Verven en extensions, Bianca wil ook Chi, permanent straighten maar Amanda denkt dat het niet kan nu.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:27 schreef avonne het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat ze met het haar van Amanda gaan doen?
Ik val er half in.
kleuren en extensions bijzetten meen ikquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:27 schreef avonne het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat ze met het haar van Amanda gaan doen?
Ik val er half in.
Ik ken jou niet maar ik denk dat het iedereen leuker staat als Bianca.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:28 schreef avonne het volgende:
[..]
beetje te strak, maar ik vind het wel mooie kleuren.
Lijkt me wel wat voor mij.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:30 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik ken jou niet maar ik denk dat het iedereen leuker staat als Bianca.
Als ik die visagiesessies van de vorige keren herinner lopen de miljonairs er dus morgen allemaal als Bassie's bij in die live uitzending.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Morgen komt DOB voor visagie. Ze zijn benieuwd wat er morgen komt.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:31 schreef Meganog het volgende:
[..]
Als ik die visagiesessies van de vorige keren herinner lopen de miljonairs er dus morgen allemaal als Bassie's bij in die live uitzending.
Ik heb nu opeens ook het vermoeden dat stanley niet meer komtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:31 schreef riri het volgende:
ik dacht dat nadia geen extensins mocht...en nu zegt DOB dat dt ineens wel kan
Stanley zei dat hij ze niet wilde zetten. DOB kan alles, behalve iets fatsoenlijksquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:31 schreef riri het volgende:
ik dacht dat nadia geen extensins mocht...en nu zegt DOB dat dt ineens wel kan
Stanley zei dat hij morgen de kapsels doet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:32 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Ik heb nu opeens ook het vermoeden dat stanley niet meer komt![]()
Viel mij ook op,Lieke vroeg of zij op vakantie was geweest maar alle aandacht gaat natuurlijk weer naar Amanda.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:30 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke wil wat zeggen teggen de kapster maar die luisterd bijna niet naar haar...je kan wel weer zien wie er belangrijker zijn daar.Maar dat wisten we al.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:32 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik kan me wel vinden in jouw onderschrift.![]()
wil je dat ECHT danquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:34 schreef Lobasca het volgende:
We mogen niet meekijken in de kapselona?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:34 schreef Lobasca het volgende:
We mogen niet meekijken in de kapselona?
Bianca had ook al kritiek op het idee van Stanley om bij Amanda hairweave (?) te gaan doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:32 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Ik heb nu opeens ook het vermoeden dat stanley niet meer komt![]()
Mss kan amanda helpen die was derde bij de kampioenschappen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:31 schreef Meganog het volgende:
[..]
Als ik die visagiesessies van de vorige keren herinner lopen de miljonairs er dus morgen allemaal als Bassie's bij in die live uitzending.
Ik zie jullie erover schrijven, dus wil ik ff meegluren, naar mijn grote vriendin Bianca..quote:
Was op zich wel grappig ze zei; hairweave is een hele andere kwaliteit haar dat heeft mega veel verzorging nodig...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:35 schreef Meganog het volgende:
[..]
Bianca had ook al kritiek op het idee van Stanley om bij Amanda hairweave (?) te gaan doen.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zie jullie erover schrijven, dus wil ik ff meegluren, naar mijn grote vriendin Bianca..![]()
ja dat miste ik dus ookquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:37 schreef 2live het volgende:
[..]
Was op zich wel grappig ze zei; hairweave is een hele andere kwaliteit haar dat heeft mega veel verzorging nodig...
Ik miste toen; en dat doe jij toch niet je haar verzorgen.![]()
en terrechtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:39 schreef avonne het volgende:
Lieke moppert nu een beetje dat ze altijd als laatste aan de beurt is.
kan ik me heel goed voorstellenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:39 schreef avonne het volgende:
Ho Hoquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:35 schreef 2live het volgende:
[..]
Mss kan amanda helpen die was derde bij de kampioenschappen.![]()
Wees daar maar zeker van. Nadia gaat wel tijd rekken (expres)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:38 schreef kybe het volgende:
Eerst Amanda dan Nadia weer verf en dan pas Lieke.Zou mij niets verbazen als Lieke niet meer aan de beurt komt.
Huub zegt ook dat ze even moet bellen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:39 schreef avonne het volgende:
En vergeet niet; een wandelend visite kaartje.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ho HoWel de Nederlandsche kampioenschappen Vies Aagie
![]()
![]()
Die komt dus niet aan de beurt en zo wel, dan is het weer snel, snel..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:39 schreef avonne het volgende:
Elke keer weer dezelfde die het onderspit delft door toedoen van het narcisme van die twee snollen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:40 schreef avonne het volgende:
Wees daar maar zeker van. Nadia gaat wel tijd rekken (expres)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |