abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 juli 2007 @ 19:23:42 #101
521 ruby
Hell yeah!
pi_51895745
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 18:28 schreef maril het volgende:
Ze komt terug als vervangster van Palma.
Of erger, als collega. Dus dat ze als duo komen.

Laat het niet waar zijn.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  vrijdag 27 juli 2007 @ 19:41:12 #102
127004 maril
Smeetsfan
pi_51896201
FF duidelijk ik lees wel hier, maar ik wens niet meer bij die Cos mensen te horen.ze doen zo zielig, maar doen wel mee met het walgelijke gedoe.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_51896237
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 19:41 schreef maril het volgende:
FF duidelijk ik lees wel hier, maar ik wens niet meer bij die Cos mensen te horen.ze doen zo zielig, maar doen wel mee met het walgelijke gedoe.
Tof van je
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 19:43:45 #104
3483 SiliconError
:(){ :|:& };:
pi_51896267
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 12:57 schreef riri het volgende:

[..]

Naar mijn idee heeft ze heel er een spel zitten spelen en wou ze helemaal niet weg.
Op de manier waarop ze opereerde zorgde ze er voor dat ze eigenlijk nooit in gevaarlijk vaarwater kon komen omdat ze toch steeds aangaf dat ze die tijd vol wilde maken en iedereen er daardoor van overtuigt was dat ze dan toch wel ging.
Gisteren toen ze argwaan kreeg kon ze het maar heel moeilijk verkroppen dat zij eruit zou moeten....haar reaktie naar Huub en Lieke sprak boekdelen...ze moest zich gewonnen geven en deed dat niet graag wat te zien was aan haar ordinaire schelden en bashen van die twee.
Nee....het zag er vreselijk goedkoop uit wat ze deed en ik hoop dat wat ze anderen aandeed dat ze ook zelf nu buiten de poort hetzelfde zal ontvangen...wie uitdeelt moet ook kunnen incaseren zeg ik maar....het zullen nog wel zware tijden worden voor mevrouw blank
Naar mijn idee is de hele zooi door de redactie in scene gezet. Natasia wilde echt wel weg. Al een hele tijd. Daarom was ze zo onuitstaanbaar tegen iedereen. Het is volgens mij hartstikke uit met Wilgo (was te horen in eerdere streams/filmpjes toch), vandaar dat cheyenne haar binnen het hek kwam halen en ze samen het hek uit liepen (wat vast al in de doofpot is gestopt door de redactie). Zo viel het minder op dat WIlgo er helemaal niet bij was. Trouwens, als Wilgo er nog was, dan ga je toch niet direct stappen met zo'n butler?

Die hele stemronde was ook nep. Eerder was het verboden om te bekonkelen dat je eruit gestemd werd, omdat je dan je 10k terug krijgt. Natasia wist van te voren dat ze weggestemd zou worden, terwijl Brian en Amanda het volgens mij eigenlijk niet wilden.
Oregano:
The ancient Italian art of pizza folding.
pi_51897054
- zucht -

[ Bericht 90% gewijzigd door Gert op 27-07-2007 21:00:53 ]
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:24:20 #106
6941 APK
Factual, I think.
pi_51897292
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 20:14 schreef Canisfire het volgende:

edit
Moooooooooooooods!

[ Bericht 8% gewijzigd door Gert op 27-07-2007 21:01:08 ]
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_51899644
Daaaaaaaag fucking kutwijf.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 00:00:09 #108
168595 LongOne
Feyenoord till I die!
pi_51903175
Ik volg het programma niet echt zo hoor, maar heb het toevallig gezien, maar niet dat ze weg ging ofzo?
pi_51903743
eindelijk opgerot,zal er geen nacht van wakker liggen!
hoorde wel dat ze in blijdorp de gracht toch nog wat meters breder maken
pi_51906849
Dag Natasia
Ik hoop voor jou dat je in die 10 maanden waar je weg was bij je kinderen, hebt gekregen waar je naar zocht.
Dat al het verdriet wat je hen daarmee hebt aangedaan waard was. Er bestaat namelijk niets ergers voor een kind dan dat ze hun moeder niet kunnen zien (zeker wanneer je ouders gescheiden leven), horen, geen troost van kunnen krijgen wanneer ze verdriet hebben, dat ze geen dingen tegen kunnen zeggen die je alleen deelt met je moeder..diegene die het meeste van je houdt.
Hopelijk was het dat waard want anders denk ik dat je het nog heel erg moeilijk met je geweten gaat krijgen...(als je die hebt tenminste).
pi_51910965
Edit adres gegevens plaatsen is ongewenst.

[ Bericht 86% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 28-07-2007 20:02:22 ]
  zaterdag 28 juli 2007 @ 19:26:02 #112
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_51919537
heb het te doen met de buren
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 19:58:53 #113
2018 PC eend
relativist
pi_51920393
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 12:52 schreef pohnet het volgende:

[..]

edit
Is dat waar Daan woont
Adresgegevens bekend maken is not done hier

Maar dat weet jij vast ook, daarom maak je er een kloon voor aan

[ Bericht 4% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 28-07-2007 20:03:03 ]
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_51921930
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 22:42 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik vond die hetzes van jou altijd al erg waanzinnig, maar dat je ook echt weet waar ze woont maakt het allemaal wel een beetje erg eng
Eend, doe eens normaal! Er staat ' laat me raden?'... wat is daar weten aan?
Zoals er heel veel paranoide behepten in de gouden kooi zaten, zo zitten er hier ook die duidelijk met samengeperste billen en foei vingertjes proberen de wereld en de mensen naar eigen hand te zetten.

Ik heb medelijden met mensen die iets uit niets proberen te bewerkstelligen en zo een wereld rond waandenken creeeren. Geen enkel bezwaar tegen jouw waan, maar laat mij daar buiten!

Proactief laveren in een reactieve maatschappij is risicobeheersing achteraf? Deze vorm van beheersing geeft een aardig risico op incidenten.
Misschien als je zo overtuigd bent van je preventieve, detectieve repressie dat je daar wat eerder op had moeten anticiperen?

Nu steek je je energie in zaken waarmee het feitelijke risico niet wezenlijk is afgenomen. Een meer proactieve houding in je angst en risicobeheersing was zinvoller geweest.

( alhoewel je op de beperking van je angst en de beheersing van risico's uiteindelijk geen incident uit de weg zult gaan. Er komen alleen andere risico's voor terug.)

[ Bericht 26% gewijzigd door Lieve op 28-07-2007 21:40:02 (aanpassen) ]
  zaterdag 28 juli 2007 @ 22:38:08 #115
2018 PC eend
relativist
pi_51923938
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:58 schreef Lieve het volgende:

[..]

Eend, doe eens normaal! Er staat ' laat me raden?'... wat is daar weten aan?
Iemand zegt dat hij 5 straten van natasie woont, dan ga jij raden.... dan ga ik er gemakshalve vanuit dat je niet zomaar random straatnamen gaat blaten
Maar dat je haar adres echt opgezocht/onthouden hebt, leg dat naast je waanzinnige hetze tegen natasia, dan vind ik dat eng en dat zeg ik of je het daar nou mee eens bent of niet
quote:
Zoals er heel veel paranoide behepten in de gouden kooi zaten, zo zitten er hier ook die duidelijk met samengeperste billen en foei vingertjes proberen de wereld en de mensen naar eigen hand te zetten.
Jij doet niet anders
En dan vaak op een volstrekt waanzinnige manier, ik ben niet de enige die dat opvalt
quote:
Ik heb medelijden met mensen die iets uit niets proberen te bewerkstelligen en zo een wereld rond waandenken creeeren. Geen enkel bezwaar tegen jouw waan, maar laat mij daar buiten!
Waarom zou ik jou er buiten laten als ik op jou reageer?
je verdiend het, ik zeg dat niet zomaar
Bovendien heb jij daar zelf een handje van
quote:
Proactief laveren in een reactieve maatschappij is risicobeheersing achteraf? Deze vorm van beheersing geeft een aardig risico op incidenten.
Misschien als je zo overtuigd bent van je preventieve, detectieve repressie dat je daar wat eerder op had moeten anticiperen?
Goh zeg wat een moeilijke woorden allemaal, dat moet ik ff opzoeken hoor
Het camoufleert wel een beetje je eigen waanzinnige denkwijze, misschien moet je het vaker doen
Welk risico geeft trouwens het weghalen van een adres?
En waarom dit betoogje van jouw, omdat ik klaag over adresgegevens? (volgens mij was het altijd al zo dat dit niet mocht?).
Het is toch niet een kloon van jouw he?
quote:
Nu steek je je energie in zaken waarmee het feitelijke risico niet wezenlijk is afgenomen.
Welk risico?
Had je nog plannen?
quote:
Een meer proactieve houding in je angst en risicobeheersing was zinvoller geweest.
Ja ik heb nou eenmaal niet de rechten om die gegevens zelf weg te halen he
Of had je wat anders in gedachte Moet ik daar soms voor de deur gaan waken?
quote:
( alhoewel je op de beperking van je angst en de beheersing van risico's uiteindelijk geen incident uit de weg zult gaan. Er komen alleen andere risico's voor terug.)
Dat bedoel ik, jij bent gewoon eng
Nu maar weer gewoon een tijdje op negeer
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_51925946
Zeg Lieve, waarom ga je nu de *kuch*proest**"intellectueel" uithangen? Jij heb echt hulp nodig hoor....
pi_51926996
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 22:34 schreef Lieve het volgende:
HA NATAS! We zullen je opwachten! Kijk goed over iedere schouder over iedere neptiet en over je bloezende buik heen! Pas op waar je je voeten neerzet!
THIS IS REAL LIFE BABY!

En nu is het de beurt aan 96% van de stemmers! TEGEN JOU!
En weet je wat vals loeder? DAT ZIJN ER VEEL! HEEL VEEL!

Dus..... Welkom thuis kreng!
Real Life

Zet die TV uit en ga naar buiten mens
  zondag 29 juli 2007 @ 04:11:40 #118
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_51928597
Natasia

Onschendbaar, todat ze bij de buren erachter kwamen dat ze een monster hadden geschapen. Een self proclaimed diva, met ijzersterke momenten!

Jammer dat die ijzersterke momenten voor altijd verloren gaan vanwege je karakter die je hebt neergezet de laatste paar maanden. How sad!
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
  zondag 29 juli 2007 @ 13:28:50 #119
158005 poepje3
Dansende goudbruine krullen
pi_51932180
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 22:49 schreef citroensjap het volgende:
IS HET DIE NEGER???????
BEN JIJ BLOND!?

HET IS DIE NEGERIN

''Wieh wort duh niewuh hallends nekst tap moddel?''
Yfke -briefke- Sturm
pi_51936289
haha, dat lelijke mormel eindelijk eruit.
Met haar dikke neus, en die kop van haar die 80 graden schuin loopt
xxxxx
sorry maar dat zoiets een diva kan zijn kan het niet begrijpen, zal wel weer komen omdat ze zo'n zwart stuk stront is die zich teveel meent

[ Bericht 18% gewijzigd door Gert op 29-07-2007 16:44:21 (niet toegestaan hier..) ]
pi_51937618
Dag daag! Zwaai zwaai!

Werd tijd dat ze ophoepelde uit die kooi, stom mens dat het ook is.

Relatie kapot, kinderen 10 maanden gedumpt; waardoor deze helemaal in de stress raakten, groot deel van nederland die haar niet serieus neemt en uit kotst, 3000 euro kwijt, MAAR "MAMA" HEEFT WEL NIEUWE TIETEN!

Sterke vrouw, my ass. Als ze zo sterk was had ze met haar lelijke domme kop die kooi niet eens betreden.
  zondag 29 juli 2007 @ 22:38:17 #122
166006 Polonium-120
the morning after
pi_51945511
ik heb medelijden met haar kinderen en de mensen in haar omgeving... gelukkig is ze van de streams
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
pi_51948297
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:38 schreef Polonium-120 het volgende:
ik heb medelijden met haar kinderen en de mensen in haar omgeving... gelukkig is ze van de streams
ik denk dat die mensen ook allemaal medelijden met jou hebben.....
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 30 juli 2007 @ 00:28:26 #124
6941 APK
Factual, I think.
pi_51948769
De streams zijn er ook een stuk leuker op geworden zonder Natasia.

Pure actie, 24/7.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_51948977
Ik kijk alleen de televisie uitzendingen, toevallig afgelopen vrijdag heb ik het gemist. Maar ik hoorde in eens dat er uit het niets een stemronde voor natasia is aangevraagd en dat ze er uit is gestemd?

Ik ben nou wel benieuwd naar die televisie uitzending, ik wil wel eens zien tijdens het wegstemmen of die acteurs nu wel een beetje kunnen acteren.
Want zoals het nu klinkt, klinkt het zwaar ongeloofwaardig, dus het zal me niks verbazen als het allemaal nog hilarischer wordt als ik er de beelden er bij zie
Vanuit welke invalshoek je ook naar de GK kijkt, het blijft echt (ook voor de intelligentere kijker) vermakelijke televisie.

edit: is er al een nieuwe bewoner?

[ Bericht 7% gewijzigd door JohnDope op 30-07-2007 01:12:20 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')