Ondertussen worden de haren van Amanda weer eens hoognodig/zinloos bewerkt:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:29 schreef Leandra het volgende:
Ach, toch aardig dat ze die twee "ik was te beroerd om echt te lijnen en dus heb ik maar een liposuctie gedaan" mutsen bij elkaar gezet hebben...
En bij allebei is het mislukt: Bij die DOB-doos is de operatie zo mislukt dat ze nu 2 keer zo dik is als voorheen, en bij Nadia is het aantal navels verdrievoudigd.
Een betere waarschuwing tegen liposcuctie bij jonge luie meisjes kun je bijna niet hebben
Je gelooft je oren en ogen toch niet. Ik zweer het je, er is straks echt geen tijd meer voor Lieke.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:40 schreef kybe het volgende:
En ja hoor, Nadia is voor Lieke aan de beurt![]()
OT. Aparte sig heb je.quote:
To suck or not to suck.quote:
Dat verbaast je hopelijk toch niet echt?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gelooft je oren en ogen toch niet. Ik zweer het je, er is straks echt geen tijd meer voor Lieke.
In dit geval dus wel. Lieke heeft 2 keer met de FEBO gebeld over de volgorde maar daar hebben ze dus weer schijt aan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat verbaast je hopelijk toch niet echt?
het is oneerlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gelooft je oren en ogen toch niet. Ik zweer het je, er is straks echt geen tijd meer voor Lieke.
Dus eerst is Palma gedaan (buiten beeld), en hebben ze gewoon anderhalf uur (of zo) zitten kletsen voordat ze aan het werk gingen, waaronder Brian het één en ander van zijn familie doorgegeven (buiten beeld).quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je er iets van meegekregen (doordat Lieke er iets over zei tegen Huub, bijvoorbeeld) hoe achter reageerde op het verzoek?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
In dit geval dus wel. Lieke heeft 2 keer met de FEBO gebeld over de volgorde maar daar hebben ze dus weer schijt aan.
Het lollige ervan is, dat ze er niet mooier van worden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:46 schreef Giggio het volgende:
[..]
het is oneerlijk
maar als we eerlijk moeten zijn: Lieke is het meest puur natuur en heeft het ook niet nodig om te stralen
laat die 2 Sluts maar lekker aanmodderen... eens zien wat er nog van over is gebleven over een jaar of 10...
wie het laatst lacht lacht het best en zeker weten dat dat Lieke is in deze!!!
Wat een uitspraakquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:41 schreef Copycat het volgende:
Ik zou best wel eens een verjaardagsfeestje van mevrouw Flens willen bijwonen. Daar moet toch voor vijf centen aan schorem zitten.
Ik ga ervan uit dat ze na deze verf beurt ook weer gaat janken. Dus Stanley moet het morgen weer opnieuw doen. Let maar op.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:47 schreef avonne het volgende:
[..]
Dus eerst is Palma gedaan (buiten beeld), en hebben ze gewoon anderhalf uur (of zo) zitten kletsen voordat ze aan het werk gingen, waaronder Brian het één en ander van zijn familie doorgegeven (buiten beeld).
En nu gaan ze eindelijk aan het werk, waarbij Nadia voor de vierde keer deze week geverfd gaat worden. Terwijl morgen de kapper ook al weer komt .
DOB komt niet om te kappen, die komt om BAN te plezieren![]()
![]()
En Dennis moet ook nog geknipt worden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:47 schreef avonne het volgende:
[..]
Dus eerst is Palma gedaan (buiten beeld), en hebben ze gewoon anderhalf uur (of zo) zitten kletsen voordat ze aan het werk gingen, waaronder Brian het één en ander van zijn familie doorgegeven (buiten beeld).
En nu gaan ze eindelijk aan het werk, waarbij Nadia voor de vierde keer deze week geverfd gaat worden. Terwijl morgen de kapper ook al weer komt .
DOB komt niet om te kappen, die komt om BAN te plezieren![]()
![]()
Nope, maar het is dus duidelijk hoe het zit. Lieke trekt weer aan het kortste eind.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je er iets van meegekregen (doordat Lieke er iets over zei tegen Huub, bijvoorbeeld) hoe achter reageerde op het verzoek?
Als Amanda en Brian daar achter komen zullen ze het wel als terechte straf zien voor het proberen te vermoorden van een van de hondjes.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:47 schreef Kinga het volgende:
Kat van Lieke is dood.
Achjah... het is al lang duidelijk dat DOB enigszins gekleurd isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een waarheid als een koe, dat kan niet anders.quote:
Overduidelijk. Übertriest ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:49 schreef beequeen het volgende:
Nope, maar het is dus duidelijk hoe het zit. Lieke trekt weer aan het kortste eind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |