Hij loopt allang naast zijn schoenen. Ik ga even plat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Sorry hoor, maar dat gegaap van Huub tijdens de vele gesprekken is niet echt respectvol.
Hij doet het te pas en te onpas. Je merkt, dan, dat hij er niet meer met zijn gedachte bij is.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
Huub en Lieke hebben elkaar weer gevonden bij Fries.![]()
Gapen doe je ook als je je bij iemand op je gemak voelt, is mij verteld.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Sorry hoor, maar dat gegaap van Huub tijdens de vele gesprekken is niet echt respectvol.
Hij doet het te pas en te onpas. Je merkt, dan, dat hij er niet meer met zijn gedachte bij is.
Die smoes werkt inderdaad altijd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gapen doe je ook als je je bij iemand op je gemak voelt, is mij verteld.
dat zei hij ook tegen haar.... het gaat er momenteel hier in en daar uit, al dat puberale gedrag wat wij hier vertonen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Vraag me ook af, of Huub wel eens iets uitvoert in dat huis.
Lekker voor een eventuele relatie met hem. Hij laat zich goed in zijn kaart kijken.
Wat jammer dat Lieke dat lulletje nog een kans geeft.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
Huub en Lieke hebben elkaar weer gevonden bij Fries.![]()
dat is wel eens een welkome afwisselingquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:55 schreef nueffeniet het volgende:
eindelijk eindigd dit avondje niet met een nepgeile nadia en denniks
Hoe kwam Jaap dan aan die ochtendjas voor Kim? Heeft'ie die gekocht of 'achterover gedrukt'?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:58 schreef nueffeniet het volgende:
wat lult amanda nou??,, ik wil iets voor m kopen..hebben ze daar een campingwinkeltje dan??die sletten hebben toch ook geen poen?
niets afgevallenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |