abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 juli 2007 @ 12:51:41 #76
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_51883816
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 12:48 schreef Meds het volgende:
De eerste actie sinds RTL de scepter zwaait, onder ome sjonnie genoot ze nog bescherming. Nu Natasia exit is zal het wel niet lang duren voor de stekker eruit gaat. Raar trouwens dat de aanranding van Lieke zo wordt uitgemolken terwijl de aanrandig van Nadia door Huub wordt overgeslagen
De aanranding van Nadia door Huub?
Je bedoelt toen hij haar onderbroek naar beneden trok?
Dat vond ze heul niet erg hoor, ze deed het zelf ook bij Lieke, en veel hardhandiger, en met zijn drieen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_51883834
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 12:49 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dat is wel de taal die ze zelf ook spreekt, misschien dringt het door
Okay, maar om je te verlagen naar het nivo van Natasja
  vrijdag 27 juli 2007 @ 12:54:42 #78
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_51883906
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 12:48 schreef Meds het volgende:
De eerste actie sinds RTL de scepter zwaait, onder ome sjonnie genoot ze nog bescherming. Nu Natasia exit is zal het wel niet lang duren voor de stekker eruit gaat. Raar trouwens dat de aanranding van Lieke zo wordt uitgemolken terwijl de aanrandig van Nadia door Huub wordt overgeslagen
DGK is opgenomen in het nieuwe programmabestel van RTL, dus de stekker gaat er niet uit.

En ik ben héél blij dat Natasia weg is, nu hoef ik niet constant mn volumeknop in de gaten te houden.

Wat doe ik hier eigenlijk?
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_51883955

Jezus!! Wat een kutkop.
pi_51883980
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 12:02 schreef Gert het volgende:
Dag Natasia.

Je toonde je op je allerkleinst door op de avond van je afscheid zo vals en haatdragend te doen tegen je spel-tegenstanders. Het geeft aan dat je er weinig van begrepen hebt al die tijd. Je hunkert naar roem en aandacht, maar je hebt het gewoon niet. Je bent te ordinair, te lelijk, en je hebt geen greintje stijl. Dit waren je 15 minutes of fame. De productie heeft je op passende wijze naar huis gestuurd, door je naar de poort te laten sjokken.

Naar mijn idee heeft ze heel er een spel zitten spelen en wou ze helemaal niet weg.
Op de manier waarop ze opereerde zorgde ze er voor dat ze eigenlijk nooit in gevaarlijk vaarwater kon komen omdat ze toch steeds aangaf dat ze die tijd vol wilde maken en iedereen er daardoor van overtuigt was dat ze dan toch wel ging.
Gisteren toen ze argwaan kreeg kon ze het maar heel moeilijk verkroppen dat zij eruit zou moeten....haar reaktie naar Huub en Lieke sprak boekdelen...ze moest zich gewonnen geven en deed dat niet graag wat te zien was aan haar ordinaire schelden en bashen van die twee.
Nee....het zag er vreselijk goedkoop uit wat ze deed en ik hoop dat wat ze anderen aandeed dat ze ook zelf nu buiten de poort hetzelfde zal ontvangen...wie uitdeelt moet ook kunnen incaseren zeg ik maar....het zullen nog wel zware tijden worden voor mevrouw blank
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  vrijdag 27 juli 2007 @ 13:01:26 #81
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_51884077
Ik weet niet hoe het voor jullie was, maar voor mij was dit de grootste snol die ik in jaren heb meegemaakt.
Vies dik
Lelijke tieten
Lelijke kop
Gemeen
Achterbaks
Dom om over naar huis te schrijven
Hoogmoedswaanzin
Leugenachtig
Dreigementen uiten waar ze zelf het beste bang voor kan zijn.....
Haar uitkering kan weer beginnen.
Houdt het DWI haar wel strak in de gaten, met haar Touareg-plannetjes ? Zo'n ding kost meer dan zij in vier jaar aan uitkering kan vangen, dus waar komt die poen dan vandaan ?

Zelfs gisteren had ze het maar over 1 ding, dat ze geil was, en dat ze wou stappen met Mitch de Butler, geen woord over blij om naar haar kindjes en Wilgo te gaan.
100% zeker dat ze met Mitch in bed zou zijn belandt. Wilgo zit toch in Suriname.
De Gouden kooi zal wel zo waarde stijgen door het vertrek van NASTY ASS ia ia ia ia ia
  vrijdag 27 juli 2007 @ 13:07:24 #82
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_51884207
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 12:57 schreef riri het volgende:

[..]

Naar mijn idee heeft ze heel er een spel zitten spelen en wou ze helemaal niet weg.
Op de manier waarop ze opereerde zorgde ze er voor dat ze eigenlijk nooit in gevaarlijk vaarwater kon komen omdat ze toch steeds aangaf dat ze die tijd vol wilde maken en iedereen er daardoor van overtuigt was dat ze dan toch wel ging.
Gisteren toen ze argwaan kreeg kon ze het maar heel moeilijk verkroppen dat zij eruit zou moeten....haar reaktie naar Huub en Lieke sprak boekdelen...ze moest zich gewonnen geven en deed dat niet graag wat te zien was aan haar ordinaire schelden en bashen van die twee.
Nee....het zag er vreselijk goedkoop uit wat ze deed en ik hoop dat wat ze anderen aandeed dat ze ook zelf nu buiten de poort hetzelfde zal ontvangen...wie uitdeelt moet ook kunnen incaseren zeg ik maar....het zullen nog wel zware tijden worden voor mevrouw blank
Wat was haar reactie dan?
  vrijdag 27 juli 2007 @ 13:09:42 #83
521 ruby
Hell yeah!
pi_51884269
Natasia...eindelijk ben je opgerot uit de Kooi. Er zijn veel asociale viswijven op de wereld, maar jij spant toch echt de kroon met die onmetelijk niet te beschrijven grote palingsmoel van je.
Ik vind het erg voor de samenleving dat jij als potentiële TBS-kandidaat weer losloopt op straat.

Gisteren bij het afscheid heb je je inderdaad weer heel erg laten kennen. Het enige wat jij kon doen, is bedreigingen uiten. Dat is voor mij een teken van enorme zwakte. Dus denk nou maar niet dat jij een winnaar bent; je bent een echte loser.

Doei, hopeloos serpent!
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_51885097
Jezus, na het zien van de ontslag ronde weet ik het nu zeker: Dat wijf is echt niet goed wijs Ze draaide helemaal door
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_51885350
"Biggetje Biggetje Biggetje Biggetje Biggetje Biggetje Biggetje"

"Slieko Slieko Slieko Slieko Slieko Slieko Slieko Slieko"

"IEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHYYYYYYYY IK MAG NAAR HUIS!!!!!!111!!EINZ!!1 OEEEEEEEEEEEEHIIIIIIIIIEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH"

Zoiets dus.
pi_51886169
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 13:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
"Biggetje Biggetje Biggetje Biggetje Biggetje Biggetje Biggetje"

"Slieko Slieko Slieko Slieko Slieko Slieko Slieko Slieko"

"IEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHYYYYYYYY IK MAG NAAR HUIS!!!!!!111!!EINZ!!1 OEEEEEEEEEEEEHIIIIIIIIIEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH"

Zoiets dus.
idd Die kan zo regelrecht een kliniek in Het was zelf naar om er na te kijken
  vrijdag 27 juli 2007 @ 14:36:58 #87
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_51886819
Waarom staan er geen beelden van op YouTube? .
pi_51886843
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 14:36 schreef arneaux het volgende:
Waarom staan er geen beelden van op YouTube? .
Weet ik niet, maar het staat wel hierop: klik
  vrijdag 27 juli 2007 @ 14:40:20 #89
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_51886908
Danke Schön.
pi_51890362
De reactie naar Jaap:

N: bullshit uit je vreetschuur Biggie, biggie biggie, biggetje,

J: Je doet me pijn, waarom zeg je dat?

N:
je bent roze en ziet eruit als een big
je bent roze en ziet eruit als een big
biggie biggie , knorretje, knorretje

J: wat heb ik jou gedaan dat je dit tegen me doet?

N:
eruit zien als een big, knooooorretje knooorreetje

en daarmee discrimeneer je mij?

N: Knorretje knorretje, moet ik een toneelschool voor je regelen pop? Wil je dat?
Lieffie wil je dat graag, lieffie. Wil je dat graag

N: Weet je hoe ik jou zie? Als een groot kind met een pamper om zo en met een grote spelderin, ja ga maar weer janken. HUP en Janken maar

J: Nou sorry, ik stop hiermee,
N: EN janken maar

J: nee, nee, ik stop hiermee, sorry

N:
en knop.... janken maar
N: Jaap jank jank jank jank, toe dan jank janken, tranen

J: het is goed zo

N: tranen
J: volgende alsjeblieft
N: tranen, tranen

J: na alles wat wij hebben meegemaakt kom je hiermee?
J: Na ALLES wat WIJ hebben meegemaakt?

N: Ik heb helemaal niks met jou, helemaal niks met jou meegemaakt
J: we zijn twee douschies

N: Hou toch op rot op, ga toch weg knor, ga toch weg knorretje,

J: oh dat is het douschie...poessie?
N: AAAAALsjebelieft hoor, laat je luier verschonen, LAAT je luier verschonen, dat is wat jij moet doen, je luier verschonen. Nee je mama bellen, je slavinnetje moet je bellen, niet mij

inmiddels zit Huub met een blik vol algemene verbijstering te kijken naar het mensonterende discriminerende monster dat zich helemaal aan het verliezen is.

Het ging nog even door, maar ik zie het verschil niet tussen iemand voor roze big uitschelden of iemand voor zwarte aap uitschelden? Ik mis het verschil?

Misschien een idee om deze ....... ex bewoonster meteen te weren van het forum? Want volgens mij mag je hier niet bedreigen, niet discrimineren of discriminerende beledigingen achterlaten?
pi_51890398
Ik had de gouden kooi nog nooit gezien maar ik schrok wel een beetje van die filmpjes wat een enge vrouw
  vrijdag 27 juli 2007 @ 17:21:40 #92
6941 APK
Factual, I think.
pi_51892689
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 16:13 schreef Lieve het volgende:

Misschien een idee om deze ....... ex bewoonster meteen te weren van het forum? Want volgens mij mag je hier niet bedreigen, niet discrimineren of discriminerende beledigingen achterlaten?
Idd, onbegrijpelijk dus dat jij hier nog mag posten.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_51894188
Post Natasia hier dan?
pi_51894271
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 17:21 schreef APK het volgende:

[..]

Idd, onbegrijpelijk dus dat jij hier nog mag posten.
pi_51894398
eindelijk is xxxx eruit

[ Bericht 7% gewijzigd door Gert op 27-07-2007 18:54:16 (doe maar niet) ]
  vrijdag 27 juli 2007 @ 18:28:16 #96
127004 maril
Smeetsfan
pi_51894507
Ze komt terug als vervangster van Palma.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_51894636
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 18:28 schreef maril het volgende:
Ze komt terug als vervangster van Palma.
haha, dat zou echt te erg zijn
pi_51894704
*zwaart. .
Like melted chocolate ice
Like withered edelweiss
She's winged and yet she flies
Like a naked clown lacking her disguise
  vrijdag 27 juli 2007 @ 18:58:58 #99
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_51895179
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 18:37 schreef Pillory_Like het volgende:
*zwaart. .
Da's met een d hoor!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_51895258
En nu hopen dat dit ding wat geen mens of dier genoemd mag worden, zo snel mogelijk in de Bijlmer Bajes terrecht komt waar ze thuis hoort. Wat een low life is dit.
Ze schreeuwt, kan niet lusiteren , is achterbaks. bedreigd mensen, is lelijk etc etc.
en wat betreft die kinderen die zijn beter af zonder haar denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')