Statistiekenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die is helemaal niet verborgen?
Vreemd?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Statistieken
Laatste bezoek: Verborgen
Aantal posts: Verborgen
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vreemd?Is aangepast. Dus mocht je geinteresseerd zijn dan mag je gluren.
Ik wilde eigenlijk meteen overschakelen op fysiek geweld....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
schimpen! schimpen! schimpen!
![]()
![]()
uit de sc van BB geloof ikquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat komt vast ergens uit, maar wat?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk meteen overschakelen op fysiek geweld....![]()
De uitspraak 'hear hear' werd ooit door iemand hier op FOK! geschreven als 'heir heir'. En sindsdien is de vertaling een gevleugelde uitdrukking.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat komt vast ergens uit, maar wat?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
De uitspraak 'hear hear' werd ooit door iemand hier op FOK! geschreven als 'heir heir'. En sinsdien is de vertaling een gevleugelde uitdrukking.
Zo ging het toch buuf?![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
De uitspraak 'hear hear' werd ooit door iemand hier op FOK! geschreven als 'heir heir'. En sindsdien is de vertaling een gevleugelde uitdrukking.
Edit: buuf is me voor.Tijd voor terroooooooooooooorrrrrrrrr!
![]()
Duidelijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
De uitspraak 'hear hear' werd ooit door iemand hier op FOK! geschreven als 'heir heir'. En sindsdien is de vertaling een gevleugelde uitdrukking.
Edit: buuf is me voor.Tijd voor terroooooooooooooorrrrrrrrr!
![]()
quote:
Agent 005, codenaam Ian_Nickquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Aan: Agent002, codenaam: Disana
Ik ruik kampvuur.
Ga onmiddelijk op onderzoek uit.
Rapporteer z.s.m. bevindingen.
"De zwaluw vloog reeds over de gezonken kist."![]()
![]()
1S5-878A-96W4-B638
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:05 schreef Talitha het volgende:
Ik heb zin in een sappig stukkie vlees.![]()
Heeft iemand trouwens Eend gezien?![]()
Agent 001, codenaam: Disanaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Agent 005, codenaam Ian_Nick
U bent abuis. Ik ben 001 en heb mijn blik gericht op satellietbeelden boven Amersfoort.
Er is daar geen kampvuur te bekennen. Ik zie slechts aangeschoten vrouwen.
PS Zingen ze ook rond dat vuur? Zo ja: onmiddellijk ingrijpen.
1S5-878A-96W4-B639
Hij heeft zich meer dan 7 jaar na mij aangemeld en veel meer posts dan ik heb.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:00 schreef Talitha het volgende:
[..]Jij hebt je een jaar na mij aangemeld, maar je hebt 2,5 keer zoveel postjes?
![]()
117 maar?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Hij heeft zich 8 jaar na mij aangemeld en veel meer posts dan ik heb.117 per dag?
![]()
gaat het wel goed.![]()
Die is bij Ian in de fonduepan gegaan!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:05 schreef Talitha het volgende:
Ik heb zin in een sappig stukkie vlees.![]()
Heeft iemand trouwens Eend gezien?![]()
Leuk jou hier te zien.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Hij heeft zich meer dan 7 jaar na mij aangemeld en veel meer posts dan ik heb.117 per dag?
![]()
gaat het wel goed.![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
117 maar?
Mijn gemiddelde is zwaar naar de knoppen...![]()
Ingeval van mannen in witte gewaden met witte puntmutsen: de hens erin. 'Moeder' geeft toestemming.quote:
Er bestaat een soort van postschaal. Boven de 5000 ben je een beetje vreemd, boven de 10.000 ben je sneu en boven de 20.000 ben je triest.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Hij heeft zich meer dan 7 jaar na mij aangemeld en veel meer posts dan ik heb.117 per dag?
![]()
gaat het wel goed.![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:17 schreef itsme het volgende:
Maar ik moet al weer weg. Naar bed want ik heb mijn 5 jarig nichtje te logeren dus ik moet uitgerust zijn want die staat vroeg bij mijn bed morgen. Tante Marlene, ik wil spelletje doen![]()
hoi, doe nog ff de filmpjes van jezelf en schoffie!? heb je al 2 x niet gedaan, boefje!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja. Dank je trouwensBeter dan de cos de laatste tijd.
![]()
![]()
Tja dat is niet fair natuurlijk naar de oldbies, maar ik ben het wel met je eens als we het over het gemiddelde per dag hebben.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er bestaat een soort van postschaal. Boven de 5000 ben je een beetje vreemd, boven de 10.000 ben je sneu en boven de 20.000 ben je triest.
Dus Ian.....![]()
speciaal voor jou!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er bestaat een soort van postschaal. Boven de 5000 ben je een beetje vreemd, boven de 10.000 ben je sneu en boven de 20.000 ben je triest.
Dus Ian.....![]()
Edit: Mijn postcount nu is 9999, da's 6666 maar dan omgekeerd.![]()
huh? schoffie? Ik denk dat je mij met iemand anders verward?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi, doe nog ff de filmpjes van jezelf en schoffie!? heb je al 2 x niet gedaan, boefje!
aka schoffie / scholfiletquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:20 schreef itsme het volgende:
[..]
huh? schoffie? Ik denk dat je mij met iemand anders verward?
Of bedoel je scofield?![]()
ja, is leuk. ik had de linkjes opgeslagen in 'word', doch dat kwam er niet meer uit...anders zou ik ze ('m) een keer per dag posten in uwer naam, dat wel...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:26 schreef itsme het volgende:
[..]
Volgens mij doen de filmpjes het niet meer. Ik zal hem morgen nog eens maken.![]()
en je hebt niet eens muziek gepost...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:27 schreef willem-jozef het volgende:
jezus, sinds ik gepostt heb is het gelijk stil hier....nou ik ga wel weer![]()
Oh, ben ik net te laat weer terug om op je vorige post te reageren. Tot ziens dan maar... in de SCquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:17 schreef itsme het volgende:
Maar ik moet al weer weg. Naar bed want ik heb mijn 5 jarig nichtje te logeren dus ik moet uitgerust zijn want die staat vroeg bij mijn bed morgen. Tante Marlene, ik wil spelletje doen![]()
hoi. ja, laatst zei ik voor de grap:'elvis is vandaag 180 jaar dood', omdat ik zin had om die dikke effe aan te dragen. hoor ik vanoch aldithhh hunkar oid zeggen dat ie vandaag 30 jaar dood is.wist ik totaal niet heel apart!!!. misschien ben ik z'n reincarnatie of bastaadzoon...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en je hebt niet eens muziek gepost...![]()
![]()
Ik probeer het toch maar: ik vind de COS ook niet meer zo leuk om te lezen of om er te zijn. Ligt het bij jou aan de streams, dat die niet geen betere COSsen opleveren?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja. Dank je trouwensBeter dan de cos de laatste tijd.
![]()
![]()
haha, beetje traag...ik begrijp je nu pasquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en je hebt niet eens muziek gepost...![]()
![]()
ik denk beide. of je bent de keizer van China.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi. ja, laatst zei ik voor de grap:'elvis is vandaag 180 jaar dood', omdat ik zin had om die dikke effe aan te dragen. hoor ik vanoch aldithhh hunkar oid zeggen dat ie vandaag 30 jaar dood is.wist ik totaal niet heel apart!!!. misschien ben ik z'n reincarnatie of bastaadzoon...
,bitchquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, beetje traag...ik begrijp je nu pas![]()
Heb jij eigenlijk nog streams ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik probeer het toch maar: ik vind de COS ook niet meer zo leuk om te lezen of om er te zijn. Ligt het bij jou aan de streams, dat die niet geen betere COSsen opleveren?
hoekandatnou?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, beetje traag...ik begrijp je nu pas![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |