Ik zou in iedergeval proberen net zo'n entree als jaap te maken, hillarisch was dat. Ik zou gaan bonden met jaap en dennis helemaal gek maken met zn dingetjes, nadia zou ik op in blijven praten dat ze dik en lelijk is, brian ga ik per direct gitaar les geven etc etc, dromen dromen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik sluit een lening voor je af, om je te laten winnen..![]()
Je bent dus toch van lotje getikt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik zou in iedergeval proberen net zo'n entree als jaap te maken, hillarisch was dat. Ik zou gaan bonden met jaap en dennis helemaal gek maken met zn dingetjes, nadia zou ik op in blijven praten dat ze dik en lelijk is, brian ga ik per direct gitaar les geven etc etc, dromen dromen.![]()
Ik mag toch zeker wel op je halfjaarfeestje komen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik zou in iedergeval proberen net zo'n entree als jaap te maken, hillarisch was dat. Ik zou gaan bonden met jaap en dennis helemaal gek maken met zn dingetjes, nadia zou ik op in blijven praten dat ze dik en lelijk is, brian ga ik per direct gitaar les geven etc etc, dromen dromen.![]()
Ik kan het die gitaar niet aandoen, maar moet ik zeggen dat brian wel als enige iets probeert in dat huis,quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent dus toch van lotje getikt.
Wat zijn je plannen met Huub?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik kan het die gitaar niet aandoen, maar moet ik zeggen dat brian wel als enige iets probeert in dat huis,
srry maar ik mag m wel
Op zich probeert Brian een heleboel dingen, maar hij geeft ook weer heel rap op. Het enige wat hij nog steeds doet is Thaiboxen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik kan het die gitaar niet aandoen, maar moet ik zeggen dat brian wel als enige iets probeert in dat huis,
srry maar ik mag m wel
Tuurlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik mag toch zeker wel op je halfjaarfeestje komen?![]()
Ik zou best in mijn galajurk in de vijver willen zwemmen..... met mijn familie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
Tuurlijkgaan we skinny dippen in de vijver en frituren met jaap, nadia bashen en dennis zn gel afpakken
![]()
Dat is het stuk wat ik mn zelf ook herken, ik begin aan zoveel dingen dat ik niks afmaakquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich probeert Brian een heleboel dingen, maar hij geeft ook weer heel rap op. Het enige wat hij nog steeds doet is Thaiboxen.
waarom? leg uit. ik vind hem echt een master-sukkelquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
srry maar ik mag m wel
Jij, Disana en ik..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou best in mijn galajurk in de vijver willen zwemmen..... met mijn familie.![]()
hij heeft zeker zn slechte kanten (maar dat heeft ieder mens) ik waardeer gewoon het feit dat hij dingen onderneemt, zijn terror veel doortrapter/snieky en effectiever is. Hij meer zichzelf is dan wie dan ook.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
waarom? leg uit. ik vind hem echt een master-sukkel
Ik zag je de eerste keer ook hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:30 schreef STAP01 het volgende:
Nog een keer! Een ontzettend interessante Poll op DGK site!! Wel invullen hoor, is van groot belang in het spel!
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html
Na 3x bashen van jou, heb ik hem toch maar aan geklikt..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:30 schreef STAP01 het volgende:
Nog een keer! Een ontzettend interessante Poll op DGK site!! Wel invullen hoor, is van groot belang in het spel!
De internet crew is daar ook van lik mn reetquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:30 schreef STAP01 het volgende:
Ja! Maar waarom in godesnaam! Wat kan mij dat kutbootje schelen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag je de eerste keer ook hoorBeetje flauwe poll dit keer.
2 x!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Na 3x bashen van jou, heb ik hem toch maar aan geklikt..![]()
Zich gewoon verontschuldigen omdat ze met Lieke praattequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:34 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Hahahahahaha. Die Natja is echt dom.
Wat een leugenachtig wezen zeg.
Misschien wordt het nog wel een enorme verhaallijn. Persoonlijk bezit he! Pffffffffffff ik word er moe van!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
De internet crew is daar ook van lik mn reet
4 minuutjes maar hoor. Echt niet meer!!!! Pfffffffffffff Stomme doos. (o nee. Is zij/hij ook al niet)quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Zich gewoon verontschuldigen omdat ze met Lieke praatte![]()
Ik hoop dat je niet boos bent, ik hoop dat je niet boos bent.![]()
Dat wijf moeten ze nu eens gaan bashen hoogste tiet, ik word er misselijk van.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Zich gewoon verontschuldigen omdat ze met Lieke praatte![]()
Ik hoop dat je niet boos bent, ik hoop dat je niet boos bent.![]()
Heus nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:38 schreef Pavement het volgende:
Ok haat iedereen me nu ?
Hoe bedoel je, 'nu'quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:38 schreef Pavement het volgende:
Ok haat iedereen me nu ?
quote:
Zo 'walgelijk doortrapt'. Ja hoor Dennis.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:41 schreef BuffyJan het volgende:
Volgens nix is Huub in t echte leven ook zo. Zeker weten, 100 %![]()
ik ben nu echt diep beledigt !quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:42 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik hoop, dat ik hier niemand beledig, maar Natja is een echte tweeling.
Dubbel gezicht. Gelooft in haar eigen leugens en lullen om het lullen.
Ach ja, volgens Dennis is Jaap thuis ook 10 Japen die constant van rol wisselt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo 'walgelijk doortrapt'. Ja hoor Dennis.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ach ja, volgens Dennis is Jaap thuis ook 10 Japen die constant van rol wisselt.
Alles wordt volgens niks 10 x vergroot in dgk, dus hij is 10x niks, be proud of it!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo 'walgelijk doortrapt'. Ja hoor Dennis.
quote:
Van de jaartelling voor en na Chr.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:46 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik hoorde t m zeggen idd. Die gast is echt de miscast van t jaar
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |