Verven en extensions, Bianca wil ook Chi, permanent straighten maar Amanda denkt dat het niet kan nu.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:27 schreef avonne het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat ze met het haar van Amanda gaan doen?
Ik val er half in.
kleuren en extensions bijzetten meen ikquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:27 schreef avonne het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat ze met het haar van Amanda gaan doen?
Ik val er half in.
Ik ken jou niet maar ik denk dat het iedereen leuker staat als Bianca.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:28 schreef avonne het volgende:
[..]
beetje te strak, maar ik vind het wel mooie kleuren.
Lijkt me wel wat voor mij.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:30 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik ken jou niet maar ik denk dat het iedereen leuker staat als Bianca.
Als ik die visagiesessies van de vorige keren herinner lopen de miljonairs er dus morgen allemaal als Bassie's bij in die live uitzending.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Morgen komt DOB voor visagie. Ze zijn benieuwd wat er morgen komt.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:31 schreef Meganog het volgende:
[..]
Als ik die visagiesessies van de vorige keren herinner lopen de miljonairs er dus morgen allemaal als Bassie's bij in die live uitzending.
Ik heb nu opeens ook het vermoeden dat stanley niet meer komtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:31 schreef riri het volgende:
ik dacht dat nadia geen extensins mocht...en nu zegt DOB dat dt ineens wel kan
Stanley zei dat hij ze niet wilde zetten. DOB kan alles, behalve iets fatsoenlijksquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:31 schreef riri het volgende:
ik dacht dat nadia geen extensins mocht...en nu zegt DOB dat dt ineens wel kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |