Ik zie het, ze zijn nog steeds onbereikbaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb heel hard gegoogled, en alle mozarella was wit![]()
Waar woon ik dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Je woont toch niet in Groningen?
De Norrod hier is prima, ik kom nooit ergens anders. Je kunt ook altijd alles zonder gedonder terugbrengen, ook heel fijn.
Precies, die. Als ik eraan denk, ruik ik de kaas alquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kaashandel van der Ley
Oosterstraat 61-63
Geen idee hoe ik dat weet want dat wil ie niet zeggen.
Dat was dus ook de vraag, of je er woonde. Hee stadgenoot, zie je dat de zon schijnt. Miracolo, miracolo!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:18 schreef Sebasser het volgende:
oh god, ik dacht toch echt dat ik in Groningen woon.dat wordt vanavond goed zoeken dus.
Op het moment zit ik in drenthe.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was dus ook de vraag, of je er woonde. Hee stadgenoot, zie je dat de zon schijnt. Miracolo, miracolo!
Ja, lekker vaag, zodat ik heen en weer kan rennen naar delicatessen- en kaaswinkels bij ieder item dat wordt genoemdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen ergens een zinloos topic over openen.
Open nou maar gewoon, misschien kunnen ze je helpen.
Komt omdat echte mozzarella van waterbuffelmelk word gemaakt. En dat is integenstelling tot koeienmelk ook witter door de afwijkende vet gehalte.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:16 schreef mootie het volgende:
Ik heb heel hard gegoogled, en alle mozarella was wit![]()
Dat verbaast me niets. Het is echt een rotzomer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Op het moment zit ik in drenthe.
Net een bui regen gehad, komt vast jullie kant op.
Nee, je wacht gewoon een dag. tot je zo'n 40 reacties hebt. en dan kies je daar de beste kaassoort uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, lekker vaag, zodat ik heen en weer kan rennen naar delicatessen- en kaaswinkels bij ieder item dat wordt genoemd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |