quote:
Elvis is vandaag 30 jaar geleden overleden, zegt menquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:01 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga toch maar even naar de keuken...gaspit schoonmaken en aan de mini soufflees..
Nee ik slaaptypquote:
Ik moet nog 2 uurtjes, en duik dan met het laatste deel van Harry Potter in bedquote:Op donderdag 16 augustus 2007 04:40 schreef Soury het volgende:
Mwha... Moet er zo maar es van komen. Ik werk nu in de avond dus laat thuis en dan is het zomaar weer ochtend![]()
Ik probeer wel es te lezen maar dat ben je volgende dag weer kwijtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 04:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 uurtjes, en duik dan met het laatste deel van Harry Potter in bed![]()
Een boek is een erg goed slaapmiddel hierquote:Op donderdag 16 augustus 2007 04:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik probeer wel es te lezen maar dat ben je volgende dag weer kwijt![]()
Ja hier ook maar krijg ze nooit uit zo..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 05:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een boek is een erg goed slaapmiddel hier![]()
Truste Prospera en is Potter niet erg eng voor het slapen gaanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 05:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een boek is een erg goed slaapmiddel hier![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 05:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hier ook maar krijg ze nooit uit zo..![]()
voor een kinderboek, ja, echtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 05:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Truste Prospera en is Potter niet erg eng voor het slapen gaan![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goede morgen, deze stralende morgen!!!![]()
![]()
Ik ben bij Dr. Pavement geweest, en die heeft me injecties gegeven.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:58 schreef Leandra het volgende:
Moots!!
Je loopt!!!! Het is een wonder!!!!
Lang leven Dr. Pavementquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:59 schreef mootie het volgende:
Ik ben bij Dr. Pavement geweest, en die heeft me injecties gegeven.![]()
Oeh... en ik dacht nog wel dat het een kwakjeszalver wasquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben bij Dr. Pavement geweest, en die heeft me injecties gegeven.![]()
Laten we het maar niet over Pavements kwakjes hebben hierquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... en ik dacht nog wel dat het een kwakjeszalver was![]()
Ik ben bang van niet... tenzij ze de streamers nu even tot wanhoop willen drijven zodat we volgende week bij de uitzendingen (bij RTL immers) geen flauw idee hebben wat er werkelijk gebeurd is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:03 schreef mazaru het volgende:
Misschien worden die streamlocks wel minder als het programma naar RTL is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |