quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:08 schreef Pavement het volgende:
Mensen er gebeurt te weinig, af en toe zit ik me toch te denken om me optegeven voor dgk (serieus)
Lobasca er in lijkt me een beter ideequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:08 schreef Pavement het volgende:
Mensen er gebeurt te weinig, af en toe zit ik me toch te denken om me optegeven voor dgk (serieus)
Je weet dan wel wat je te wachten staat hier op Fok en vol he?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:08 schreef Pavement het volgende:
quote:
ja en dan krijg je ook te horen van de febo,,je mag dit niet ,en dat niet,,na 3 weken ben je die smoelen zat,dat gekreun elke nacht,,en die oefenloze domme gesprekken,,dus lekker zwemmen,paardrijden,bbqen,voetballen,afrukken en dan weer naar huis,,succesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:08 schreef Pavement het volgende:
Mijn gedrag is zowiezo niet goedquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:10 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Je weet dan wel wat je te wachten staat hier op Fok en vol he?
Maar ach. Bij het later doorlezen van alle commentaren, kan je misschien nog iets leren van je eigen gedrag toch?![]()
dan pas je er idd prima inquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
ik denk, dat is al een wonder hoor.
Dat is een aanbevelingquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mijn gedrag is zowiezo niet goed, zal gelijk worden uitgekotst door de huub groepies hier dat weet ik zeker
quote:
Ik sluit een lening voor je af, om je te laten winnen..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:08 schreef Pavement het volgende:
Ik maak wel een fansite voor jequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik sluit een lening voor je af, om je te laten winnen..![]()
Ik slaap overdag....en dan moet er echt geen geluid in mijn buurt komen..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Lobasca er in lijkt me een beter idee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |