar aan geklikt..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:30 schreef STAP01 het volgende:
Nog een keer! Een ontzettend interessante Poll op DGK site!! Wel invullen hoor, is van groot belang in het spel!
De internet crew is daar ook van lik mn reetquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:30 schreef STAP01 het volgende:
Ja! Maar waarom in godesnaam! Wat kan mij dat kutbootje schelen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag je de eerste keer ook hoorBeetje flauwe poll dit keer.
2 x!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Na 3x bashen van jou, heb ik hem toch maar aan geklikt..![]()
Zich gewoon verontschuldigen omdat ze met Lieke praattequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:34 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Hahahahahaha. Die Natja is echt dom.
Wat een leugenachtig wezen zeg.
Misschien wordt het nog wel een enorme verhaallijn. Persoonlijk bezit he! Pffffffffffff ik word er moe van!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
De internet crew is daar ook van lik mn reet
4 minuutjes maar hoor. Echt niet meer!!!! Pfffffffffffff Stomme doos. (o nee. Is zij/hij ook al niet)quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Zich gewoon verontschuldigen omdat ze met Lieke praatte![]()
Ik hoop dat je niet boos bent, ik hoop dat je niet boos bent.![]()
Dat wijf moeten ze nu eens gaan bashen hoogste tiet, ik word er misselijk van.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Zich gewoon verontschuldigen omdat ze met Lieke praatte![]()
Ik hoop dat je niet boos bent, ik hoop dat je niet boos bent.![]()
Heus nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:38 schreef Pavement het volgende:
Ok haat iedereen me nu ?
Hoe bedoel je, 'nu'quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:38 schreef Pavement het volgende:
Ok haat iedereen me nu ?
quote:
Zo 'walgelijk doortrapt'. Ja hoor Dennis.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:41 schreef BuffyJan het volgende:
Volgens nix is Huub in t echte leven ook zo. Zeker weten, 100 %![]()
ik ben nu echt diep beledigt !quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:42 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik hoop, dat ik hier niemand beledig, maar Natja is een echte tweeling.
Dubbel gezicht. Gelooft in haar eigen leugens en lullen om het lullen.
Ach ja, volgens Dennis is Jaap thuis ook 10 Japen die constant van rol wisselt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo 'walgelijk doortrapt'. Ja hoor Dennis.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ach ja, volgens Dennis is Jaap thuis ook 10 Japen die constant van rol wisselt.
Alles wordt volgens niks 10 x vergroot in dgk, dus hij is 10x niks, be proud of it!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo 'walgelijk doortrapt'. Ja hoor Dennis.
quote:
Van de jaartelling voor en na Chr.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:46 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik hoorde t m zeggen idd. Die gast is echt de miscast van t jaar
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |