quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:34 schreef Lieve het volgende:
HA NATAS! We zullen je opwachten! Kijk goed over iedere schouder over iedere neptiet en over je bloezende buik heen! Pas op waar je je voeten neerzet!
THIS IS REAL LIFE BABY!
En nu is het de beurt aan 96% van de stemmers! TEGEN JOU!
En weet je wat vals loeder? DAT ZIJN ER VEEL! HEEL VEEL!
Dus..... Welkom thuis kreng!
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:21 schreef Grimm het volgende:
Wat in hemelsnaam gebeurt er met haar na de goudenkooi
Nou, het was bijzonder leuk de laatste tijd met Natasia. hoe onder haar aanvoerig Lieke door de gehele groep letterlijk werd aangerand en uitgekleed, enig ook, hoe ze Jaap herhaaldelijk keihard schopte die uiteindelijk door een keiharde trap in zijn kruis tegen de vlakte ging, leuk ook, hoe ze daarna ook Huub nog even hard in zijn kruis trapte, en jee wat was het enig toen ze Nadia haar gezicht open krabte. Ik kan me voorstellen dat dergelijke de bloedhekel aan Natasia hebben verzacht, en je hebben doen inzien dat Natasia "juist wel leuk" was, de laatste tijd.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:37 schreef zaadjuh het volgende:
ik vind het wel jammer dat ze weg is had eerst een bloedhekel aan dr maar vond dr juist wel leuk de laatste tijd en iedereen hier heeft zo een grote smoel als ze dr tegen komen nou geloof dr niks van...achter je computertje zitten en tikken is makkelijk maar als ze dr tegenkomen doen ze toch niks
Dat maakt haar nog niet leuk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:49 schreef zaadjuh het volgende:
ja en hun waren zo leuk en zo gezellig???kom op zeg heb je je zonnebril op ofzo
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:09 schreef Marrije het volgende:
Natasja, ik vind het best jammer dat je uit de villa bent gestemd, je bracht wat leven in de brouwerij![]()
![]()
denk echt dat sommige mensen hier zich zo kunnen aanmelden bij het RIAGG, totaal gefliptquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
jij bent echt niet goed bij je hoofd
zoek hulp als je je zo laat meeslepen door een tv programma. Echt hoor
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:09 schreef Marrije het volgende:
Natasja, ik vind het best jammer dat je uit de villa bent gestemd, je bracht wat leven in de brouwerij![]()
![]()
ik ben niet zo generaliserend dat ik al haar acties schaar onder het door jouw genoemdequote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:51 schreef -x.x.x- het volgende:
[..]
Dus jij noemt aanranding, aanzetten tot haat, Je grote scheur constant openzetten en je kinderen zwaar verwaarlozen dus zwaar mishandelen "leven in de brouwerij brengen"? Kan geen toepasselijker plaatje vinden dan deze...
![]()
Oke, je krijgt er nog een paar![]()
![]()
![]()
![]()
, misschien dat het helpt...
nee en hun ook niet in het echt is die lieke al een schijnheil maar in die koooi laat ze nog veel meer zien hoe achterbaks ze is...en idd neukend de kooi binnen is gekomenquote:
Het was geen aanranding maar fysiek geweld (duw en trekwerk om de zender te pakken) verder helemaal met je eens en nu hopen dat Huub die de grote mastermind is achter dit verval van de kooi (velen hier vonden het tikken in Brians gezicht en overige acties hier fantastisch en toen is de sfeer van de kooi omgeslagen) eenzelfde lot te wachten staat. Lieke mag wel blijven met hopelijk wat aansluiting bij de overige bewoners. Zij staat bij mij nu op 3 achter Brian en Jaap, door het tonen van karakter en ruggegraat na die actie.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:51 schreef -x.x.x- het volgende:
[..]
Dus jij noemt aanranding, aanzetten tot haat, Je grote scheur constant openzetten en je kinderen zwaar verwaarlozen dus zwaar mishandelen "leven in de brouwerij brengen"? Kan geen toepasselijker plaatje vinden dan deze...
![]()
Oke, je krijgt er nog een paar![]()
![]()
![]()
![]()
, misschien dat het helpt...
Lees je de rest van het topic dan ook even door? Staan er nog een aantal... Triest.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:02 schreef do0fusz het volgende:
- edit -
Voor alle duidelijkheid: dit topic wordt vrijgehouden van "terug naar Blijdorp"- opmerkingen.
Verzin maar wat originelers.
Pffff, jij bent engquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:34 schreef Lieve het volgende:
HA NATAS! We zullen je opwachten! Kijk goed over iedere schouder over iedere neptiet en over je bloezende buik heen! Pas op waar je je voeten neerzet!
THIS IS REAL LIFE BABY!
En nu is het de beurt aan 96% van de stemmers! TEGEN JOU!
En weet je wat vals loeder? DAT ZIJN ER VEEL! HEEL VEEL!
Dus..... Welkom thuis kreng!
Dat is wel de taal die ze zelf ook spreekt, misschien dringt het doorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |