TOCH GEEN BOMMETJE OP HUUB?
Jaap meldde eerder een bommetje op Huub te zullen gooien, en Dennis zou helpen. Maar pas tegen half een ontstaat er nog iets van stekeligheid in de keuken.
![]()
Na het gesprek van Jaap met Dennis, Nadia en Brian, heeft hij ook nog normaal zitten praten met Huub. Nu herhaalt Dennis nog eens dat Jaap er dus uitgestemd zou worden (het begin van dit gesprek heb ik gemist).
Lieke wijst Jaap erop dat hij niet eens genomineerd staat. Maar Dennis zegt dat ze het zouden omzetten. Als Jaap bij Brian en de anderen aan het navragen is, zegt Dennis dat Jaap nu een enorme hekel aan Huub heeft.
Jaap: even punt voor punt.
Huub: wie was de initiator om Jaaps vertrek in werking te stellen; die was er niet.
Brian: wij waren flabbergasted toen jij (Nadia) zei dat je Dennis toch niet weg zou stemmen, want we hadden het daar niet eens over.
Volgens Amanda is er niet over Jaap gepraat toen ze in de jacuzzi zaten.
Huub: We hadden twee problemen. Je lult meteen door waarover je met ons praat. En je zegt dat je alles blockt.
Dennis blijft zeggen dat Jaap genaaid wordt. Hij beweert nu ook afgeluisterd te hebben, maar Huub zegt dat dat niet kan omdat hij dat steeds checkte.
Huub: Er is alleen maar nagedacht over wat we met die twee punten aan moeten.
Jaap: Jij hebt letterlijk gezegd dat Brian [ ] Als jij zo eerlijk bent dan geef je toe dat je hebt geprobeerd het Brian in de schoenen te schuiven.
Het wordt moeilijker te volgen omdat iedereen schreeuwt. Jaap is boos op Huub, Dennis staat te glunderen.
![]()
Amanda tegen Huub: Jaap zegt tegen mij dat jij Brian loopt zwart te maken.
Huub: Heb je mij horen zeggen dat Brian de mastermind is?
Dennis: Je schuift het af.
![]()
Dennis blijft Huub beschuldigen van leugens.
Nadia: Brian heeft niks opgezet, maar dat zegt Jaap.
Huub tegen Amanda: Begonnen Brian of ik over Jaap toen we met z'n vijven zaten?
Amanda zegt dat dat niet zo was.
Jaap: Ik had met Dennis afgesproken om tegen Huub te knallen. Maar als ik hoor dat jij (Brian) bent begonnen...
Dennis: Jij vroeg aan Nadia of Jaap boos op je was.
Huub: Dat was niet zoals je nu zegt, focking bullshit.
Volgens Huub heeft Jaap zelf klakkeloos aangenomen dat Brian de initiator moest zijn als Huub het niet was. Maar Jaap beweert dat Huub zelf heeft gezegd dat Brian de mastermind is.
![]()
Lieke: Wij hebben een gesprek gehad waarin we twijfelen aan jouw (Jaap) intentie naar iedereen toe.
Jaap tegen Huub, heel boos: Het komt vanzelf in brieven binnen, focking teringlijer.
Jaap loopt naar buiten waar Dennis al staat. Dennis zegt dat Huub hem probeert te overtuigen. Jaap scheldt alleen maar. Ze gaan weer naar binnen.
Dennis kan geen voorbeeld geven van een leugen van Huub, maar noemt hem wel 'afschuifkikker'.
Jaap: We zullen zien of ik alles blokkeer. Er volgt een woordenwisseling met Lieke. Huub zegt dat iedereen ervan baalt dat Jaap niets door laat gaan. Amanda bevestigt dat.
Brian kan er af en toe nog om lachen. Even hierna zit hij ook met de rest aan tafel.
![]()
Dennis roept weer wat over ontslagrondes. Amanda: Jij lult maar wat! En ze vertelt iets van het gesprek waarvan Jaap denkt dat het over hem ging: het ging over dat o.a. Amanda niet zo blij was met hoe Dennis met Nadia omgaat.
Dennis wordt steeds luidruchtiger als hij van een 'keiharde leugen' wordt beschuldigd. Hij roept dat Huub een pussy is die bang is voor Jaap.
![]()
Nadia bevestigt dat Huub alleen maar tegen haar heeft gezegd 'Jaap is boos' en dus niet heeft gevraagd naar het waarom. Hij heeft haar niet uitgehoord.
Dennis: Maak je je zorgen.
Huub: Ik vind het vervelend dat Jaap boos is. Ik heb liever dat ik mét hem kan spelen.
Dennis: Dat kun je vergeten omdat je achter z'n rug lult.
Amanda: Ik denk dat het toch een soort angst is, een lijn openhouden naar iemand die je miljoenen kan blokkeren.
Lieke en Huub herinneren Jaap eraan dat ze het samen leuk hebben gehad, Jaap bevestigt dat.
![]()
Dennis begint tegen Lieke te schreeuwen. Kutwijf, nepperd, stinkwijf. Dit nadat Lieke Jaap ergens op aansprak. Huub wordt nog eens pussy genoemd en bang voor Jaap. De discussie gaat weer naar het punt dat Brian niet de instigator is van het 'wegstemmen van Jaap', en dat Huub dit ook niet op Brian heeft geprobeerd af te schuiven.
Huub stelt voor 50 cp uit de pot te pakken om Cora te bellen, maar ze besluiten dat het te laat is.
Brian probeert het maar weer eens bij Jaap. Of het woord 'mastermind' van Jaap komt. Ja, zegt Jaap. Huub zou Jaap verteld hebben dat hij en Lieke in een gesprek vielen waarin Brian de mastermind was. Huub ontkent dit... waarmee ze nog steeds recht tegenover elkaar staan.
De miljonairs verspreiden zich over de villa.
[ Bericht 0% gewijzigd door Disana op 27-08-2007 16:11:46 ]