We geven je hongerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:01 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga toch maar even naar de keuken...gaspit schoonmaken en aan de mini soufflees..

noem je dit persoonlijk?! dag minoesquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, zal je maar effe persoonlijk groeten anders ben ik bang straks...![]()
nightynight trustuh

Nou vooruitquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind 'm zeer geslaagd

dag dagquote:

Welk programma?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:23 schreef Frasier het volgende:
Respect voor de mensen die dit programma nog daadwerkelijk 24 uur per dag volgen![]()

Kaassouffleetjes smaken erg goed,, ben nu de tweede ronde aan het bewerkstelligenquote:

Doe je ook aan bezorgen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kaassouffleetjes smaken erg goed,, ben nu de tweede ronde aan het bewerkstelligen![]()

Jij had het vast leuker in de kroegquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:40 schreef Leandra het volgende:
Môgguh... moet ik deze SC nog teruglezen of is er weinig opzienbarends gebeurd??

Als dat het antwoord is dan hoef ik de SC niet terug te lezenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij had het vast leuker in de kroeg![]()

Hoe was het?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als dat het antwoord is dan hoef ik de SC niet terug te lezen

Wel gezellig eigenlijk... en volgens mij heb ik beloofd morgen weer te komenquote:

Aan wie heb je dat beloofd, de kastelein offe.....?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel gezellig eigenlijk... en volgens mij heb ik beloofd morgen weer te komen
Hoe was het hier??![]()

Ik ga nogal eens met de dames achter de bar op stap... dus als je die "de kastelein" wilt noemen... jaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Aan wie heb je dat beloofd, de kastelein offe.....?![]()
Hier muziek en snoepen.

Ach... ze hebben allebei zo hun charmesquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:53 schreef Prospera het volgende:
Elvis is dood; dat denken zeJa 30 jaar geleden
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=Gawdjmxdssk
En hier ook zo'n wannabee::
Lang leve Elvis http://nl.youtube.com/watch?v=FjQvxUIDigc

Gezellig toch. Ik ben niet zo'n kroegtijger, maar moet er toch maar weer eens op uit gaan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga nogal eens met de dames achter de bar op stap... dus als je die "de kastelein" wilt noemen... ja
Maar als ik niet kom dan zal er toch wel een SMSje komen... oh fuck, ik heb echt beloofd te komen realiseer ik me net, want de een is vrij en de ander staat morgen dus alleen...
Hmmz.. muizen en snoepen?? Moet ik het nog teruglezen?? Ik krijg nu al de neiging om er iets te snoepen bij te pakken

Truste Disanaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 03:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Eveneens vanuit donker en nat Groningen: welterusten, ik ga ook zo![]()

Dat hebben ze .quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... ze hebben allebei zo hun charmes

't Is allebei ook niet onaardig, maar niet echt nachtmuziek voor mij. Welterusten nachtbrakersquote:

Bovenste blijft een mooi nummer...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:53 schreef Prospera het volgende:
Elvis is dood; dat denken zeJa 30 jaar geleden
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=Gawdjmxdssk
En hier ook zo'n wannabee::
Lang leve Elvis http://nl.youtube.com/watch?v=FjQvxUIDigc

Truste, ik maak het ook niet veel later...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 03:05 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is allebei ook niet onaardig, maar niet echt nachtmuziek voor mij. Welterusten nachtbrakers![]()

quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga nogal eens met de dames achter de bar op stap... dus als je die "de kastelein" wilt noemen... ja
Maar als ik niet kom dan zal er toch wel een SMSje komen... oh fuck, ik heb echt beloofd te komen realiseer ik me net, want de een is vrij en de ander staat morgen dus alleen...
Hmmz.. muizen en snoepen?? Moet ik het nog teruglezen?? Ik krijg nu al de neiging om er iets te snoepen bij te pakken

Jemig ik raak in de war van die ava'squote:Op donderdag 16 augustus 2007 03:05 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is allebei ook niet onaardig, maar niet echt nachtmuziek voor mij. Welterusten nachtbrakers![]()

Mwah, ik ga niet naar de kroeg omdat ik denk dat m'n stemming dan zal verbeteren, ik moet al goed in m'n hum zijn om te gaanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 03:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gezellig toch. Ik ben niet zo'n kroegtijger, maar moet er toch maar weer eens op uit gaan.
Alle avonden achter de pc is ook niet alles.![]()
Muziek en snoepenlees maar door, ben je weer up-to-date..
Niet te veel snaaien.
Dacht, doe verstandig, haal geen drank in huis, maar dan heb ik het toch minder naar mijn zin![]()

Sorry. Morgen ben ik weer liefquote:Op donderdag 16 augustus 2007 03:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Jemig ik raak in de war van die ava's![]()
Truste![]()

Ja goed plan je bazeldquote:Op donderdag 16 augustus 2007 03:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik ga niet naar de kroeg omdat ik denk dat m'n stemming dan zal verbeteren, ik moet al goed in m'n hum zijn om te gaan![]()
Maar net toen ik vanmiddag wat te vieren bleek te hebben kreeg ik een "kom je ff naar xxxxxx" SMSje.. dus ik was vanmiddag al even langsgeweest![]()
Ik ga nu niet teruglezen, iets met een flinke voorraad bier en blij zijn dat ik blind kan typen enzo
Komt morgen wel
Truste![]()
![]()

Heb er ook al een paar in me mikquote:Op donderdag 16 augustus 2007 03:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
BazelT![]()
En niet genoeg om dat niet te zien

3quote:Op donderdag 16 augustus 2007 04:06 schreef Prospera het volgende:
Ik heb er de kracht niet meer voor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |