Petre en S-F is gevraagd om 's nachts een oogje in het zeil te houden. Dus Peter: zet je wekker, en wie weet komt je Petre tegen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:50 schreef Peter6000 het volgende:
En nu maak ik me een beetje zorgen om Petre, dat het met hem/ haar ook die kant op gaat.
Ripley is een vrouw toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh
Nou, dan edit ik de ene, en verplaats ik hem zelf naar de andere.
SF, tijdens Big Brother 5 was er hier een moderator: Ripley, en die heeft ongeveer 20 keer zelf gepost in de hele Big Brother periode, en op het laatst wist niemand meer of ze een man of een vrouw was.
En nu maak ik me een beetje zorgen om Petre, dat het met hem/ haar ook die kant op gaat.
Toen had ik haar nog niet ontmoetquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In dit topic was het nog een man: Zeg hier Ripley gedag....
Volgens jou.
Ja hoor, dat mag best. Alleen de manier waarop je dat deed, is hier niet geoorloofd. Zie de FAQ.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:07 schreef Canisfire het volgende:
Zwaar hier Natasia uit.
War is mijn reactie ? mag ik niet zeggen dat ik blij ben dat we van natasie verlost zijn ?
Ik vind dat je heel goed mod !!!quote:
donequote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:54 schreef F04 het volgende:
Wil een mod dit topic even sticky maken? Lijkt me wel zo handig.
[DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic #3
Het leek mij een ironisch bedoelde post, maar met haar weet je het nooit.quote:
Ik vind het een beetje overdreven, dat topic staat vaak wel ergens bovenaan omdat hij meestal goed bijgehouden wordtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:54 schreef F04 het volgende:
Wil een mod dit topic even sticky maken? Lijkt me wel zo handig.
[DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic #3
Dat heb ik ook met haar, daarom zei ik het maar even met de nodige smileys en een PIquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:32 schreef APK het volgende:
[..]
Het leek mij een ironisch bedoelde post, maar met haar weet je het nooit.![]()
Eens. En klopt.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje overdreven, dat topic staat vaak wel ergens bovenaan omdat hij meestal goed bijgehouden wordt
Ik dacht ook gelezen te hebben dat er zo weinig mogenlijk sticky zouden worden?
Aangepast.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:59 schreef PC eend het volgende:
Zwaar hier Natasia uit.
Adresgegevens....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |