het laatst? ze zijn nog bezigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:35 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik heb haar alleen op het laatst gehoord, maar tijdens de worstelpraktijken vooraf hoorde ik haar amper. Of kijk ik nou naar de verkeerde streams.![]()
Vaak hoor je het geluid van nada niet op een stream waar zij op te zien is, maar via een andere..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:35 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik heb haar alleen op het laatst gehoord, maar tijdens de worstelpraktijken vooraf hoorde ik haar amper. Of kijk ik nou naar de verkeerde streams.![]()
Toch op een heel andere manier, dan Huub dat doet. Lieke spreekt haar irritaties uit, maar hoopt dan dat ze samen tot een oplossing kunnen komen, of dat er iig begrip bestaat en rekening met elkaar gehouden wordt. Huub spreekt zijn irritaties uit en wil Lieke dan overtuigen en zijn gelijk behalen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:34 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk lieke kan er ook wat van
Ik denk dat we dat morgen pas zullen weten. Is een beetje afhankelijk van de reactie van Nadia als ze weer in de spiegel kijkt. Ik weet niet of die rommel die er vanavond in is gegaan nog door blijft werken terwijl ze slaapt, hopelijk welquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:42 schreef Leandra het volgende:
Zo... ik heb de OP's ff gescand maar mijn vraag is:
Is het haar van Nadia volledig mislukt door Dennis, of schuilt er een kapper in hem??
Dat zou het kunnen verklaren, ik kijk maar 1 stream per keer omdat het anders zo echoot (hoe schrijf je dat in godsnaam?) .quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vaak hoor je het geluid van nada niet op een stream waar zij op te zien is, maar via een andere..
misschien is ze boven even met nadia en/of jaap aan het praten?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:46 schreef pasjesjen het volgende:
Huub terug in bed lieke nog niet?
Was ze maar kapot.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:46 schreef Casshern het volgende:
nadia loopt ook boven in een klein handoekje om drinken te halen. ze zegt tegen huub dat ze helemaal kapot is...
Als Dennis dat ene spul ook vergeten is dan welquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat morgen pas zullen weten. Is een beetje afhankelijk van de reactie van Nadia als ze weer in de spiegel kijkt. Ik weet niet of die rommel die er vanavond in is gegaan nog door blijft werken terwijl ze slaapt, hopelijk welVanavond is het nog niet mis gegaan in ieder geval
![]()
Ik kan het je echt niet zeggen. Heb de balle verstand van haar en haarschubben enzo. Nee wacht, het is wel waarschijnlijk, jaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Dennis dat ene spul ook vergeten is dan wel
Maar we kunnen dus morgen drama verwachten?![]()
Het werd eens tijd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Dennis dat ene spul ook vergeten is dan wel
Maar we kunnen dus morgen drama verwachten?![]()
Ik zie hier iedereen al slapen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:46 schreef pasjesjen het volgende:
Huub terug in bed lieke nog niet?
knap ik heb een leeg bed op stream 4quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |