Thnx dear... en omdat het zo'n heerlijk nummer is neem ik m ff mee naar deze SCquote:
Lekker!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:26 schreef mootie het volgende:
Tapenade gemaaktWie wil er een stukje stokbrood?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:26 schreef mootie het volgende:
Ik begrijp dat je graag wilt bepalen op welke terreinen een ander zich wel en niet mag begeven. Als ik alleen stond in mijn meningen had je een punt - maar ik sta niet alleen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Zodra jij stopt met negative commentaren over users en hoe die het volgens jou zouden moeten doen, zul je van mij geen commentaren meer zien.That's all, en zoals gebruikelijk is het laatste woord aan jou.![]()
Had alleen groene olijven, maar ook nog zongedroogde tomaatjes en kappertjes en knof! Van de week eens proberen met zwarte olijven, dan is het niet zo zout.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lekker!
Zwarte, rode of groene tapenade?
Oeh.. lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:26 schreef mootie het volgende:
Afgelopen week ineens een ingeving, en het is zooooo makkelijk, een zootje ingredienten in de staafmixer, mix mix mix en klaar!quote:
Ik wou dat ik dat in me had, helaas staat de brandweer hier al standby zodra ik in de buurt van de keuken kom... ook als ik alleen met een staafmixer bezig wilquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Afgelopen week ineens een ingeving, en het is zooooo makkelijk, een zootje ingredienten in de staafmixer, mix mix mix en klaar!![]()
Je kan het! Er komt geen vuur aan te pas!! Men dondert wat olijven, kappertjes, zongedroogde tomaten, knof, peper, tijm/oregano in een bakje, hakken en klaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat in me had, helaas staat de brandweer hier al standby zodra ik in de buurt van de keuken kom... ook als ik alleen met een staafmixer bezig wil![]()
Moet ik zeggen dat het woord "staafmixer" al jaren een beetje dubbelzinnig is voor mij... hoorde ooit een man over iemand zeggen dat ze zoende als een staafmixer
Hmmz... als het maar internet is dan kan ik wel een stukje haute cuisine verzinnen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kan het! Er komt geen vuur aan te pas!! Men dondert wat olijven, kappertjes, zongedroogde tomaten, knof, peper, tijm/oregano in een bakje, hakken en klaar.
Ik verwacht morgen een broodje tapenade van Lean![]()
Nem de volgende keer buffelmozarella. Daar zit wel smaak aan, itt die nepmozarella. Basilicum, tomaatjes, olijfolie...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
Ik probeer al tijden een broodje na te doen dat ik uit zo'n studentenbroodjeshuis had gehaald en dat ze zelf ook niet meer kunnen namaken. De gedroogde tomaten snap ik, maar de kaas heb ik steeds fout: mozarella zeggen ze, maar daar vind ik alleen maar van die witte vieze bollen van en dat is het gewoon niet.
Je hebt tegenwoordig ook geraspte mozzarela.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
Ik probeer al tijden een broodje na te doen dat ik uit zo'n studentenbroodjeshuis had gehaald en dat ze zelf ook niet meer kunnen namaken. De gedroogde tomaten snap ik, maar de kaas heb ik steeds fout: mozarella zeggen ze, maar daar vind ik alleen maar van die witte vieze bollen van en dat is het gewoon niet.
Ik moet dus een echte kaaswinkel zoeken. Zal me benieuwen of ik zó gemotiveerd benquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nem de volgende keer buffelmozarella. Daar zit wel smaak aan, itt die nepmozarella. Basilicum, tomaatjes, olijfolie...
Krijg honger, maar eerst borrelen!
![]()
Hmm. Op dat broodje waren en wat zachtgele, zachte plakken. Maar ze zweren dat het mozzarella was.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook geraspte mozzarela.
Ik dacht laat ik je even helpen, maar het lukt niet jammer genoeg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet dus een echte kaaswinkel zoeken. Zal me benieuwen of ik zó gemotiveerd ben![]()
quote:Uw zoekbewerking - kaaswinkel in de buurt van Disana - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Oh, fijn dat je dat er toch nog even bij zegtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:08 schreef Sebasser het volgende:
Het is dan alleen nog wel wit en vies.
Das geen mozzarela, das eh, heel lekker spul, maar ik ben de naam ff kwijt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. Op dat broodje waren en wat zachtgele, zachte plakken. Maar ze zweren dat het mozzarella was.
Je weet het nooit met Ian_nick groupies.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, fijn dat je dat er toch nog even bij zegt![]()
Je bent een schat, maar zoeken is niet je forte zo te zienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik je even helpen, maar het lukt niet jammer genoeg.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |