Ach ze kan beter daar schreeuwen dan in de camera word er gek van nu ook weerquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:21 schreef DaanDobber het volgende:
Helaas woont ze 5 straten achter me.
Laat me raden.... je woont in de Meistraat?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:21 schreef DaanDobber het volgende:
Ik vond die hetzes van jou altijd al erg waanzinnig, maar dat je ook echt weet waar ze woont maakt het allemaal wel een beetje erg engquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:36 schreef Lieve het volgende:
[..]
Laat me raden.... je woont in de Meistraat?
Weggestemd...quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:43 schreef Asics het volgende:
heeft ze nou zelf besloten om op te rotten of hoe zit het
Dit is toch wel heel triest.......quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:34 schreef Lieve het volgende:
HA NATAS! We zullen je opwachten! Kijk goed over iedere schouder over iedere neptiet en over je bloezende buik heen! Pas op waar je je voeten neerzet!
THIS IS REAL LIFE BABY!
En nu is het de beurt aan 96% van de stemmers! TEGEN JOU!
En weet je wat vals loeder? DAT ZIJN ER VEEL! HEEL VEEL!
Dus..... Welkom thuis kreng!
vind ik ook.. diep triestquote:
Ik denk dat een hogere macht (RTL) hier achter zit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:57 schreef PC eend het volgende:
Kan ik hier trouwens ook ff zwaaien naar iedereen die dacht dat de kindjes van god beschermd werden en dat die kutflens haar alleen maar privileges gaf en haar er nooit uit zou laten gaan?![]()
![]()
Ach ja, dat was al toen Ed het Big Brother huis verliet... knap staaltje intolerantie werd er toen vertoont door menig forumbezoeker. Sommige mensen laten zich gewoon wat meeslepen en leven zich goed in ofzo.quote:
De eerste maanden droeg ze het programma.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat een hogere macht (RTL) hier achter zit.
De kijkers hebben gekregen wat ze wilden, einde programma.![]()
Ja, iedere soap heeft zijn "bad guy" die zijn we kwijt. Jaap mag die rol overnemen. Natasia kon niks zonder haar backup. @ natasia: lees maar snel alle fora zodat je kan zien dat alle popo's gemanipuleerd waren en dat jij IRL heel populair bent en dat iedereen je een sterke vrouw vindt. Lees maar snel dat wij jouw de enige echte diva vinden, proest, proest.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat een hogere macht (RTL) hier achter zit.
De kijkers hebben gekregen wat ze wilden, einde programma.![]()
Lol!quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:39 schreef Zapper het volgende:
Wat een heerlijke avond is dit, eindelijk is dat walgelijke geval weg! Na Eric was ze de meest walgelijke persoon in die villa, dus nu kan ik weer zonder ergernis kijken naar een fantastisch programma
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag schijtwijf
Neuh, maar ik denk dat het nu een stuk saaier wordt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:41 schreef Gert het volgende:
De eerste maanden droeg ze het programma.
Maar zo'n grote rol had ze inmiddels toch niet meer?
quote:Beste bezoeker,
het is helaas niet meer mogelijk de petitie te tekenen.
Daarintegen is de actie toch geslaagd:
RTL Nederland heeft ons vanmiddag gebeld en ons het volgende laten weten.
-De Gouden Kooi gaat uitgezonden worden op RTL5 om 20.00uur in de avond.
-De Gouden Kooi zal niet meer live te volgen zijn via internet.
-Op tv zal er geen sex en/of geweld te zien zijn.
Reden genoeg voor de makers van www.stopgoudenkooi.nl om de petitie te stoppen.
Wij willen alle 27191 (waarvan 23937 unieke ondertekenaars) bedanken!
http://stopgoudenkooi.nl
jij bent echt niet goed bij je hoofdquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:34 schreef Lieve het volgende:
HA NATAS! We zullen je opwachten! Kijk goed over iedere schouder over iedere neptiet en over je bloezende buik heen! Pas op waar je je voeten neerzet!
THIS IS REAL LIFE BABY!
Vraag dat maar aan Lievequote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:21 schreef Grimm het volgende:
Wat in hemelsnaam gebeurt er met haar na de goudenkooi
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:34 schreef Lieve het volgende:
THIS IS REAL LIFE BABY!
Sterkte!quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:21 schreef DaanDobber het volgende:
Jezusquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:34 schreef Lieve het volgende:
THIS IS REAL LIFE BABY!
Is dit trouwens serieus? Dan kunnen ze het spel nog meer draaien en manipuleren.quote:-De Gouden Kooi gaat uitgezonden worden op RTL5 om 20.00uur in de avond.
-De Gouden Kooi zal niet meer live te volgen zijn via internet.
-Op tv zal er geen sex en/of geweld te zien zijn.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:34 schreef Lieve het volgende:
THIS IS REAL LIFE BABY!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |