abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:27:13 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52450475
Dit is het vervolg op: [COS # 2295] een dagje DOB ivm DE uitzending

Wat er gebeurde:

In aanloop naar de live-uitzending vanavond vanuit de tuin van DGK: Albert & Daphne live vanuit De Gouden Kooi worden de bewoners overspoeld met uiterlijk verzorgend personeel; Kapper Stanley is weer aanwezig en ook DOB laat zich weer gelden, dit maal zijn ze nota bene met 5 personen gekomen.

Normaal snap je al amper waarom DOB met 2 personen komt maar waarom er 5 man moet zitten nietsnutten is helemaal onduidelijk.

Tenminste... DOB wist dat kapper Stanley vandaag ook aanwezig zou zijn, die kapper die maandag tegen zijn zin Nadia's haar moest kleuren en dat uiteindelijk toch gedaan heeft in opdracht van achter nadat Nadia een ware waterlandersterror uitgevoerd had.

Het resultaat was (zoals Stanley al voorspeld had) vrij beroerd, echter, de hele week is er vervolgens door Amanda en Dennis nog eea aan rommel en rotzooi ingesmeerd waardoor het steeds beroerder werd.
Met als hoogtepunt gisteren: DOB-doos Bianca was weer eens aanwezig (qua haarverzorging alleen voor de extensions) en die heeft Nadia's haar gisteren de 5de en 6de verfbeurt van deze week gegeven, ook Amanda's haar was een ware speeltuin voor verffabrikanten.

De DOB-doos was zo druk met het maken en herstellen van haar eigen fouten dat ze geen tijd meer had om iets aan Lieke te doen, "achter" greep gelukkig in waardoor Lieke d'r extensions gisteren nog wel gedaan zijn.

Waar de DOB-doos gisteren ook erg druk mee was, was het afkraken van kapper Stanley... dat gaat immers wel zo makkelijk als iemand er niet bij is
Helaas voor DOB-doos Bianca is Stanley er vandaag wel en gezien Stanley wel het lef en fatsoen heeft om iemand recht in z'n gezicht te zeggen wat hij er van vindt, kreeg de DOB-doos even te horen wat hij van haar gepruts vond...

Dit kon de DOB-doos niet handelen en ze hanteerde direct de Nadia taktiek: Janken.
Nadat de DOB-doos jankend de kapsalon had verlaten om in de gameroom weer net zo vrolijk verder te gaan met het bashen van Stanley's kapperskwaliteiten, greep Nadia nog even haar jankmomentje door Stanley in de kapsalon nog even te vertellen wat hij allemaal fout gedaan had...

Stanley komt vandaag overigens niet alleen voor de heren.. ook voor Lieke, vandaag is Lieke's Day!

Cap: Dreamboy

Huub moest de DOB-doos er even op wijzen dat er ergere dingen in deze wereld zijn: "In Irak is het
oorlog"

Cap: SiRojK

Inmiddels zit Nadia ook weer in de kapsalon, om onder handen te worden genomen door een van de andere DOB-dozen...

Amanda is iig klaar voor CS:

Cap: Beequeen

Huishoudelijke mededeling:
U bevindt zich overigens op dit moment in de COS... dit staat voor Commentaren Op Streams.

Mocht u een niet streamgerelateerd onderwerp willen aansnijden, dan is de kans groot dat een van uw mede-users u al voor is geweest, het desbetreffende topic kunt u dan waarschijnlijk hier vinden: De Gouden Kooi

Mocht u behoefte hebben aan een off-topic babbeltje wat helemaal niets met DGK te maken heeft dan vindt u hier vast een gesprekspartner: [Sc # 263] Ik denk Disana maakt er wel 1...

[ Bericht 50% gewijzigd door Leandra op 17-08-2007 14:48:10 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:28:15 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52450501
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:21 schreef beequeen het volgende:
Klaar voor het CS.
[afbeelding]
Ze lijkt hier wel wat op haar voorbeeld Pamela A. Persoonlijk zou ik dat een belediging vinden, Amanda geef je zo waarschijnlijk het grootste compliment ter wereld.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52450506
Huub brieft Jaap nu
pi_52450511
Mooie TT!!!
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_52450521
Huub gaat via Jaap het vuurtje nog even mooi opstoken
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_52450527
Huub wil samen met Jaap de ruzie tussen DOB en Stanley nog wat aandikken.

Huub heeft eerst naar "achteren" gebeld of hij wat mocht stoken.... Inmiddels is Huub bij Jaap beland, om het verhaal uit de doeken te doen.
Dus ze hebben toestemming.............. mooooooooooiiiii
pi_52450529
Ben ik even mooi op tijd
nu de streams nog aanslingeren
  † In Memoriam † vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:29:19 #8
135305 beequeen
Lost.
pi_52450537
Top TT
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:29:20 #9
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_52450539
Huub heeft slinkse plannen

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  † In Memoriam † vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:30:12 #10
135305 beequeen
Lost.
pi_52450559
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:28 schreef Desii het volgende:
Huub wil samen met Jaap de ruzie tussen DOB en Stanley nog wat aandikken.

Huub heeft eerst naar "achteren" gebeld of hij wat mocht stoken.... Inmiddels is Huub bij Jaap beland, om het verhaal uit de doeken te doen.
Dus ze hebben toestemming.............. mooooooooooiiiii
Gezellie
― Mark Twain
pi_52450562
Nou hoop ik wel dat Jaap die kut DOB een beetje in de zeik neemt.
pi_52450575
Jaap vindt het top, hij heeft toch geen ruk te doen.
pi_52450586
Jaap heeft er zin in Dit kan nog leuk worden
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  † In Memoriam † vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:31:08 #14
135305 beequeen
Lost.
pi_52450590
Jaap gaat accoord met Huub. Eindelijk weer leuke streams.
― Mark Twain
pi_52450593
Jaap: Is lekker stoken
pi_52450597
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:30 schreef mootie het volgende:
Jaap vindt het top, hij heeft toch geen ruk te doen.
Jaap valt in een gat als hij niet achter de pc mag.
pi_52450607
Daar komt Jaap aan hoor
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:31:46 #18
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_52450609
Dat goudkleurige zou Jaap ook wel staan

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_52450618
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:25 schreef SiRojK het volgende:
OMG, nu zeggen ze dat stanley bekend wil worden door ruzie.. WTF man, hij doet gewoon zijn werk
Zou me niet eens verbazen hoor , hij wil in de spotlight , dat is wel duidelijk , hij heeft ook niet voor niets meegedaan bij Herken de Homo. Maar ik vind wel dat hij gelijk heeft.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:32:38 #20
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_52450631
Amanda wordt helemaal para van haar haar, ze gaat het op laten steken.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_52450638
Jaap: Mijn haar ziet niet zo lekker. En ik dacht we zijn hier toch met 80 kappers, er is er wel een die mijn haar wilt doen. Ik heb gehoord dat Stanley goed is
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:33:16 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52450647
Is de inhoud van het plan van Huub al bekend?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52450651
haha ze gaat weer huilen!
pi_52450654
Jaap kan van Bianca een heel lekkere hoofdmassage krijgen.
Jaap : " waarom zou ik dat willen"
pi_52450658
Jaap:ben je ongesteld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')