Ondertussen worden de haren van Amanda weer eens hoognodig/zinloos bewerkt:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:29 schreef Leandra het volgende:
Ach, toch aardig dat ze die twee "ik was te beroerd om echt te lijnen en dus heb ik maar een liposuctie gedaan" mutsen bij elkaar gezet hebben...
En bij allebei is het mislukt: Bij die DOB-doos is de operatie zo mislukt dat ze nu 2 keer zo dik is als voorheen, en bij Nadia is het aantal navels verdrievoudigd.
Een betere waarschuwing tegen liposcuctie bij jonge luie meisjes kun je bijna niet hebben
Je gelooft je oren en ogen toch niet. Ik zweer het je, er is straks echt geen tijd meer voor Lieke.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:40 schreef kybe het volgende:
En ja hoor, Nadia is voor Lieke aan de beurt![]()
OT. Aparte sig heb je.quote:
To suck or not to suck.quote:
Dat verbaast je hopelijk toch niet echt?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gelooft je oren en ogen toch niet. Ik zweer het je, er is straks echt geen tijd meer voor Lieke.
In dit geval dus wel. Lieke heeft 2 keer met de FEBO gebeld over de volgorde maar daar hebben ze dus weer schijt aan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat verbaast je hopelijk toch niet echt?
het is oneerlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gelooft je oren en ogen toch niet. Ik zweer het je, er is straks echt geen tijd meer voor Lieke.
Dus eerst is Palma gedaan (buiten beeld), en hebben ze gewoon anderhalf uur (of zo) zitten kletsen voordat ze aan het werk gingen, waaronder Brian het één en ander van zijn familie doorgegeven (buiten beeld).quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je er iets van meegekregen (doordat Lieke er iets over zei tegen Huub, bijvoorbeeld) hoe achter reageerde op het verzoek?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
In dit geval dus wel. Lieke heeft 2 keer met de FEBO gebeld over de volgorde maar daar hebben ze dus weer schijt aan.
Het lollige ervan is, dat ze er niet mooier van worden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:46 schreef Giggio het volgende:
[..]
het is oneerlijk
maar als we eerlijk moeten zijn: Lieke is het meest puur natuur en heeft het ook niet nodig om te stralen
laat die 2 Sluts maar lekker aanmodderen... eens zien wat er nog van over is gebleven over een jaar of 10...
wie het laatst lacht lacht het best en zeker weten dat dat Lieke is in deze!!!
Wat een uitspraakquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:41 schreef Copycat het volgende:
Ik zou best wel eens een verjaardagsfeestje van mevrouw Flens willen bijwonen. Daar moet toch voor vijf centen aan schorem zitten.
Ik ga ervan uit dat ze na deze verf beurt ook weer gaat janken. Dus Stanley moet het morgen weer opnieuw doen. Let maar op.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:47 schreef avonne het volgende:
[..]
Dus eerst is Palma gedaan (buiten beeld), en hebben ze gewoon anderhalf uur (of zo) zitten kletsen voordat ze aan het werk gingen, waaronder Brian het één en ander van zijn familie doorgegeven (buiten beeld).
En nu gaan ze eindelijk aan het werk, waarbij Nadia voor de vierde keer deze week geverfd gaat worden. Terwijl morgen de kapper ook al weer komt .
DOB komt niet om te kappen, die komt om BAN te plezieren![]()
![]()
En Dennis moet ook nog geknipt worden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:47 schreef avonne het volgende:
[..]
Dus eerst is Palma gedaan (buiten beeld), en hebben ze gewoon anderhalf uur (of zo) zitten kletsen voordat ze aan het werk gingen, waaronder Brian het één en ander van zijn familie doorgegeven (buiten beeld).
En nu gaan ze eindelijk aan het werk, waarbij Nadia voor de vierde keer deze week geverfd gaat worden. Terwijl morgen de kapper ook al weer komt .
DOB komt niet om te kappen, die komt om BAN te plezieren![]()
![]()
Nope, maar het is dus duidelijk hoe het zit. Lieke trekt weer aan het kortste eind.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je er iets van meegekregen (doordat Lieke er iets over zei tegen Huub, bijvoorbeeld) hoe achter reageerde op het verzoek?
Als Amanda en Brian daar achter komen zullen ze het wel als terechte straf zien voor het proberen te vermoorden van een van de hondjes.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:47 schreef Kinga het volgende:
Kat van Lieke is dood.
Achjah... het is al lang duidelijk dat DOB enigszins gekleurd isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een waarheid als een koe, dat kan niet anders.quote:
Overduidelijk. Übertriest ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:49 schreef beequeen het volgende:
Nope, maar het is dus duidelijk hoe het zit. Lieke trekt weer aan het kortste eind.
En Stanley vindt het allemaal onzin, dat gejank.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:48 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat ze na deze verf beurt ook weer gaat janken. Dus Stanley moet het morgen weer opnieuw doen. Let maar op.![]()
Het is toch wel toevallig dat Amanda heeft gemeld dat zij niet met Lieke in de kapsalon wil zitten en ze krijgt dat natuurlijk nog voor elkaar ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, maar het is dus duidelijk hoe het zit. Lieke trekt weer aan het kortste eind.
Heeft dan waarschijnlijk te maken met de kettingen die Lieke aan mams en zus heeft gegeven, Brian voorspelde toen al dat er snel nieuws zou komen dat er iets ergs was voorgevallen met mams of zus.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:49 schreef Meganog het volgende:
[..]
Als Amanda en Brian daar achter komen zullen ze het wel als terechte straf zien voor het proberen te vermoorden van een van de hondjes.
Ik ben er van overtuigd dat achter dit een enorm leuke verhaallijn vindt. Daar wordt komende week in de televisieregistraties op zeker de nodige minuten zendtijd aan besteed.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:51 schreef avonne het volgende:
Als hij morgen dan toch vol aan de slag gaat met Nadia, is het dus bewezen dat "achter" dat leuk vindt
OMG Mootie is er nou dan ga ik snel wegquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft dan waarschijnlijk te maken met de kettingen die Lieke aan mams en zus heeft gegeven, Brian voorspelde toen al dat er snel nieuws zou komen dat er iets ergs was voorgevallen met mams of zus.![]()
Ik denk dat Lieke zelf heeft besloten dat ze niet bij dat tuig wil zitten. Als dat zo is, heel verstandig.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:52 schreef kybe het volgende:
[..]
Het is toch wel toevallig dat Amanda heeft gemeld dat zij niet met Lieke in de kapsalon wil zitten en ze krijgt dat natuurlijk nog voor elkaar ook.
Ik hoop dat de redactie nog enigevalsigheid in zich heeft en hoopt op vandaag geknoei aan het haar, morgen nog een keer en dat het daarna onherstelbaar vernietigd isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Als hij morgen dan toch vol aan de slag gaat met Nadia, is het dus bewezen dat "achter" dat leuk vindt
Ze ging bellen vanuit de private.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je er iets van meegekregen (doordat Lieke er iets over zei tegen Huub, bijvoorbeeld) hoe achter reageerde op het verzoek?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:52 schreef DrsH het volgende:
DOB is eigenlijk de afkorting van DIK ONBEHOLPEN EN BANAAL:@![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:54 schreef kybe het volgende:
[..]
Met als slogan: Dik onbeholpen en banaal,binnen de kortste keren bent U kaal.
Die is 4 dagen geleden nog gekniptquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:48 schreef 2live het volgende:
[..]
En Dennis moet ook nog geknipt worden.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:54 schreef kybe het volgende:
[..]
Geloof je het zelf dat zij kunnen relativeren?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:55 schreef STAP01 het volgende:
Nadia en Amanda zouden eens een bezoekje moeten brengen aan een ziekenhuis waar mensen bestraalt worden en chemokuren krijgen. Misschien relativeren ze dan wel een beetje.
Wij zullen u dus nooit bedonderen dus kaal van boven en van onderenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:54 schreef kybe het volgende:
[..]
Hoop doet leven!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geloof je het zelf dat zij kunnen relativeren?
Dennis en Huub zijn niet geknipt omdat Nadia zoveel tiid nodig had, daarentegen is hij wel vorige week nog geknipt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Die is 4 dagen geleden nog geknipt
(wat een wief)
edit; of toch niet
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:52 schreef DrsH het volgende:
DOB is eigenlijk de afkorting van DIK ONBEHOLPEN EN BANAAL:![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:56 schreef DrsH het volgende:
[..]
Wij zullen u dus nooit bedonderen dus kaal van boven en van onderen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:53 schreef DrsH het volgende:
[..]
OMG Mootie is er nou dan ga ik snel weg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Succes, maak er wat moois vanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:58 schreef PumaStreamer het volgende:
Goede morgen,middag of avond mensen. Nou na weet ik hoeveel pogingen ...en met vele muziekjes is het onmogelijk om een goeie rap te maken. Ik ga de texten passend maken wellicht wat aanpassen hoor, want nogmaals het is onmogelijk met de text die we hebben verzonnen. ben nu vrij dus ga wederom lekker klussen. tot laters.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:58 schreef PumaStreamer het volgende:
Goede morgen,middag of avond mensen. Nou na weet ik hoeveel pogingen ...en met vele muziekjes is het onmogelijk om een goeie rap te maken. Ik ga de texten passend maken wellicht wat aanpassen hoor, want nogmaals het is onmogelijk met de text die we hebben verzonnen. ben nu vrij dus ga wederom lekker klussen. tot laters.
vind jij dat een leuke verhaallijn?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoop dat de redactie nog enigevalsigheid in zich heeft en hoopt op vandaag geknoei aan het haar, morgen nog een keer en dat het daarna onherstelbaar vernietigd is
De dramaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas!
Laat die wijven het toch uit zoeken met hun haar.Zou er geen kwartje meer aan uitgeven als ik de redactie was.Maar die gunnen Amanda en Nadia alles.Lieke mag de afdankertjes net zoals Sylvia altijd kreeg.Die moest maanden wachten op extentions.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:51 schreef avonne het volgende:
[..]
En Stanley vindt het allemaal onzin, dat gejank.
Ik word gewoon misselijk van typen over dit soort dingen. Even een teiltje zoeken.
En een rustgevende sudoku. pammetje
Pas maar op ik ben net Dennix en blijf je achtervolgen hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga weg uit mijn COS, rare kerel!
![]()
Nou kijk, de rest wordt dat natuurlijk ook zat, en dat opent wel perspectief?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:01 schreef avonne het volgende:
[..]
vind jij dat een leuke verhaallijn?![]()
Uúren gejank daarover?![]()
Ik kan het wel; Mooi!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:01 schreef beequeen het volgende:
Hoe kan iemand DIT mooi noemen?
[afbeelding]
Wat heeft ie een opgeblazen kop eik.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:01 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Hij lijkt aanleg te hebben om snel pafferig te worden, sterker nog, zijn gezicht is al behoorlijk pafferig.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat heeft ie een opgeblazen kop eik.
/engerd.jpg
ow ik vind dennis heel knap.............(na 20 joints en een halve liter Jack Daniels..)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:01 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Mag ik je even wijzen op de onderste 5 regels van de OP?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga weg uit mijn COS, rare kerel!
![]()
Goed dat je niet meer blowtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:05 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
ow ik vind dennis heel knap.............(na 20 joints en een halve liter Jack Daniels..)
Van Brian en Dennis hoef je niets te verwachten na de tangactie van een par dagen terug. Zeggen Lieke en/of Huub er iets van, dan is het de kift.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:02 schreef yvonne het volgende:
Nou kijk, de rest wordt dat natuurlijk ook zat, en dat opent wel perspectief?
Brian para -> streamlock....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou kijk, de rest wordt dat natuurlijk ook zat, en dat opent wel perspectief?
Sterruf jonguh!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mag ik je even wijzen op de onderste 5 regels van de OP?![]()
![]()
Oh, gelukkig... ik ben niet de enige die zo evil isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoop dat de redactie nog enige valsigheid in zich heeft en hoopt op vandaag geknoei aan het haar, morgen nog een keer en dat het daarna onherstelbaar vernietigd is
De dramaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas!
vraag even aan DrsH waar de originele teksten staan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:04 schreef PumaStreamer het volgende:
Is hier iemand die kan editen??
Er komt heel geen streamlocks zolang BQ en ik daar niet om vragen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian para -> streamlock....nee, niet echt
tjah het heeft zijn voor en nadelen..opeens vind je veel minder mensen leuk..hahah..nee hoor vond dennis zowel niet blowend als wel blowen lelijk dus..DENNIS...je bent lelijk..alleen jammer dat je denkt uit te stralen dat je knap bent.quote:
Mag ik even?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:07 schreef mootie het volgende:
Echt een superlekker standje, Dennis op de rand van het bed en Nadia met haar rug naar hem toe op zijn schoot.
De macht en kracht van Moots en BQquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Er komt heel geen streamlocks zolang BQ en ik daar niet om vragen.![]()
Laat haar in godsnaam die droom eens waarmaken dan... letterlijk graagquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:11 schreef mootie het volgende:
Lars en Bianca vallen op Brian.
Bianca letterlijk? Vanaf 4 hoog?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:11 schreef mootie het volgende:
Zal die blij mee zijn...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:11 schreef mootie het volgende:
Nieuwe, vandaar mijn vraag of de rest niets heeft.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:16 schreef avonne het volgende:
Is dat oude of nieuwe post voor H&L?
Dat mag ik toch van harte hopen. Ik snap niet dat niet af en toe de kapsalon inloopt om te kijken wat ze doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:17 schreef Kinga het volgende:
Lieke moet toch flippen straks, als ze ziet dat Nadia geverfd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |