Mooi... Heel erg mooi zelfquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:23 schreef willem-jozef het volgende:
okay, vraag 't me af...
Maar dat goor ging over de frituurpan!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik gebruik um niet zo vaakMaar het fornuis is nog redelijk nieuw. Maar een hel om schoon te maken iid
Bedankt voor de tip![]()
Om de 2 dagen denk ik. Meestal voor 't slapen gaan, lekker gezondquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gebruik je hem zo vaak? Ik vind zo'n ding zo goor!![]()
Ik pak nog maar wat pruimen, ook lekker..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Om de 2 dagen denk ik. Meestal voor 't slapen gaan, lekker gezond![]()
Soda lieve dames. Soda. Gewoon een beetje water in de oven met een kwak soda en dan aanzetten. Vervolgens nog even na lappen met een doekjequote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:22 schreef Soury het volgende:
Nee ik gebruik um niet zo vaakMaar het fornuis is nog redelijk nieuw. Maar een hel om schoon te maken iid
Bedankt voor de tip![]()
Oh ik heb ook geen frituurpan..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar dat goor ging over de frituurpan!!Mijn fornuis had gewoon weer een beurt nodig, alleen waarom juist nu?
![]()
Gewoon buiten frituren (vinden de buren ook leuk)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:23 schreef Lobasca het volgende:
Als ik bij iemand ben geweest en er is gefrituurd, ga ik me thuis meteen douchen, ik vind het een vreselijke penetrante vieze lucht. Gaat in al je poriën, haren, kleding etc. zitten.. Brrr..
Cool die is ook redelijk niet zo schoon meerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Soda lieve dames. Soda. Gewoon een beetje water in de oven met een kwak soda en dan aanzetten. Vervolgens nog even na lappen met een doekjeWerkt ook super voor de oven.
Hoi oma... Weet je hoe ik dit schoon krijg?...
ja, maar op z'n tiet is verse patat en ff snacken wel lekker. ik wikkel me altijd in de alufolie en doe dan de frituur aan. je kunt ook vragen bij die lui of ze 'm buiten willen plaatsen ivm je aversiequote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:23 schreef Lobasca het volgende:
Als ik bij iemand ben geweest en er is gefrituurd, ga ik me thuis meteen douchen, ik vind het een vreselijke penetrante vieze lucht. Gaat in al je poriën, haren, kleding etc. zitten.. Brrr..
Kom es met wat danquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:29 schreef nueffeniet het volgende:
saai
Laatste woordje oven was magnetronquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:29 schreef Soury het volgende:
Cool die is ook redelijk niet zo schoon meer![]()
haha, elvis is niet doodquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Om de 2 dagen denk ik. Meestal voor 't slapen gaan, lekker gezond![]()
Ik ben niet zo'n snacker, meer van de lekkere hapjes...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, maar op z'n tiet is verse patat en ff snacken wel lekker. ik wikkel me altijd in de alufolie en doe dan de frituur aan. je kunt ook vragen bij die lui of ze 'm buiten willen plaatsen ivm je aversie![]()
Zuurkool met vette jus...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:35 schreef nueffeniet het volgende:
echt snacksaai
Marsepijnquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:36 schreef Lobasca het volgende:
Eind van de maand liggen de pepernoten en het gevuld speculaas weer in de schappen![]()
Jus heb ik ook al jaren geleden afgezworen en zuurkool lust ik niet...quote:
haha, dat onderste filmpje bij jou(waar je signatuur normaal staat is) echt erg grappigquote:
Oh please daar moet ik nog ff niet aan denken.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:36 schreef Lobasca het volgende:
Eind van de maand liggen de pepernoten en het gevuld speculaas weer in de schappen![]()
jo, was effe aan 't prepareren voor me nest. ga zo liggen. zoek nog even een 'geile' melodie voor je..quote:
hoi ruklurkertquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:38 schreef nueffeniet het volgende:
men wat een onzin hier saai
Jij zit ook weer aan je tax van 5 posts op een dagquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:44 schreef nueffeniet het volgende:
jajajajja wat zeg je saai
He nee ? Die is engquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
even kijken...
Ik vind um engquote:
Ik ben ook van hartig.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:54 schreef Soury het volgende:
[quote]Op donderdag 16 augustus 2007 01:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heel erg![]()
Ik snoep zelden... Heb ook weinig zoets in huis. Er ligt nog een stuk taart maar ik taal er niet zo naar.
Wel zoutjes of zo![]()
Heb je last van een indentiteits crisis..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:56 schreef Lobasca het volgende:
Zwart witjes...mjammie
Ben door het dolle heen...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je last van een indentiteits crisis..![]()
![]()
Ja je tong hangt zelfs uit je mondquote:
Zoet is meer mijn ding. Zout is voor de zomer...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:54 schreef Soury het volgende:
[quote]Op donderdag 16 augustus 2007 01:51 schreef Veulen het volgende:
Heel erg![]()
Ik snoep zelden... Heb ook weinig zoets in huis. Er ligt nog een stuk taart maar ik taal er niet zo naar.
Wel zoutjes of zo![]()
hee, zal je maar effe persoonlijk groeten anders ben ik bang straks...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:56 schreef Lobasca het volgende:
Zwart witjes...mjammie
Heel eerlijk vind ik hem een beetje zenuwen ding.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |