Thnx dear... en omdat het zo'n heerlijk nummer is neem ik m ff mee naar deze SCquote:
Lekker!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:26 schreef mootie het volgende:
Tapenade gemaaktWie wil er een stukje stokbrood?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:26 schreef mootie het volgende:
Ik begrijp dat je graag wilt bepalen op welke terreinen een ander zich wel en niet mag begeven. Als ik alleen stond in mijn meningen had je een punt - maar ik sta niet alleen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Zodra jij stopt met negative commentaren over users en hoe die het volgens jou zouden moeten doen, zul je van mij geen commentaren meer zien.That's all, en zoals gebruikelijk is het laatste woord aan jou.![]()
Had alleen groene olijven, maar ook nog zongedroogde tomaatjes en kappertjes en knof! Van de week eens proberen met zwarte olijven, dan is het niet zo zout.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lekker!
Zwarte, rode of groene tapenade?
Oeh.. lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:26 schreef mootie het volgende:
Afgelopen week ineens een ingeving, en het is zooooo makkelijk, een zootje ingredienten in de staafmixer, mix mix mix en klaar!quote:
Ik wou dat ik dat in me had, helaas staat de brandweer hier al standby zodra ik in de buurt van de keuken kom... ook als ik alleen met een staafmixer bezig wilquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Afgelopen week ineens een ingeving, en het is zooooo makkelijk, een zootje ingredienten in de staafmixer, mix mix mix en klaar!![]()
Je kan het! Er komt geen vuur aan te pas!! Men dondert wat olijven, kappertjes, zongedroogde tomaten, knof, peper, tijm/oregano in een bakje, hakken en klaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat in me had, helaas staat de brandweer hier al standby zodra ik in de buurt van de keuken kom... ook als ik alleen met een staafmixer bezig wil![]()
Moet ik zeggen dat het woord "staafmixer" al jaren een beetje dubbelzinnig is voor mij... hoorde ooit een man over iemand zeggen dat ze zoende als een staafmixer
Hmmz... als het maar internet is dan kan ik wel een stukje haute cuisine verzinnen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kan het! Er komt geen vuur aan te pas!! Men dondert wat olijven, kappertjes, zongedroogde tomaten, knof, peper, tijm/oregano in een bakje, hakken en klaar.
Ik verwacht morgen een broodje tapenade van Lean![]()
Nem de volgende keer buffelmozarella. Daar zit wel smaak aan, itt die nepmozarella. Basilicum, tomaatjes, olijfolie...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
Ik probeer al tijden een broodje na te doen dat ik uit zo'n studentenbroodjeshuis had gehaald en dat ze zelf ook niet meer kunnen namaken. De gedroogde tomaten snap ik, maar de kaas heb ik steeds fout: mozarella zeggen ze, maar daar vind ik alleen maar van die witte vieze bollen van en dat is het gewoon niet.
Je hebt tegenwoordig ook geraspte mozzarela.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
Ik probeer al tijden een broodje na te doen dat ik uit zo'n studentenbroodjeshuis had gehaald en dat ze zelf ook niet meer kunnen namaken. De gedroogde tomaten snap ik, maar de kaas heb ik steeds fout: mozarella zeggen ze, maar daar vind ik alleen maar van die witte vieze bollen van en dat is het gewoon niet.
Ik moet dus een echte kaaswinkel zoeken. Zal me benieuwen of ik zó gemotiveerd benquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nem de volgende keer buffelmozarella. Daar zit wel smaak aan, itt die nepmozarella. Basilicum, tomaatjes, olijfolie...
Krijg honger, maar eerst borrelen!
![]()
Hmm. Op dat broodje waren en wat zachtgele, zachte plakken. Maar ze zweren dat het mozzarella was.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook geraspte mozzarela.
Ik dacht laat ik je even helpen, maar het lukt niet jammer genoeg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet dus een echte kaaswinkel zoeken. Zal me benieuwen of ik zó gemotiveerd ben![]()
quote:Uw zoekbewerking - kaaswinkel in de buurt van Disana - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Oh, fijn dat je dat er toch nog even bij zegtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:08 schreef Sebasser het volgende:
Het is dan alleen nog wel wit en vies.
Das geen mozzarela, das eh, heel lekker spul, maar ik ben de naam ff kwijt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. Op dat broodje waren en wat zachtgele, zachte plakken. Maar ze zweren dat het mozzarella was.
Je weet het nooit met Ian_nick groupies.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, fijn dat je dat er toch nog even bij zegt![]()
Je bent een schat, maar zoeken is niet je forte zo te zienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik je even helpen, maar het lukt niet jammer genoeg.
[..]
Jij bedoelt cheddar, maar dat is meer oranje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Das geen mozzarela, das eh, heel lekker spul, maar ik ben de naam ff kwijt.
Ze gooien het ook op een cheeseburger bij de mac.
Wat nou, wil je er ook bij?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je weet het nooit met Ian_nick groupies.
Dat ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij bedoelt cheddar, maar dat is meer oranje.
Bij de Mac gooien ze Cheddar op de cheeseburgers, en zelfs in de VS staat dat al jaren bekend als de koetjesrepen onder de kaas...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Das geen mozzarela, das eh, heel lekker spul, maar ik ben de naam ff kwijt.
Ze gooien het ook op een cheeseburger bij de mac.
Ooohhh cheddar... ik ben zo blij dat onze Jumbo de echte heeft. Ik ben in Cheddar geweest, trouwens.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij bedoelt cheddar, maar dat is meer oranje.
cheeseburgers van de Mac, zijn de enige hamburgers die ik niet kan weerstaan..quote:
Er gaat niets boven groningen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent een schat, maar zoeken is niet je forte zo te zienStad Groningen moet je hebben, en nu schiet me er ineens nog een te binnen ook. Oh jee, die is wel erg dicht bij Norrod, en daar kan ik nooit langs zonder iets te willen kopen.
Ik denk dus ook dat ze zich vergissen in die broodjeswinkel. Dat broodje was een fantasie van de kok, zeg maar. Maar ik heb al verschillende zachte zachtgeel ogende kazen geprobeerd, en niets kan dat ene broodje evenaren. De tomaten trouwens ook niet, ik heb nog tig merken te gaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:11 schreef Lobasca het volgende:
Mozzarella zit amper smaak aan. Zit in een kant en klare salade die ik wel eens koop, maar strooi er dan zelf nog flink wat overheerlijke oude kaas doorheen.
Open er een topic over.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dus ook dat ze zich vergissen in die broodjeswinkel. Dat broodje was een fantasie van de kok, zeg maar. Maar ik heb al verschillende zachte zachtgeel ogende kazen geprobeerd, en niets kan dat ene broodje evenaren. De tomaten trouwens ook niet, ik heb nog tig merken te gaan.
Je woont toch niet in Groningen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Er gaat niets boven groningen.
Mijn stad.
Norrod?whehe, kutwinkel.
Alhoewel, als je gaat zeiken en je laat merken dat je er wat van weet, dan zijn ze opeens heel anders, en proberen ze je geen rotzooi aan te smeren, maar als je niets weet kom je met hele slechte spullen thuis..
Ik heb heel hard gegoogled, en alle mozarella was witquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dus ook dat ze zich vergissen in die broodjeswinkel. Dat broodje was een fantasie van de kok, zeg maar. Maar ik heb al verschillende zachte zachtgeel ogende kazen geprobeerd, en niets kan dat ene broodje evenaren. De tomaten trouwens ook niet, ik heb nog tig merken te gaan.
Kaashandel van der Leyquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:10 schreef Disana het volgende:
Je bent een schat, maar zoeken is niet je forte zo te zienStad Groningen moet je hebben, en nu schiet me er ineens nog een te binnen ook. Oh jee, die is wel erg dicht bij Norrod, en daar kan ik nooit langs zonder iets te willen kopen.
Je moest eens weten hoeveel mensen ergens een zinloos topic over openen.quote:
Ik zie het, ze zijn nog steeds onbereikbaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb heel hard gegoogled, en alle mozarella was wit![]()
Waar woon ik dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Je woont toch niet in Groningen?
De Norrod hier is prima, ik kom nooit ergens anders. Je kunt ook altijd alles zonder gedonder terugbrengen, ook heel fijn.
Precies, die. Als ik eraan denk, ruik ik de kaas alquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kaashandel van der Ley
Oosterstraat 61-63
Geen idee hoe ik dat weet want dat wil ie niet zeggen.
Dat was dus ook de vraag, of je er woonde. Hee stadgenoot, zie je dat de zon schijnt. Miracolo, miracolo!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:18 schreef Sebasser het volgende:
oh god, ik dacht toch echt dat ik in Groningen woon.dat wordt vanavond goed zoeken dus.
Op het moment zit ik in drenthe.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was dus ook de vraag, of je er woonde. Hee stadgenoot, zie je dat de zon schijnt. Miracolo, miracolo!
Ja, lekker vaag, zodat ik heen en weer kan rennen naar delicatessen- en kaaswinkels bij ieder item dat wordt genoemdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen ergens een zinloos topic over openen.
Open nou maar gewoon, misschien kunnen ze je helpen.
Komt omdat echte mozzarella van waterbuffelmelk word gemaakt. En dat is integenstelling tot koeienmelk ook witter door de afwijkende vet gehalte.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:16 schreef mootie het volgende:
Ik heb heel hard gegoogled, en alle mozarella was wit![]()
Dat verbaast me niets. Het is echt een rotzomer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Op het moment zit ik in drenthe.
Net een bui regen gehad, komt vast jullie kant op.
Nee, je wacht gewoon een dag. tot je zo'n 40 reacties hebt. en dan kies je daar de beste kaassoort uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, lekker vaag, zodat ik heen en weer kan rennen naar delicatessen- en kaaswinkels bij ieder item dat wordt genoemd![]()
Kaaswinkels zijn eigenlijk heerlijke plekken. Af en toe stukjes proeven. Wat uitproberen. Hoeveel mensen er niet verder komen dan jonge / oude / belegen kaas. Terwijl er zoveel lekkerdere soorten zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:18 schreef Disana het volgende:
Precies, die. Als ik eraan denk, ruik ik de kaas al![]()
Hoe zit het met het vetgehalte dan? past het wel in een cholesterolverlagend dieet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Komt omdat echte mozzarella van waterbuffelmelk word gemaakt. En dat is integenstelling tot koeienmelk ook witter door de afwijkende vet gehalte.
Jij welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, je wacht gewoon een dag. tot je zo'n 40 reacties hebt. en dan kies je daar de beste kaassoort uit.
en dan bel je naar de kaaswinkel, als je te lui bent om te lopen/fietsen/zwemmen of ze je kaassoort hebben. en tadaaa.
Tenminste, zo zou ik het doen.
Ik ken een persoon, en die gooit overal waar ie maar gooien kan, geraspte kaas over.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kaaswinkels zijn eigenlijk heerlijke plekken. Af en toe stukjes proeven. Wat uitproberen. Hoeveel mensen er niet verder komen dan jonge / oude / belegen kaas. Terwijl er zoveel lekkerdere soorten zijn.
Als je dan nou dat topic maakt, dan heb je alle tijd om samen met anderen een stuk of 400 kaassoorten uit te kiezen die het niet zijn, zodat je beperkt blijft tot zo'n 2000.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij welIk ga gewoon in die winkel kijken. Niet morgen, centrum, druk. Maar volgende week.
Er zit juist meer vet inquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:23 schreef Sebasser het volgende:
Hoe zit het met het vetgehalte dan? past het wel in een cholesterolverlagend dieet?
Ik kwam er vandaag achter dat de boter die ik gekocht had laatst, dat wel was.![]()
Mijn 'normale' melk staat op dat er maar 1,5 procent vet inzit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Er zit juist meer vet in
Waterbuffelmelk bestaat voor 8 procent uit vet en voor 4,5 procent uit eiwit ook zit er veel meer calcium in. In "gewone" koemelk zit 4,5 procent vet en 3,5 procent eiwit.
Laten we het dan maar weer over DGK hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:30 schreef Leandra het volgende:
Dit verzin je toch niet??
Ik open een SC (doe ik anders nooit) en het wordt verdomme een kaas-topic
Dus nu moeten we vragen 'Leandra, lust jij geen kaas dan?'quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:30 schreef Leandra het volgende:
Als je de juiste kaas kiest kan veel dingen wel lekker zijn met kaas. Sla zeker, maar ook macaroni, pizza enzo...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:25 schreef Sebasser het volgende:
Ik ken een persoon, en die gooit overal waar ie maar gooien kan, geraspte kaas over.
Echt overal door.
Sla, gehakte zeewortel, patat zelfs
Dat is bewerkt en denk magere melk. Ik heb het over gewone verse melk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:30 schreef Sebasser het volgende:
Mijn 'normale' melk staat op dat er maar 1,5 procent vet inzit.
Lees je in kutnewbiequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus nu moeten we vragen 'Leandra, lust jij geen kaas dan?'![]()
Ik heb ook klimop in mijn tuin. Hebben jullie ook klimop in de tuin? Als je klimop hebt, komt er geen onkruid meer door. Klimop klimt zo lekker. Maar het kan ook kruipen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Laten we het dan maar weer over DGK hebben.
Iedereen mee eens?
Oh. Dan wil ik aan deze database toevoegen dat ik een melkintolerantie heb en over mijn nek ga vanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lees je in kutnewbie![]()
Dat is algemeen bekend![]()
Ik heb een tuin, en daar staat een pot.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ook klimop in mijn tuin. Hebben jullie ook klimop in de tuin? Als je klimop hebt, komt er geen onkruid meer door. Klimop klimt zo lekker. Maar het kan ook kruipen.
Waarmee mijn commentaar op de streams eigenlijk wel uitgeput is![]()
Sowieso koffie met melk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh. Dan wil ik aan deze database toevoegen dat ik een melkintolerantie heb en over mijn nek ga van
1 De geur van koffie met melk
2 De geur van warme melk
De bijbel is een sprookjesboekquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb een tuin, en daar staat een pot.
Laatst kwam er een vrouw langs, en die dacht, hee een pot.
en toen dacht die pot, hee, een pot.
Je hebt wel eens dat je op bezoek bent en mensen je iets aanbieden. Het meeste accepteer ik netjes, maar mijn grens ligt bij koffie metquote:
Koffie metquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt wel eens dat je op bezoek bent en mensen je iets aanbieden. Het meeste accepteer ik netjes, maar mijn grens ligt bij koffie met![]()
Neeeeeee. Ik ben al lief!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zal ff een topicreport aanmaken.
Okee, we zijn op de goede weg, dit gaat over DGK.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan weet ik waar ik niet op bezoek moet gaan.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:30 schreef Leandra het volgende:
Altijd toch?!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi Leannemais, sedert wanneer is den Esch Cee enkel voor oude gefrustreerde kutuserts?
En ik een nieuwere gefrustreerde kutusert. Waarmee we volgens mij alle soorten en maten hebben gehad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat doe ík hier dan!?
Ik ben een jónge gefrustreerde kutusert.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb een tuin, en daar staat een pot.
Laatst kwam er een vrouw langs, en die dacht, hee een pot.
en toen dacht die pot, hee, een pot.
Jij valt gewoon op ouwe wijven van hetzelfde kaliberquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat doe ík hier dan!?
Ik ben een jónge gefrustreerde kutusert.
Om jezelf psycholoog te mogen noemen moet je universiteit, psychologie, hebben gedaan. De titel psychotherapeut is vrij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:49 schreef Leandra het volgende:
KZ
Even off-topic... wat voor vooropleiding moet je tegenwoordig hebben om psycholoog te worden??
Want simpele spellingsregels schijnen zelfs op dat niveau niet nodig te zijn...
Genau.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij valt gewoon op ouwe wijven van hetzelfde kaliber
Dat meen je niet?? Damn... vraag gewoon Palma of zij de plantjes water wil geven, en als ze er toch is...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:48 schreef petraa het volgende:
hoi,
Waarom is een mens zo gestoord om voordat hij/zij op vakantie gaat het huis van onder tot boven te cleanen![]()
hahahahahahahahaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:49 schreef Leandra het volgende:
KZ
Even off-topic... wat voor vooropleiding moet je tegenwoordig hebben om psycholoog te worden??
Want simpele spellingsregels schijnen zelfs op dat niveau niet nodig te zijn...
En ik mag toch hopen dat je toch wel moet weten wanneer er wel of geen t achter de stam van een werkwoord hoort te staan voor je op een universiteit wordt toegelaten?? Toch??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Om jezelf psycholoog te mogen noemen moet je universiteit, psychologie, hebben gedaan. De titel psychotherapeut is vrij.
Dan ben ik vanaf nu quasi-semi-psychotherapeut-achtig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Om jezelf psycholoog te mogen noemen moet je universiteit, psychologie, hebben gedaan. De titel psychotherapeut is vrij.
Hmz Palma in me huisquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat meen je niet?? Damn... vraag gewoon Palma of zij de plantjes water wil geven, en als ze er toch is...
Allang niet meer. En je mag ook best een knoeier met een persoonlijkheidsstoornisje zijn, als je maar voldoendes haalt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik mag toch hopen dat je toch wel moet weten wanneer er wel of geen t achter de stam van een werkwoord hoort te staan voor je op een universiteit wordt toegelaten?? Toch??
En wat doen de dames ondertussen??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmz Palma in me huisenne plantjes hoeven geen water dat zijn van die vingerplanten die lange stengels enzo. Maar het MOET schoon. Ben ik nou obsessief???
2 vuilniszakken met zooi uit de kamers van de kids gehaald. Morgen nog ff de badkamer boven en dan hup beneden de keuken en woonkamer nog ff flink boenen.
![]()
Jou spelling niveau kleuterklas!!! ECHT NIET!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
hahahahahahahaha![]()
Nou, luister, ikzelf heb een dergelijke opleiding genoten en mn spelling is van niveau kleuterklas. Dat komt omdat ik meer een B kindje was en een enge ziekte heb, die Veulen ook heeft. Het is mij gelukt om door mn slimme geest toch af te studeren en mijn vak uit te oefenen. Maar verder, geen idee![]()
Thnx... ik weet weer voldoende...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Allang niet meer. En je mag ook best een knoeier met een persoonlijkheidsstoornisje zijn, als je maar voldoendes haalt.
Echt wel !!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Jou spelling niveau kleuterklas!!! ECHT NIET!!!
Drian... Drion... het scheelt maar 1 lettertje.... ga jij eens ff pilletjes uitdelen in de COSquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan ben ik vanaf nu quasi-semi-psychotherapeut-achtig.
Dr.IaN
Eén is naar de bios en Kippiee helpt mee haar zooi op te ruimen. De andere is buiten aan het spelen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat doen de dames ondertussen??
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin en geen frituurpan
![]()
Ik maakte over die cijfers ook niet eens een grapje. Als je motieven niet edel zijn of je zit niet zo lekker in elkaar, dan nog heb je het recht te studeren wat je kunt en naderhand een praktijkje te beginnen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx... ik weet weer voldoende...
En neem die infantiele zelfverklaarde ****** nog minder serieus![]()
sorry Peterquote:
En strax gaan ze stofzuigen en dweilen??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Eén is naar de bios en Kippiee helpt mee haar zooi op te ruimen. De andere is buiten aan het spelen.![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Drian... Drion... het scheelt maar 1 lettertje.... ga jij eens ff pilletjes uitdelen in de COS![]()
Neuh, dat wist ik al, maar soms kijk je toch met verbazing toe hoe iemand zichzelf voor schut zetquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik maakte over die cijfers ook niet eens een grapje. Als je motieven niet edel zijn of je zit niet zo lekker in elkaar, dan nog heb je het recht te studeren wat je kunt en naderhand een praktijkje te beginnen.
Dr. Phil even pakken, past wel in de context.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:59 schreef Dr.IaN het volgende:
Kut, ik moet nu wéér een nieuwe avatar...
Schriftelijke groepsdynamiek, dat klinkt wel apartquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ik had een 7 met het LOI deelcertificaat groepsdynamiek.
Is deze wat voor je?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:59 schreef Dr.IaN het volgende:
Kut, ik moet nu wéér een nieuwe avatar...
Kek idee!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dr. Phil even pakken, past wel in de context.
Hee, hoi, welkom !!!quote:
dat heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
En strax gaan ze stofzuigen en dweilen??
Hoe doe je smileys in een post?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hee, hoi, welkom !!!
Wel een tip: niet meer dan 6 postings per topic graag![]()
Dat is heel knap Peter , petje afquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ik had een 7 met het LOI deelcertificaat groepsdynamiek.
Da's toch die gast van Fawlty Towers?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Eh... Die van ikweetniets met dat draaiende strikje is ook wel mooi.
Knap dat je al kunt quotenquote:
Dat durfde ik dus niet in de examenzaal, ik was bang voor een groepsdynamische reaktie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat is heel knap Peter , petje af![]()
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:03 schreef Disana het volgende:
Ian, mag m'n sig nu weer anders?
Ja, eh... Manuel. Maar het lijkt net een psychiater.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:03 schreef Dr.IaN het volgende:
[..]
Da's toch die gast van Fawlty Towers?
Ik neem aan dat je niet deze post bedoelde:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:59 schreef kleinzusje het volgende:
Leandra ik heb het geprobeerd om op de vorige bladzijde van deze SC mn ziel bloot te leggen in een kwaliteitspost aan jou![]()
reactie gaarne![]()
Dus dan zal het wel over deze post gaan:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin en geen frituurpan
![]()
Als jouw spelling niveau kleuterklas is dan kunnen een heleboel infantiele zelfverklaarde mede-users die graag met hun vermeende hogere niveau schermen daar nog wat van lerenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
hahahahahahahaha![]()
Nou, luister, ikzelf heb een dergelijke opleiding genoten en mn spelling is van niveau kleuterklas. Dat komt omdat ik meer een B kindje was en een enge ziekte heb, die Veulen ook heeft. Het is mij gelukt om door mn slimme geest toch af te studeren en mijn vak uit te oefenen. Maar verder, geen idee![]()
Nou!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:05 schreef Dr.IaN het volgende:
Gezellig!
Hmz Dr. Phill dat vind ik echt een nep psych. Kies een ander uit!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:05 schreef Dr.IaN het volgende:
Gezellig!
Dat is idd Manuel van FTquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:03 schreef Dr.IaN het volgende:
[..]
Da's toch die gast van Fawlty Towers?
Euh, juist dáárom heb ik 'mquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmz Dr. Phill dat vind ik echt een nep psych. Kies een ander uit!!!
Leuk dat je reageert, maar inderdaad het was de frituurpan postquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet deze post bedoelde:"
[..]
Dus dan zal het wel over deze post gaan:
[..]
Als jouw spelling niveau kleuterklas is dan kunnen een heleboel infantiele zelfverklaarde mede-users die graag met hun vermeende hogere niveau schermen daar nog wat van leren
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Leuk dat je reageert, maar inderdaad het was de frituurpan post![]()
hahahahahahahahaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat durfde ik dus niet in de examenzaal, ik was bang voor een groepsdynamische reaktie.
Dus ik was de enige met een petje op.![]()
Het probleem is dus dat Beequeen daar niet voor tekent.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:08 schreef Talitha het volgende:
Tenslotte wil ik nog even kwijt dat ik geen tuin heb en geen koffie lust. En dat ik erg moe begin te worden van al die opgeblazen meningen en discussies in FB/COS/SC. Iets meer rekening houden met elkaar, iets meer verdraagzaamheid, iets meer zelfspot, iets meer humor. Ik teken ervoor.![]()
* Litha gaat weer in sjaggo-lurkmodus![]()
Neem een valiumpje, dan gaat het allemaal een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:08 schreef Talitha het volgende:
Wat mij betreft wordt het belang van spelling en IQ nogal overschat. Je IQ wordt voor zover ik weet hoofdzakelijk bepaald door genetische factoren. Dus dat is een kwestie van geluk hebben en geen verdienste van jezelf. En hoewel ik het persoonlijk prettiger vind als er niet teveel spelfouten worden gemaakt, wordt je er niet direct een slechter mens van als dit niet mocht lukken. En een studie Psychologie afronden is mooi maar zeker geen wereldprestatie. Je hoeft er inderdaad niet correct voor te kunnen spellen.
Tenslotte wil ik nog even kwijt dat ik geen tuin heb en geen koffie lust. En dat ik erg moe begin te worden van al die opgeblazen meningen en discussies in FB/COS/SC. Iets meer rekening houden met elkaar, iets meer verdraagzaamheid, iets meer zelfspot, iets meer humor. Ik teken ervoor.![]()
Handig, zo'n dokter aanwezig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:10 schreef Dr.IaN het volgende:
[..]
Neem een valiumpje, dan gaat het allemaal een stuk makkelijker.![]()
Daarin kan ik deels met je meevoelen... ik heb echter wel een tuinquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Leuk dat je reageert, maar inderdaad het was de frituurpan post![]()
Kan ik je blij maken met een poezieplaatjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:08 schreef Talitha het volgende:
Wat mij betreft wordt het belang van spelling en IQ nogal overschat. Je IQ wordt voor zover ik weet hoofdzakelijk bepaald door genetische factoren. Dus dat is een kwestie van geluk hebben en geen verdienste van jezelf. En hoewel ik het persoonlijk prettiger vind als er niet teveel spelfouten worden gemaakt, wordt je er niet direct een slechter mens van als dit niet mocht lukken. En een studie Psychologie afronden is mooi maar zeker geen wereldprestatie. Je hoeft er inderdaad niet correct voor te kunnen spellen.
1) BeeQueenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit al een lijstje te maken van mijn problemen![]()
Dat kan best iets gevarieerder... er darren er nog meer rondquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
1) BeeQueen
2) BeeQueen
3) BeeQueen
4) BeeQueen
5) BeeQueen
6) BeeQueen
7) BeeQueen
8)...
Dokter, wat bent u een slechte dokter als u gaat invullen! Deze punten zijn geheel en al mijn problemen niet, anders zou ik ECHT gek zijn!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
1) BeeQueen
2) BeeQueen
3) BeeQueen
4) BeeQueen
5) BeeQueen
6) BeeQueen
7) BeeQueen
8)...
Oi, ík ben geen dokter.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Dokter, wat bent u een slechte dokter als u gaat invullen! Deze punten zijn geheel en al mijn problemen niet, anders zou ik ECHT gek zijn!
Je post met de verkeerde kloonquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Dokter, wat bent u een slechte dokter als u gaat invullen! Deze punten zijn geheel en al mijn problemen niet, anders zou ik ECHT gek zijn!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:16 schreef Peter6000 het volgende:
Het regent in Apeldoorn.
IK GA SNEL OP DE BUIENRADAR KIJKEN OF HET KLOPT TOT ZOMETEENTJES !!!!!!!!!!1111111111111111111111111111111
En edit dan meteen die beelden even zodat het niet optrekt naar het noorden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:16 schreef Peter6000 het volgende:
Het regent in Apeldoorn.
IK GA SNEL OP DE BUIENRADAR KIJKEN OF HET KLOPT TOT ZOMETEENTJES !!!!!!!!!!1111111111111111111111111111111
Dat is toch handig. Dan hoef je niet elders aan te geven dat je psych bent, maar word je toch meteen herkend.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
GVD zeg... is dat onderdeel van de studie psychologie?? Infantiele rijen emoticons posten?!![]()
Je bent iedere keer opnieuw geschokt door een afloop die je al zou moeten kennen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:16 schreef Disana het volgende:
Okee, hier is er een. Ik moet altijd, echt werkelijk altijd, huilen als ik het einde van Wrath of Khan zie waarin Mr. Spock zich opoffert en sterft.
Waar duidt dit op.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:10 schreef Dr.IaN het volgende:
[..]
Neem een valiumpje, dan gaat het allemaal een stuk makkelijker.![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
GVD zeg... is dat onderdeel van de studie psychologie?? Infantiele rijen emoticons posten?!![]()
Ohquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent iedere keer opnieuw geschokt door een afloop die je al zou moeten kennen...
Conclusie: je bent aan het dementeren![]()
Huilen is een universeel en typisch menselijk verschijnsel. Volwassenen huilen voornamelijk bij het verlies van dierbaren of wanneer ze niet weten hoe ze met een situatie moeten omgaan. Tot nu toe is er weinig wetenschappelijk onderzoek gedaan naar huilen bij volwassenen. Een belangrijke vraag die onbeantwoord was, is waarom volwassen mensen huilen. Wat is het nut?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:16 schreef Disana het volgende:
Okee, hier is er een. Ik moet altijd, echt werkelijk altijd, huilen als ik het einde van Wrath of Khan zie waarin Mr. Spock zich opoffert en sterft.
Waar duidt dit op.
Ach... soms is er wat irritatie over en weer, en als iemand zich hier dan neerzet als zelfverklaarde ****** om zich kennelijk beter te voelen dan de rest, en vooral zonder op de hoogte te zijn van het opleidingsniveau van zijn mede-users, dan is het niet vreemd dat mensen zich gaan ergeren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik was serieus.
* Litha heeft het zelfspot- en humorgedeelte vandaag niet erg onder de knie.![]()
Zeg dokter, ik ben Nadia niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:22 schreef Dr.IaN het volgende:
[..]
Huilen is een universeel en typisch menselijk verschijnsel. Volwassenen huilen voornamelijk bij het verlies van dierbaren of wanneer ze niet weten hoe ze met een situatie moeten omgaan. Tot nu toe is er weinig wetenschappelijk onderzoek gedaan naar huilen bij volwassenen. Een belangrijke vraag die onbeantwoord was, is waarom volwassen mensen huilen. Wat is het nut?
Om het antwoord te vinden op deze vraag onderzocht gezondheidspsychologe Michelle Hendriks de invloed van huilen op de lichamelijke en emotionele gesteldheid van de huilende persoon en de reacties van de mensen in de omgeving op het huilen. Ze ontkracht daarbij de veelgehoorde 'wijsheid' dat huilen zou opluchten. Hendriks liet zestig vrouwelijke studenten naar een neutrale en een emotionele film kijken.
Voor, tussen en na de films werd geïnformeerd naar de stemming van de studenten en werd hun pijnwaarneming gemeten. Ook werden tijdens het bekijken van de films zeven lichamelijke parameters bepaald, onder andere hartslag, bloeddruk en ademhaling.
Huilen tijdens de film verbeterde de stemming niet. Wel vond Hendriks bewijs dat huilen gepaard gaat met lichamelijke reacties die het herstel van de fysiologische balans bevorderen. Vóór het huilen neemt de hartslag bijvoorbeeld toe, na de huilbui weer af. Op basis van de timing van alle fysiologische veranderingen, concludeert Hendriks echter dat het huilen eerder een uiting dan de eigenlijke oorzaak is van het herstel.
Laat ze alleen vooral hun bek houden met hun gezeik op de SC.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... soms is er wat irritatie over en weer, en als iemand zich hier dan neerzet als zelfverklaarde ****** om zich kennelijk beter te voelen dan de rest, en vooral zonder op de hoogte te zijn van het opleidingsniveau van zijn mede-users, dan is het niet vreemd dat mensen zich gaan ergeren.
Idd... vooral als dat dan ook nog een keer in de COS gebeurt... dat kunnen ze makkelijk per PM of MSN doen, daar bespreken ze de rest ook alquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat ze alleen vooral hun bek houden met hun gezeik op de SC.
Ook eventjes serieus: Ik vind dat 'zelfspot' criterium zo typisch Hollands. Ik hou wel van mensen die zichzelf serieus durven nemen; is ook heerlijk duidelijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik was serieus.
* Litha heeft het zelfspot- en humorgedeelte vandaag niet erg onder de knie.![]()
Er gaat wel een hele grote wolk richting Alkmaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat gaat de regen doen?? Want ik zit 20 km ten westen en hier is het droog![]()
Nee, doet ie goed... reflecteren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het als vraag bedoelde, dokter...![]()
Kots driemaal daags al je eten uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik krijg nooit eens iets gedaan en Nadia wel. Ik mag van mezelf niet piepen en huilen.
Maar gaat die wolk over de Veluwe of over de polder??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er gaat wel een hele grote wolk richting Alkmaar.
Dat is in het westen.
Ik heb speurwerk verricht.
Dat klopt, alles waait (schuin) omhoog.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar gaat die wolk over de Veluwe of over de polder??
BTW: als ik hier naar buiten kijk dan zie ik wolken richting Apeldoorn drijven... oostwaarts dus...
Ik heb al uw boeken al. Wat nu.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:33 schreef Dr.IaN het volgende:
[..]
Kots driemaal daags al je eten uit.
Dat is alvast 1 stap in de goede richting.
Voor verdere informatie kan ik je mijn boek aanraden:
Hoe Nadia Worden In 7 Stappen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:33 schreef Dr.IaN het volgende:
[..]
Kots driemaal daags al je eten uit.
Dat is alvast 1 stap in de goede richting.
Voor verdere informatie kan ik je mijn boek aanraden:
Hoe Nadia Worden In 7 Stappen.
Mwah.. als ik het zo bekijk dan gaat het vrijwel in een rechte lijn over de A1 van A'foort naar A'doorn...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat klopt, alles waait (schuin) omhoog.
Een bijbaantje zoeken of de lotto winnen.quote:
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat Brian vanavond exit gaat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. als ik het zo bekijk dan gaat het vrjiwel in een rechte lijn over de A1 van A'foort naar A'doorn...
Maar..... ik kijk naar buiten, niet naar buienradar
Ik had nog iets toegevoegd, maar dat gaat dus niet door.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:37 schreef Dr.IaN het volgende:
[..]
Een bijbaantje zoeken of de lotto winnen.
Om alle opgelopen schulden af te betalen.
Links??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat Brian vanavond exit gaat.
Dus het weer doet er niet meer toe.
Daag me niet uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... ik kan niet wachten tot Dr.Ian in de COS gaat posten met zijn signature emoticon [afbeelding]
Ohhhhh je zei het zo dat ik dacht je hebt je buienradar ergens anders staan!!!quote:
Wow, dat komt op mij zeer betrouwbaar over. Stom wel dat ze dat doen terwijl die uitzending aan de gang is, want nu zien alleen de streamers hem wegsloffenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[COS # 2298] Met een slot op de stream!
Ja ja ja... en net was het nog breaking news van VOL.... eerst zien, dan gelovenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[COS # 2298] Met een slot op de stream!
Nou sorry, maar ik heb toch liever eerst Dennis en Nadia weg en dan pas Brian!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ja ja... en net was het nog breaking news van VOL.... eerst zien, dan geloven![]()
Uitdagen?? Het lijkt me noodzakelijkquote:
Wat mij betreft mogen ze vanavond die hele villa leegvegenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou sorry, maar ik heb toch liever eerst Dennis en Nadia weg en dan pas Brian!!
Weet je dat is nog beter, weg met die hele villa!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze vanavond die hele villa leegvegen [afbeelding]
Is voor jou ook leuk, kun je met een gerust hart op vakantie gaan, in de wetenschap dat je nix mist
Wat zijn er twee?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms is één al teveel, en nu zijn het er twee.
Op je pc!!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:50 schreef TIM-846 het volgende:
waar kun je de gemiste afleveringen terugkijken?
Kan dat!?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:50 schreef TIM-846 het volgende:
waar kun je de gemiste afleveringen terugkijken?
Hij komt pas tegen achten....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er gaat wel een hele grote wolk richting Alkmaar.
Dat is in het westen.
Ik heb speurwerk verricht.
Nee, je PM is helaas uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:46 schreef kleinzusje het volgende:
Peter6000 kunt u mij prive waarschuwen als ik mijn streams van tennis naar DGK moet wisselen ivm het vertrek van Brian ? Dank u![]()
Weet je wat ik zie als ik gedronken hebquote:
BeeQueen vond het niet zo grappig geloof ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb
Allemaal dokters
Zoveel dokters
Om me heeheeheen
http://www.youtube.com/watch?v=jQBOHm0j87k
(is niet het origineel)
Ik zie het, dan zullen ze waarschijnlijk op de rtl5 site komen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:51 schreef TIM-846 het volgende:
staan ze niet meer op :S
Rook signalen????quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, je PM is helaas uitgeschakeld.
Je kon er komen via de Tien pagina, maar die is offline gehaald.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:55 schreef TIM-846 het volgende:
heeft iemand een link dan voor de gemiste uitzendingen??
dat is dan mooi klotequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zie het, dan zullen ze waarschijnlijk op de rtl5 site komen.
Voor humor moet je ook niet in de COS zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
BeeQueen vond het niet zo grappig geloof ik.![]()
Ik merk hetquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor humor moet je ook niet in de COS zijn![]()
Dus nu is het een feit. Gisteren waren er al speculaties.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:58 schreef Lobasca het volgende:
http://www.nos.nl/nosjour(...)logie_jos_brink.html
Mwah.. hij is vooral grappig...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
BeeQueen vond het niet zo grappig geloof ik.![]()
Wees vanavond extra lief voor jezelf, dat is de enige manier om zoveel tegenslag ineens te verzachtenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:02 schreef kleinzusje het volgende:
Jezus mina en dat allemaal op 1 avond
Brian en uit, Jos Brink dood, Einde GK live op TV![]()
Dit gun ik Jos echt niet![]()
Ben jij ook dokter!?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Wees vanavond extra lief voor jezelf, dat is de enige manier om zoveel tegenslag ineens te verzachten![]()
![]()
Nou stort je weer op het tennis, want anders verliest Andy straks en dan ben je nog meer depressief!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:02 schreef kleinzusje het volgende:
Jezus mina en dat allemaal op 1 avond
Brian en uit, Jos Brink dood, Einde GK live op TV![]()
Dit gun ik Jos echt niet![]()
Pillen nodig?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou stort je weer op het tennis, want anders verliest Andy straks en dan ben je nog meer depressief!!!
Ik ben wel een PC-dokter maar da's toch andersquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn wij niet allen in zekere zin dokter?
Er zit een beetje dokter in ons allemaal.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn wij niet allen in zekere zin dokter?
ehmzz Think, think, thinkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat jij maar wilt... hij kan alles leveren![]()
You got the money?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat jij maar wilt... hij kan alles leveren![]()
Het gaat om het principe.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben wel een PC-dokter maar da's toch anders
Dr.IaN heeft een beetje moeite met posts editten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:11 schreef Leandra het volgende:
Je vergeet je signature emo in de COS Dr.Ian [afbeelding]
Dat had ik je vorige week al kunnen vertellen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:13 schreef petraa het volgende:
OH kid komt thuis en Evan Almighty is niet zo leuke film!!!!
Oh tja dat wist ik niet!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat had ik je vorige week al kunnen vertellen.
Die van mij gaat zo naar de Simpsons...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:13 schreef petraa het volgende:
OH kid komt thuis en Evan Almighty is niet zo leuke film!!!!
hmzz die hebben we al gezien in de thuisbiosquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van mij gaat zo naar de Simpsons...
Ik realiseer me ineens dat ik helemaal niet wist dat daar een film van in de bioscoop draait...![]()
Je weet toch wel dat de Beatles niet meer bij elkaar zijn?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van mij gaat zo naar de Simpsons...
Ik realiseer me ineens dat ik helemaal niet wist dat daar een film van in de bioscoop draait...![]()
En dat Elvis Dood is en Lady Diana dood is en en en en enquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat de Beatles niet meer bij elkaar zijn?![]()
Ja, wíj weten dat wel, maar zeg nou zelf, die Leandra lijkt niet echt meer bij de tijd. Zou ze wel weten dat Shrek III uit is?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:20 schreef petraa het volgende:
[..]
En dat Elvis Dood is en Lady Diana dood is en en en en en
WAT??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat de Beatles niet meer bij elkaar zijn?![]()
*Petraa's ip door gaat mailen aan BREIN.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:19 schreef petraa het volgende:
[..]
hmzz die hebben we al gezien in de thuisbios![]()
Die heb ik lekker al gezienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, wíj weten dat wel, maar zeg nou zelf, die Leandra lijkt niet echt meer bij de tijd. Zou ze wel weten dat Shrek III uit is?
Daar verheug ik me trouwens op.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*Petraa's ip door gaat mailen aan BREIN.
Daar hebben we nu een dokter voor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
WAT??![]()
![]()
![]()
![]()
Sterker nog ik kijk net in de bioscoop-agenda en zie dat er gewoon 3 films bijstaan die ik al wel gezien heb, dus dan moet ik ook in de bioscoop gezien hebben dat de Simpsons zou komen... maar dat zal ik wel geblokt hebben ofzo
* petraa gaat IAN's ip door mailen naar BREINquote:
En dan?? Moet ik de bioscoopkaartjes laten zien??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*Leandra's ip ook door gaat mailen naar BREIN
Nou vooruit, je komt nog een béétje mee. Ik wil Ronja de Roversdochter nog eens zien maar kom er steeds niet toe.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heb ik lekker al gezien![]()
![]()
![]()
En Ocean's 13 en Pirates of the Caribbean 3: At Worlds End ook
BREIN is niet echt actief in Deutschland.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:25 schreef petraa het volgende:
[..]
* petraa gaat IAN's ip door mailen naar BREIN![]()
Hmmzz bij Pirates of the Caribbean 3 val ik steeds bij dvd deel 2 in slaap!!! Raar he!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heb ik lekker al gezien![]()
![]()
![]()
En Ocean's 13 en Pirates of the Caribbean 3: At Worlds End ook
Ach wat the heck ik heb geen zin om te googlen dus lamaar je komt ermee weg!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
BREIN is niet echt actief in Deutschland.![]()
Don't knowquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, van wie is die COSbokjosti een kloon?
Geen idee, volgens mij is ie nog niet uit op DVD.... ik heb m dan ook in de bioscoop gezienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmmzz bij Pirates of the Caribbean 3 val ik steeds bij dvd deel 2 in slaap!!! Raar he!
Die is nog heul niet uit op DVD.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmmzz bij Pirates of the Caribbean 3 val ik steeds bij dvd deel 2 in slaap!!! Raar he!
stttttquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die is nog heul niet uit op DVD.![]()
Ik vind deze anders best kek.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:39 schreef Disana het volgende:
Ik kan nooit iets echt passends of leuks vinden voor boven mij avatar.
Ik heb afgelopen weken Harry Potter en Zoop in Zuid Amerika in de bios gezien en Rattatouillequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij is ie nog niet uit op DVD.... ik heb m dan ook in de bioscoop gezien![]()
Raadpleeg ff Dr. Ian, dat wil wel eens helpen!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:39 schreef Ian_Nick het volgende:
WAAR IS DE COS!!@11!@@!1!1!!!!!!1
OMFGFlollerBUGJE!1@!#!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heeft hij gedaan!?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar Dr. Ian heeft me in de steek gelaten, die verdient hem niet meer![]()
Gewoon, hij is er met al het geld en een jong meid vandoor. Niets ongebruikelijks, eigenlijk.quote:
Dr.IaN is single want kaal.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon, hij is er met al het geld en een jong meid vandoor. Niets ongebruikelijks, eigenlijk.
Ik dan maar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:47 schreef Leandra het volgende:
Wie maakt een nieuwe? Dan zet ik die gelijk ff in de COS OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |