De aanranding van Nadia door Huub?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:48 schreef Meds het volgende:
De eerste actie sinds RTL de scepter zwaait, onder ome sjonnie genoot ze nog bescherming. Nu Natasia exit is zal het wel niet lang duren voor de stekker eruit gaat. Raar trouwens dat de aanranding van Lieke zo wordt uitgemolken terwijl de aanrandig van Nadia door Huub wordt overgeslagen
Okay, maar om je te verlagen naar het nivo van Natasjaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is wel de taal die ze zelf ook spreekt, misschien dringt het door![]()
DGK is opgenomen in het nieuwe programmabestel van RTL, dus de stekker gaat er niet uit.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:48 schreef Meds het volgende:
De eerste actie sinds RTL de scepter zwaait, onder ome sjonnie genoot ze nog bescherming. Nu Natasia exit is zal het wel niet lang duren voor de stekker eruit gaat. Raar trouwens dat de aanranding van Lieke zo wordt uitgemolken terwijl de aanrandig van Nadia door Huub wordt overgeslagen
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:02 schreef Gert het volgende:
Dag Natasia.
Je toonde je op je allerkleinst door op de avond van je afscheid zo vals en haatdragend te doen tegen je spel-tegenstanders. Het geeft aan dat je er weinig van begrepen hebt al die tijd. Je hunkert naar roem en aandacht, maar je hebt het gewoon niet. Je bent te ordinair, te lelijk, en je hebt geen greintje stijl. Dit waren je 15 minutes of fame. De productie heeft je op passende wijze naar huis gestuurd, door je naar de poort te laten sjokken.![]()
Wat was haar reactie dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:57 schreef riri het volgende:
[..]
![]()
Naar mijn idee heeft ze heel er een spel zitten spelen en wou ze helemaal niet weg.
Op de manier waarop ze opereerde zorgde ze er voor dat ze eigenlijk nooit in gevaarlijk vaarwater kon komen omdat ze toch steeds aangaf dat ze die tijd vol wilde maken en iedereen er daardoor van overtuigt was dat ze dan toch wel ging.
Gisteren toen ze argwaan kreeg kon ze het maar heel moeilijk verkroppen dat zij eruit zou moeten....haar reaktie naar Huub en Lieke sprak boekdelen...ze moest zich gewonnen geven en deed dat niet graag wat te zien was aan haar ordinaire schelden en bashen van die twee.
Nee....het zag er vreselijk goedkoop uit wat ze deed en ik hoop dat wat ze anderen aandeed dat ze ook zelf nu buiten de poort hetzelfde zal ontvangen...wie uitdeelt moet ook kunnen incaseren zeg ik maar....het zullen nog wel zware tijden worden voor mevrouw blank
iddquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
"Biggetje Biggetje Biggetje Biggetje Biggetje Biggetje Biggetje"
"Slieko Slieko Slieko Slieko Slieko Slieko Slieko Slieko"
"IEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHYYYYYYYY IK MAG NAAR HUIS!!!!!!111!!EINZ!!1 OEEEEEEEEEEEEHIIIIIIIIIEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH"
Zoiets dus.
Weet ik niet, maar het staat wel hierop: klikquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:36 schreef arneaux het volgende:
Waarom staan er geen beelden van op YouTube?.
Idd, onbegrijpelijk dus dat jij hier nog mag posten.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:13 schreef Lieve het volgende:
Misschien een idee om deze ....... ex bewoonster meteen te weren van het forum? Want volgens mij mag je hier niet bedreigen, niet discrimineren of discriminerende beledigingen achterlaten?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:21 schreef APK het volgende:
[..]
Idd, onbegrijpelijk dus dat jij hier nog mag posten.![]()
haha, dat zou echt te erg zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:28 schreef maril het volgende:
Ze komt terug als vervangster van Palma.
Da's met een d hoor!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |