Ach ze kan beter daar schreeuwen dan in de camera word er gek van nu ook weerquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:21 schreef DaanDobber het volgende:
Helaas woont ze 5 straten achter me.
Laat me raden.... je woont in de Meistraat?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:21 schreef DaanDobber het volgende:
Ik vond die hetzes van jou altijd al erg waanzinnig, maar dat je ook echt weet waar ze woont maakt het allemaal wel een beetje erg engquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:36 schreef Lieve het volgende:
[..]
Laat me raden.... je woont in de Meistraat?
Weggestemd...quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:43 schreef Asics het volgende:
heeft ze nou zelf besloten om op te rotten of hoe zit het
Dit is toch wel heel triest.......quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:34 schreef Lieve het volgende:
HA NATAS! We zullen je opwachten! Kijk goed over iedere schouder over iedere neptiet en over je bloezende buik heen! Pas op waar je je voeten neerzet!
THIS IS REAL LIFE BABY!
En nu is het de beurt aan 96% van de stemmers! TEGEN JOU!
En weet je wat vals loeder? DAT ZIJN ER VEEL! HEEL VEEL!
Dus..... Welkom thuis kreng!
vind ik ook.. diep triestquote:
Ik denk dat een hogere macht (RTL) hier achter zit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:57 schreef PC eend het volgende:
Kan ik hier trouwens ook ff zwaaien naar iedereen die dacht dat de kindjes van god beschermd werden en dat die kutflens haar alleen maar privileges gaf en haar er nooit uit zou laten gaan?![]()
![]()
Ach ja, dat was al toen Ed het Big Brother huis verliet... knap staaltje intolerantie werd er toen vertoont door menig forumbezoeker. Sommige mensen laten zich gewoon wat meeslepen en leven zich goed in ofzo.quote:
De eerste maanden droeg ze het programma.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat een hogere macht (RTL) hier achter zit.
De kijkers hebben gekregen wat ze wilden, einde programma.![]()
Ja, iedere soap heeft zijn "bad guy" die zijn we kwijt. Jaap mag die rol overnemen. Natasia kon niks zonder haar backup. @ natasia: lees maar snel alle fora zodat je kan zien dat alle popo's gemanipuleerd waren en dat jij IRL heel populair bent en dat iedereen je een sterke vrouw vindt. Lees maar snel dat wij jouw de enige echte diva vinden, proest, proest.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat een hogere macht (RTL) hier achter zit.
De kijkers hebben gekregen wat ze wilden, einde programma.![]()
Lol!quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:39 schreef Zapper het volgende:
Wat een heerlijke avond is dit, eindelijk is dat walgelijke geval weg! Na Eric was ze de meest walgelijke persoon in die villa, dus nu kan ik weer zonder ergernis kijken naar een fantastisch programma
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag schijtwijf
Neuh, maar ik denk dat het nu een stuk saaier wordt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:41 schreef Gert het volgende:
De eerste maanden droeg ze het programma.
Maar zo'n grote rol had ze inmiddels toch niet meer?
quote:Beste bezoeker,
het is helaas niet meer mogelijk de petitie te tekenen.
Daarintegen is de actie toch geslaagd:
RTL Nederland heeft ons vanmiddag gebeld en ons het volgende laten weten.
-De Gouden Kooi gaat uitgezonden worden op RTL5 om 20.00uur in de avond.
-De Gouden Kooi zal niet meer live te volgen zijn via internet.
-Op tv zal er geen sex en/of geweld te zien zijn.
Reden genoeg voor de makers van www.stopgoudenkooi.nl om de petitie te stoppen.
Wij willen alle 27191 (waarvan 23937 unieke ondertekenaars) bedanken!
http://stopgoudenkooi.nl
jij bent echt niet goed bij je hoofdquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:34 schreef Lieve het volgende:
HA NATAS! We zullen je opwachten! Kijk goed over iedere schouder over iedere neptiet en over je bloezende buik heen! Pas op waar je je voeten neerzet!
THIS IS REAL LIFE BABY!
Vraag dat maar aan Lievequote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:21 schreef Grimm het volgende:
Wat in hemelsnaam gebeurt er met haar na de goudenkooi
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:34 schreef Lieve het volgende:
THIS IS REAL LIFE BABY!
Sterkte!quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:21 schreef DaanDobber het volgende:
Jezusquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:34 schreef Lieve het volgende:
THIS IS REAL LIFE BABY!
Is dit trouwens serieus? Dan kunnen ze het spel nog meer draaien en manipuleren.quote:-De Gouden Kooi gaat uitgezonden worden op RTL5 om 20.00uur in de avond.
-De Gouden Kooi zal niet meer live te volgen zijn via internet.
-Op tv zal er geen sex en/of geweld te zien zijn.
THIS IS REAL LIFE BABY!
THIS IS REAL LIFE BABY!
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:21 schreef Grimm het volgende:
Wat in hemelsnaam gebeurt er met haar na de goudenkooi
Nou, het was bijzonder leuk de laatste tijd met Natasia. hoe onder haar aanvoerig Lieke door de gehele groep letterlijk werd aangerand en uitgekleed, enig ook, hoe ze Jaap herhaaldelijk keihard schopte die uiteindelijk door een keiharde trap in zijn kruis tegen de vlakte ging, leuk ook, hoe ze daarna ook Huub nog even hard in zijn kruis trapte, en jee wat was het enig toen ze Nadia haar gezicht open krabte. Ik kan me voorstellen dat dergelijke de bloedhekel aan Natasia hebben verzacht, en je hebben doen inzien dat Natasia "juist wel leuk" was, de laatste tijd.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:37 schreef zaadjuh het volgende:
ik vind het wel jammer dat ze weg is had eerst een bloedhekel aan dr maar vond dr juist wel leuk de laatste tijd en iedereen hier heeft zo een grote smoel als ze dr tegen komen nou geloof dr niks van...achter je computertje zitten en tikken is makkelijk maar als ze dr tegenkomen doen ze toch niks
Dat maakt haar nog niet leuk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:49 schreef zaadjuh het volgende:
ja en hun waren zo leuk en zo gezellig???kom op zeg heb je je zonnebril op ofzo
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:09 schreef Marrije het volgende:
Natasja, ik vind het best jammer dat je uit de villa bent gestemd, je bracht wat leven in de brouwerij![]()
![]()
denk echt dat sommige mensen hier zich zo kunnen aanmelden bij het RIAGG, totaal gefliptquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
jij bent echt niet goed bij je hoofd
zoek hulp als je je zo laat meeslepen door een tv programma. Echt hoor
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:09 schreef Marrije het volgende:
Natasja, ik vind het best jammer dat je uit de villa bent gestemd, je bracht wat leven in de brouwerij![]()
![]()
ik ben niet zo generaliserend dat ik al haar acties schaar onder het door jouw genoemdequote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:51 schreef -x.x.x- het volgende:
[..]
Dus jij noemt aanranding, aanzetten tot haat, Je grote scheur constant openzetten en je kinderen zwaar verwaarlozen dus zwaar mishandelen "leven in de brouwerij brengen"? Kan geen toepasselijker plaatje vinden dan deze...
![]()
Oke, je krijgt er nog een paar![]()
![]()
![]()
![]()
, misschien dat het helpt...
nee en hun ook niet in het echt is die lieke al een schijnheil maar in die koooi laat ze nog veel meer zien hoe achterbaks ze is...en idd neukend de kooi binnen is gekomenquote:
Het was geen aanranding maar fysiek geweld (duw en trekwerk om de zender te pakken) verder helemaal met je eens en nu hopen dat Huub die de grote mastermind is achter dit verval van de kooi (velen hier vonden het tikken in Brians gezicht en overige acties hier fantastisch en toen is de sfeer van de kooi omgeslagen) eenzelfde lot te wachten staat. Lieke mag wel blijven met hopelijk wat aansluiting bij de overige bewoners. Zij staat bij mij nu op 3 achter Brian en Jaap, door het tonen van karakter en ruggegraat na die actie.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:51 schreef -x.x.x- het volgende:
[..]
Dus jij noemt aanranding, aanzetten tot haat, Je grote scheur constant openzetten en je kinderen zwaar verwaarlozen dus zwaar mishandelen "leven in de brouwerij brengen"? Kan geen toepasselijker plaatje vinden dan deze...
![]()
Oke, je krijgt er nog een paar![]()
![]()
![]()
![]()
, misschien dat het helpt...
Lees je de rest van het topic dan ook even door? Staan er nog een aantal... Triest.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:02 schreef do0fusz het volgende:
- edit -
Voor alle duidelijkheid: dit topic wordt vrijgehouden van "terug naar Blijdorp"- opmerkingen.
Verzin maar wat originelers.
Pffff, jij bent engquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:34 schreef Lieve het volgende:
THIS IS REAL LIFE BABY!
Dat is wel de taal die ze zelf ook spreekt, misschien dringt het doorquote:
De aanranding van Nadia door Huub?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:48 schreef Meds het volgende:
De eerste actie sinds RTL de scepter zwaait, onder ome sjonnie genoot ze nog bescherming. Nu Natasia exit is zal het wel niet lang duren voor de stekker eruit gaat. Raar trouwens dat de aanranding van Lieke zo wordt uitgemolken terwijl de aanrandig van Nadia door Huub wordt overgeslagen
Okay, maar om je te verlagen naar het nivo van Natasjaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is wel de taal die ze zelf ook spreekt, misschien dringt het door![]()
DGK is opgenomen in het nieuwe programmabestel van RTL, dus de stekker gaat er niet uit.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:48 schreef Meds het volgende:
De eerste actie sinds RTL de scepter zwaait, onder ome sjonnie genoot ze nog bescherming. Nu Natasia exit is zal het wel niet lang duren voor de stekker eruit gaat. Raar trouwens dat de aanranding van Lieke zo wordt uitgemolken terwijl de aanrandig van Nadia door Huub wordt overgeslagen
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:02 schreef Gert het volgende:
Dag Natasia.
Je toonde je op je allerkleinst door op de avond van je afscheid zo vals en haatdragend te doen tegen je spel-tegenstanders. Het geeft aan dat je er weinig van begrepen hebt al die tijd. Je hunkert naar roem en aandacht, maar je hebt het gewoon niet. Je bent te ordinair, te lelijk, en je hebt geen greintje stijl. Dit waren je 15 minutes of fame. De productie heeft je op passende wijze naar huis gestuurd, door je naar de poort te laten sjokken.![]()
Wat was haar reactie dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:57 schreef riri het volgende:
[..]
![]()
Naar mijn idee heeft ze heel er een spel zitten spelen en wou ze helemaal niet weg.
Op de manier waarop ze opereerde zorgde ze er voor dat ze eigenlijk nooit in gevaarlijk vaarwater kon komen omdat ze toch steeds aangaf dat ze die tijd vol wilde maken en iedereen er daardoor van overtuigt was dat ze dan toch wel ging.
Gisteren toen ze argwaan kreeg kon ze het maar heel moeilijk verkroppen dat zij eruit zou moeten....haar reaktie naar Huub en Lieke sprak boekdelen...ze moest zich gewonnen geven en deed dat niet graag wat te zien was aan haar ordinaire schelden en bashen van die twee.
Nee....het zag er vreselijk goedkoop uit wat ze deed en ik hoop dat wat ze anderen aandeed dat ze ook zelf nu buiten de poort hetzelfde zal ontvangen...wie uitdeelt moet ook kunnen incaseren zeg ik maar....het zullen nog wel zware tijden worden voor mevrouw blank
iddquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
"Biggetje Biggetje Biggetje Biggetje Biggetje Biggetje Biggetje"
"Slieko Slieko Slieko Slieko Slieko Slieko Slieko Slieko"
"IEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHYYYYYYYY IK MAG NAAR HUIS!!!!!!111!!EINZ!!1 OEEEEEEEEEEEEHIIIIIIIIIEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH"
Zoiets dus.
Weet ik niet, maar het staat wel hierop: klikquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:36 schreef arneaux het volgende:
Waarom staan er geen beelden van op YouTube?.
Idd, onbegrijpelijk dus dat jij hier nog mag posten.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:13 schreef Lieve het volgende:
Misschien een idee om deze ....... ex bewoonster meteen te weren van het forum? Want volgens mij mag je hier niet bedreigen, niet discrimineren of discriminerende beledigingen achterlaten?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:21 schreef APK het volgende:
[..]
Idd, onbegrijpelijk dus dat jij hier nog mag posten.![]()
haha, dat zou echt te erg zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:28 schreef maril het volgende:
Ze komt terug als vervangster van Palma.
Da's met een d hoor!quote:
Of erger, als collega. Dus dat ze als duo komen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:28 schreef maril het volgende:
Ze komt terug als vervangster van Palma.
Tof van jequote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:41 schreef maril het volgende:
FF duidelijk ik lees wel hier, maar ik wens niet meer bij die Cos mensen te horen.ze doen zo zielig, maar doen wel mee met het walgelijke gedoe.
Naar mijn idee is de hele zooi door de redactie in scene gezet. Natasia wilde echt wel weg. Al een hele tijd. Daarom was ze zo onuitstaanbaar tegen iedereen. Het is volgens mij hartstikke uit met Wilgo (was te horen in eerdere streams/filmpjes toch), vandaar dat cheyenne haar binnen het hek kwam halen en ze samen het hek uit liepen (wat vast al in de doofpot is gestopt door de redactie). Zo viel het minder op dat WIlgo er helemaal niet bij was. Trouwens, als Wilgo er nog was, dan ga je toch niet direct stappen met zo'n butler?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:57 schreef riri het volgende:
[..]
![]()
Naar mijn idee heeft ze heel er een spel zitten spelen en wou ze helemaal niet weg.
Op de manier waarop ze opereerde zorgde ze er voor dat ze eigenlijk nooit in gevaarlijk vaarwater kon komen omdat ze toch steeds aangaf dat ze die tijd vol wilde maken en iedereen er daardoor van overtuigt was dat ze dan toch wel ging.
Gisteren toen ze argwaan kreeg kon ze het maar heel moeilijk verkroppen dat zij eruit zou moeten....haar reaktie naar Huub en Lieke sprak boekdelen...ze moest zich gewonnen geven en deed dat niet graag wat te zien was aan haar ordinaire schelden en bashen van die twee.
Nee....het zag er vreselijk goedkoop uit wat ze deed en ik hoop dat wat ze anderen aandeed dat ze ook zelf nu buiten de poort hetzelfde zal ontvangen...wie uitdeelt moet ook kunnen incaseren zeg ik maar....het zullen nog wel zware tijden worden voor mevrouw blank
Moooooooooooooods!quote:
Is dat waar Daan woontquote:
Eend, doe eens normaal! Er staat ' laat me raden?'... wat is daar weten aan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond die hetzes van jou altijd al erg waanzinnig, maar dat je ook echt weet waar ze woont maakt het allemaal wel een beetje erg eng
Iemand zegt dat hij 5 straten van natasie woont, dan ga jij raden.... dan ga ik er gemakshalve vanuit dat je niet zomaar random straatnamen gaat blatenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:58 schreef Lieve het volgende:
[..]
Eend, doe eens normaal! Er staat ' laat me raden?'... wat is daar weten aan?
Jij doet niet andersquote:Zoals er heel veel paranoide behepten in de gouden kooi zaten, zo zitten er hier ook die duidelijk met samengeperste billen en foei vingertjes proberen de wereld en de mensen naar eigen hand te zetten.
Waarom zou ik jou er buiten laten als ik op jou reageer?quote:Ik heb medelijden met mensen die iets uit niets proberen te bewerkstelligen en zo een wereld rond waandenken creeeren. Geen enkel bezwaar tegen jouw waan, maar laat mij daar buiten!
Goh zeg wat een moeilijke woorden allemaal, dat moet ik ff opzoeken hoorquote:Proactief laveren in een reactieve maatschappij is risicobeheersing achteraf? Deze vorm van beheersing geeft een aardig risico op incidenten.
Misschien als je zo overtuigd bent van je preventieve, detectieve repressie dat je daar wat eerder op had moeten anticiperen?
Welk risico?quote:Nu steek je je energie in zaken waarmee het feitelijke risico niet wezenlijk is afgenomen.
Ja ik heb nou eenmaal niet de rechten om die gegevens zelf weg te halen hequote:Een meer proactieve houding in je angst en risicobeheersing was zinvoller geweest.
Dat bedoel ik, jij bent gewoon engquote:( alhoewel je op de beperking van je angst en de beheersing van risico's uiteindelijk geen incident uit de weg zult gaan. Er komen alleen andere risico's voor terug.)
Real Lifequote:Op donderdag 26 juli 2007 22:34 schreef Lieve het volgende:
THIS IS REAL LIFE BABY!
BEN JIJ BLOND!?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:49 schreef citroensjap het volgende:
IS HET DIE NEGER???????
ik denk dat die mensen ook allemaal medelijden met jou hebben.....quote:Op zondag 29 juli 2007 22:38 schreef Polonium-120 het volgende:
ik heb medelijden met haar kinderen en de mensen in haar omgeving... gelukkig is ze van de streams![]()
Geen vervanging als er iemand weggestemd wordt.quote:
De tijd zal het lerenquote:Op maandag 30 juli 2007 01:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geen vervanging als er iemand weggestemd wordt.
Regels kunnen altijd veranderen natuurlijk, maar voor natasia komt geen nieuwe denk ik.quote:
Dat is ook wat ze gedaan heeftquote:Op maandag 30 juli 2007 20:31 schreef Dikke_Voetbal_Mam het volgende:
Die Natasia is zo eng, die wil je in het donker niet tegenkomen. Zij kan het beste in de beveiliging gaan werken. Of als vogelverschrikker.
Ik vestig m'n hoop op de nieuwe figuranten.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:28 schreef APK het volgende:
De streams zijn er ook een stuk leuker op geworden zonder Natasia.
Pure actie, 24/7.![]()
'Gezellig.'quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:39 schreef Blackadder2 het volgende:
Wordt het toch nog gezellig in DGK.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |