EEN STRALEND GOEDE MORGEN TOEGEWENST
De dag van gisteren heb ik slechts minimaal gevolgd. Ben er op een gegeven moment weer ingevallen tijdens de lingerie partie. Daar waar de dames uiteindelijk onder de bewonderende blikken van hun mannelijke medebewoners de nodige lingerie mochten passen en uitzoeken. Amanda bewijst voor de zoveelste keer een schaamteloze hoer te zijn, met de vocabulaire van een uit een woonwagenkamp afkomstige temeier.
Ik kan wel haast nog meer respect opbrengen voor de achter Amsterdam Centraal werkende heroine hoertjes. Haar commentaar op Lieke blijft niet uit de ether en zij geeft het advies twee BH's over elkaar te dragen zodat het nog wat lijkt.
Kortom voor Amanda betekent vrouw zijn: KUT, TIETEN EN EEN ANUS EN MOND HEBBEN, want echte liefde bestaat uit SEX, SEX EN SEX. Het feit dat zij verder van alle vrouwelijke kenmerken verstoken is zal haar worst zijn.
Maar laten we eerlijk zijn welke normaal denkende man zit er nou te wachten op een vrouw die behalve NEUKEN niets kan. Owwwwwwwwwwww Ik ben nog wat vergeten geld uitgeven gaat haar ook goed af. Zij nam altijd als het PAY DAY was haar gehele salaris op zodat ze het zo snel mogelijk uit kon geven, indien nodig. Haar salaris ging op aan kleding en make up. Als het op was "geen probleem" dan kon zij terugvallen op de volgens haar steenrijke vriendjes die zij had of haar mama die haar ondersteunde met het geld afkomstig uit de HOERENKASTEN die zij runt. Pinnen of een cheque uitschrijven kan Mannie immers niet dat is voor haar te moeilijk. Ik vrees ook dat haar toekomstige partner erg handig in het huishouden zal moeten zijn want ook daarvan heeft Mannie geen kaas gegeten. Kortom Mannie is een opgelegde HOER met het IQ van een acht jarige en het gedrag van een opgroeiende puber van twaalf.
Nadia heeft weer in volle teugen toe kunnen geven aan haar eetstoornis. Haar avondmaaltijd bestond uit een muizenprakje groenten en een DANOONTJE. Verder heeft zij Dennix haar haren of wat er voor doorgaat weer laten verven. Het resultaat kunnen wij vandaag in volle glorie aanschouwen.
Wat kunnen we vandaag allemaal weer verwachten ik denk:
Een jankende Naadje, vanwege een mislukte derde poging haar haar in te kleuren, een ruzieende Lieke en Huub en niet te vergeten later op de avond de bekende PEUTER EROTIEK van Dennix en Naadje die inmiddels wel zal weten dat Dennix tien vingers heeft. Zij verkeren qua seksuele activiteiten nog in het stadium DOKTERTJE SPELEN hetgeen normaliter van toepassing is voor vier / vijf jarigen.
Al met al wens ik jullie allemaal veel plezier toe bij het volgen van DGK vandaag, geniet verwonder en huiver.
[ Bericht 1% gewijzigd door DrsH op 16-08-2007 07:30:27 ]