Maar toch hebben ze daar enkele zaken wel goed voor elkaar. Bijvoorbeeld "zoeken" en de hebben geen bug's bij het terugvinden van topics.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Precies, een scriptje van iemand anders gebruiken kan iedereen![]()
Totdat ze zelf iets gaan verzinnen ja. Of als er fouten zijn, dan weten ze helemaal niet hoe hun forum werktquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar toch hebben ze daar enkele zaken wel goed voor elkaar. Bijvoorbeeld "zoeken" en de hebben geen bug's bij het terugvinden van topics.
Dank uquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kijk, dat is weer eens een OP om U tegen te zeggen !
Ik ben er heel weloverwogen opgestapt, maar technisch hebben ze het redelijk goed voor elkaar. En met een snellere en stabielere server, daar kan FOK echt iets van leren. (Zelfs ondanks dat FOK meer hits heeft)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Totdat ze zelf iets gaan verzinnen ja. Of als er fouten zijn, dan weten ze helemaal niet hoe hun forum werkt![]()
Zie De Telegraafquote:Het grootste gay-evenement van Nederland trok de laatste jaren ruim 300.000 bezoekers, maar dat waren er volgens een woordvoerder van de gemeente deze editie met 200.000 feestvierders flink wat minder.
idd, daar kan Fok! nog wel iets van leren. Maar het mag ook niets kosten natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ben er heel weloverwogen opgestapt, maar technisch hebben ze het redelijk goed voor elkaar. En met een snellere en stabielere server, daar kan FOK echt iets van leren. (Zelfs ondanks dat FOK meer hits heeft)
JIj weet ook waar ze hosten - Die kosten zijn het punt/verschil niet, laten we ff eerlijk zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd, daar kan Fok! nog wel iets van leren. Maar het mag ook niets kosten natuurlijk![]()
Dat gebeurt wel eens en noemt men een helder moment. Zo'n moment dat je opeens inziet hoe alles in elkaar steekt en met elkaar verband houdt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:18 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Ik zal beginnen met een ontboezeming: ik heb wat gedronken, min of meer noodgedwongen. Nog even in de COS gekeken, al is mijn interesse daarvoor geminimaliseerd. Maar deze cap trok mijn aandacht.
Ik weet het niet maar kan het zijn dat het eerst beestje (vis, amfibie, reptiel, weet ik veel) dat uit het water het land op trok, vlak voor dat moment, een soortgelijke indruk maakte op de omstanders. Alsof er iets te gebeuren staat. A small step for DGK, a giant leap for Brian. Niet van natje naar droogje, maar een inzicht. Zou het kunnen zijn dat voor het eerst in de ellendige stamboom van Brian een snufje intelligentie ontkiemt. Roep de ijsmeesters bij elkaar!
Wat zeg je dat weer mooi ......quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel eens en noemt men een helder moment. Zo'n moment dat je opeens inziet hoe alles in elkaar steekt en met elkaar verband houdt.
Dat is hier echter niet het geval. Brian heeft hier een loden last op zijn schouders en donkere wolken voor zijn vertroebele blik.
Een verhelderde blik, als in het begrijpen, dat ontbreekt helaas.
Dat kan ook niet anders want tijdens deze cap probeerde hij uit alle macht zijn agressie te onderdrukken.
Juist ! Vandaag gaat een DAG VOL TERROR worden in de villa !quote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:47 schreef SiRojK het volgende:
Nix is een held... Terror pur sang!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |