Huub gaapt ook tijdens serieuze gesprekken. Ik had het niet alleen over vanavond.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:54 schreef Desii het volgende:
[..]
dat zei hij ook tegen haar.... het gaat er momenteel hier in en daar uit, al dat puberale gedrag wat wij hier vertonen.
Het ging over het gesprek tussen Lieke en Nada... Lieke gaf aan dat Nada niet spoorde, Huub beamde het en vond het best.. hij vindt het wel leuk dat ze een beetje naar elkaar toe trekken.
Ze roepen zo vaak dat ze zo'n geweldige klik hebben dat het erop lijkt dat ze zichzelf nog moeten overtuigen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:56 schreef nueffeniet het volgende:
alleen nu is het de nepklik die nergens is die natja is een hele slechte actrice
yupquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:00 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze roepen zo vaak dat ze zo'n geweldige klik hebben dat het erop lijkt dat ze zichzelf nog moeten overtuigen.
yuppie yup yup yup, raar woord als je het lang herhaalt achter elkaar.quote:
Hier dezelfde reaktiequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:01 schreef Desii het volgende:
Nix zingt mee...... ik ga nu vrijwillig naar Nada en Manny luisteren![]()
[afbeelding]
Vette avatar bijzonder fruitigquote:
is ook met andere woorden snip snip snip snip,,neuken neuken neuken neuken,,voel me nou net bart de graafquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
yuppie yup yup yup, raar woord als je het lang herhaalt achter elkaar.
Gewoon op de boodschappenlijst gezet waarschijnlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hoe kwam Jaap dan aan die ochtendjas voor Kim? Heeft'ie die gekocht of 'achterover gedrukt'?
quote:
Waar zijn jullie in vredesnaam mee bezig. Neem een voorbeeld aan mij, standvastig en altijd herkenbaar.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar zijn jullie in vredesnaam mee bezig. Neem een voorbeeld aan mij, standvastig en altijd herkenbaar.
Kim leek haar hand te overspelen toen ze zei dat Dennis mysterieus is, maar hij trapte erin.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:04 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wedden, dat Nix zich nu een beetje gaat distantieren van Natja, nu hij weet, dat Kim hem aantrekkelijk vindt? (nou ja, nu zij door de buren heeft moeten zeggen, dat zij hem het aantrekkelikst vindt).
Dit geeft vast weer de nodige perikelen.
Natja, wil zich nu ook niet voor niets terug gaan trekken, want o jee, wat is dat persoontje jaloers.
Doen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:08 schreef Pavement het volgende:
Mensen er gebeurt te weinig, af en toe zit ik me toch te denken om me optegeven voor dgk (serieus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |