Sorriequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 06:26 schreef Soury het volgende:
Persoonlijk vind ik die schaam smilely een understatement![]()
Oud nieuws en ben er nog wen er maar aanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 06:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sorrie![]()
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=PepYlZ2gbRw
Ja weltruste Souryquote:
Morgen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik probeer het toch maar: ik vind de COS ook niet meer zo leuk om te lezen of om er te zijn. Ligt het bij jou aan de streams, dat die niet geen betere COSsen opleveren?
Uurtje geleequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:00 schreef petraa het volgende:
Mogge en sjesus wat kunnen jullie ouwehoeren 's nachts zeg!! Ik vraag me af hoe laat jullie je bed uitkomen![]()
Speeltuin en bos lijken mij wel wat, maar ik ben benieuwd wat het is geworden, want als het daar is zoals hier, dan regent hetquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Morgen.Nichtje was zelfs later wakker dan ik.
![]()
![]()
Ze heeft lekker een filmpje gekeken, we doen rustig aan. Ze gaat zo douchen en ik wil met haar naar de speeltuin en het bos maar madam wil liever playstationuh, zoals ze dat noemt.
Sorry meisje van 5 maar we gaan lekker naar buiten.![]()
![]()
Op je vraag terug komende. Het is een beetje van alles. De streams zijn rete saai maar ook begint het me in de cos een beetje te vervelen.
In de SC is het 's nachts soms rete gezellig!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Speeltuin en bos lijken mij wel wat, maar ik ben benieuwd wat het is geworden, want als het daar is zoals hier, dan regent het![]()
Vandaag lijken de streams minder saai. Maar verder voel ik het net zoals jij.
Ben ik met je eens (sinds kortquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In de SC is het 's nachts soms rete gezellig!!!![]()
Ik ben er blij mee, ik heb geen streamsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben ik met je eens (sinds kort) Maar ik vind streams+commentaren ook leuk. Alleen lijkt de COS onderhand wel een werkplek te zijn geworden vol administrateurs die alles willen vastleggen (liefst driedubbel). Het lijkt meer op MiniStreamVerslagen.
26 keer "streamlock" is nog irritanter.... maar die tijden lijken (eindelijk) een beetje voorbij te zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee, ik heb geen streamsDus laten ze maar lekker doorgaan, oke 3x hetzelfde is wel veel, maar dat gebeurt nu eenmaal.
Dat is dus ook het probleem met de COS. Er zijn een paar mensen die graag de hele dag registreren, en die vinden hun motivatie in de mensen die niet kijken en toch mee willen doen. Als kijker zie je dus niet alleen commentaren, maar vooral veel verslagen van dingen die je nota bene zelf ook ziet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee, ik heb geen streamsDus laten ze maar lekker doorgaan, oke 3x hetzelfde is wel veel, maar dat gebeurt nu eenmaal.
Tja Disana OPTIE: Geen streams meer nemenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is dus ook het probleem met de COS. Er zijn een paar mensen die graag de hele dag registreren, en die vinden hun motivatie in de mensen die niet kijken en toch mee willen doen. Als kijker zie je dus niet alleen commentaren, maar vooral veel verslagen van dingen die je nota bene zelf ook ziet.
Andere optie: de registreerders gaan voor de niet-kijkers streamverslagen schrijven. Dan hebben beide topics hun ware bestemming weer gevonden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja Disana OPTIE: Geen streams meer nemen![]()
Hmzz dat is een goeie, maar ik denk niet dat dat gaat lukken!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Andere optie: de registreerders gaan voor de niet-kijkers streamverslagen schrijven. Dan hebben beide topics hun ware bestemming weer gevonden.
Niet helemaal waar, de oorspong van de COS ligt welzeker in het kunnen bijlezen of meelezen van de gebeurtenissen, ook zonder beeld dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Andere optie: de registreerders gaan voor de niet-kijkers streamverslagen schrijven. Dan hebben beide topics hun ware bestemming weer gevonden.
Dat vind ik niet terug in het woord 'commentaren'quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, de oorspong van de COS ligt welzeker in het kunnen bijlezen of meelezen van de gebeurtenissen, ook zonder beeld dus
Toen jezelf nog postte zei je ook wat je op de streams zag, je deed niet anders dan de anderen!!! Waarom is het nu verkeerd dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik niet terug in het woord 'commentaren'![]()
Gek is dat. Ik heb het nooit over postlimieten gehad, beslis niets voor anderen, en heb maar twee keer toestanden over een OP gehad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:47 schreef FdW het volgende:
Een eigen website voor Disana waar zij alles zelf mag beslissen zonder tegenspraak, dat is DE oplossing. Geen eindeloos gezeik over OP's en wie wat en hoeveel mag posten.
Een waar paradijs.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor mij hangt het van de situatie af. Als er 's nachts iets gebeurt bijvoorbeeld, zal ik wel registreren omdat ik weet dat er bijna niemand kijkt. Als zo'n gebeurtenis dan nog een staartje heeft verderop in het verloop, dan weten anderen waar het vandaan komt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Toen jezelf nog postte zei je ook wat je op de streams zag, je deed niet anders dan de anderen!!! Waarom is het nu verkeerd dan?
Nee... een klein groepje infantiele idioten die om 1 zelfverklaarde COSkoningin heen darren, dat is gezellig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:47 schreef FdW het volgende:
Een eigen website voor Disana waar zij alles zelf mag beslissen zonder tegenspraak, dat is DE oplossing. Geen eindeloos gezeik over OP's en wie wat en hoeveel mag posten.
Een waar paradijs.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie stelt zich hier nu als een kleuter aanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:53 schreef petraa het volgende:
ik ben weer weg hier, het wordt steeds gezelliger, mensen die commentaren geven op elkaar, mensen die dingen ineens niet meer goed vinden, terwijl erdoor hen zelf aan mee werd gedaan. Ik word hier echt doodziek van het lijkt wel een kleuterklasje, maar dit is eigenlijk nog zieliger, want hier zitten volwassenen die zich gedragen als kleuters.![]()
Klopt, daar is de COS voor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:58 schreef mootie het volgende:
Ik gooi in de cos neer wat ik zie, zo nu en dan voorzien van commentaar, als ik me niet vergis is de cos daar ook voor bedoeld.
Jouw commentaren zijn over het algemeen leuk of goed gezien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:58 schreef mootie het volgende:
Ik gooi in de cos neer wat ik zie, zo nu en dan voorzien van commentaar, als ik me niet vergis is de cos daar ook voor bedoeld.
Zodra jij stopt met negative commentaren over users en hoe die het volgens jou zouden moeten doen, zul je van mij geen commentaren meer zien.That's all, en zoals gebruikelijk is het laatste woord aan jou.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Gek is dat. Ik heb het nooit over postlimieten gehad, beslis niets voor anderen, en heb maar twee keer toestanden over een OP gehad.
Vergis ik me, of heb je besloten dat het wel leuk is je venijn op mij uit te leven. Vaak meen je in anderen te herkennen wat je zelf bent of doet, en wat er dan in mij opkomt is dat jouw posts in de COS de laatste tijd een venijnige eentonigheid richting Huub vertonen.
Denk je dat ik ook zo eenzijdig ben? Ik denk dat je wel beter weet. Ik denk dat je een doel naast Huub hebt gevonden voor je ontevredenheid: Disana.
Helaas staat Disana niet alleen in haar mening... het is overduidelijk dat er bij een relatief grote groep users (van het eerste uur) irritatie is over een een relatief kleine groep users die denken dat ze de COS kunnen bepalen... En het lijkt mij dat dat rustig uitgesproken kan worden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Zodra jij stopt met negative commentaren over users en hoe die het volgens jou zouden moeten doen, zul je van mij geen commentaren meer zien.That'all, en zoals gebruikelijk het laatste woord aan jou.![]()
Vond het ook heel grappig om te zien dat jij en Tipsch daar zaten te posten...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:03 schreef mootie het volgende:
Ik heb me gister wel kapot gelachen op VOL...... die hadden een heel complot bedacht dat Nadia op stream 3 bij Jaap in bed geshopped was......
2 minuten goed kijken maakte al duidelijk dat het gewoon aan het camerastandpunt lag, maar niemand wilde me geloven, behalve Lobas!
Volgens mij moeten er eens wat meer mensen regelmatig bij VOL gaan posten... dan kan moots hier vaker postenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vond het ook heel grappig om te zien dat jij en Tipsch daar zaten te posten...![]()
Ik moet eens vaker daar een lichtje op doen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:21 schreef Leandra het volgende:
Nog maar een YouTube dan??
http://www.youtube.com/watch?v=ygYfrpJ8pkY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |