Jou spelling niveau kleuterklas!!! ECHT NIET!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
hahahahahahahaha![]()
Nou, luister, ikzelf heb een dergelijke opleiding genoten en mn spelling is van niveau kleuterklas. Dat komt omdat ik meer een B kindje was en een enge ziekte heb, die Veulen ook heeft. Het is mij gelukt om door mn slimme geest toch af te studeren en mijn vak uit te oefenen. Maar verder, geen idee![]()
Thnx... ik weet weer voldoende...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Allang niet meer. En je mag ook best een knoeier met een persoonlijkheidsstoornisje zijn, als je maar voldoendes haalt.
Echt wel !!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Jou spelling niveau kleuterklas!!! ECHT NIET!!!
Drian... Drion... het scheelt maar 1 lettertje.... ga jij eens ff pilletjes uitdelen in de COSquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan ben ik vanaf nu quasi-semi-psychotherapeut-achtig.
Dr.IaN
Eén is naar de bios en Kippiee helpt mee haar zooi op te ruimen. De andere is buiten aan het spelen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat doen de dames ondertussen??
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin en geen frituurpan
![]()
Ik maakte over die cijfers ook niet eens een grapje. Als je motieven niet edel zijn of je zit niet zo lekker in elkaar, dan nog heb je het recht te studeren wat je kunt en naderhand een praktijkje te beginnen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx... ik weet weer voldoende...
En neem die infantiele zelfverklaarde ****** nog minder serieus![]()
sorry Peterquote:
En strax gaan ze stofzuigen en dweilen??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Eén is naar de bios en Kippiee helpt mee haar zooi op te ruimen. De andere is buiten aan het spelen.![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Drian... Drion... het scheelt maar 1 lettertje.... ga jij eens ff pilletjes uitdelen in de COS![]()
Neuh, dat wist ik al, maar soms kijk je toch met verbazing toe hoe iemand zichzelf voor schut zetquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik maakte over die cijfers ook niet eens een grapje. Als je motieven niet edel zijn of je zit niet zo lekker in elkaar, dan nog heb je het recht te studeren wat je kunt en naderhand een praktijkje te beginnen.
Dr. Phil even pakken, past wel in de context.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:59 schreef Dr.IaN het volgende:
Kut, ik moet nu wéér een nieuwe avatar...
Schriftelijke groepsdynamiek, dat klinkt wel apartquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ik had een 7 met het LOI deelcertificaat groepsdynamiek.
Is deze wat voor je?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:59 schreef Dr.IaN het volgende:
Kut, ik moet nu wéér een nieuwe avatar...
Kek idee!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dr. Phil even pakken, past wel in de context.
Hee, hoi, welkom !!!quote:
dat heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
En strax gaan ze stofzuigen en dweilen??
Hoe doe je smileys in een post?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hee, hoi, welkom !!!
Wel een tip: niet meer dan 6 postings per topic graag![]()
Dat is heel knap Peter , petje afquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ik had een 7 met het LOI deelcertificaat groepsdynamiek.
Da's toch die gast van Fawlty Towers?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Eh... Die van ikweetniets met dat draaiende strikje is ook wel mooi.
Knap dat je al kunt quotenquote:
Dat durfde ik dus niet in de examenzaal, ik was bang voor een groepsdynamische reaktie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat is heel knap Peter , petje af![]()
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:03 schreef Disana het volgende:
Ian, mag m'n sig nu weer anders?
Ja, eh... Manuel. Maar het lijkt net een psychiater.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:03 schreef Dr.IaN het volgende:
[..]
Da's toch die gast van Fawlty Towers?
Ik neem aan dat je niet deze post bedoelde:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:59 schreef kleinzusje het volgende:
Leandra ik heb het geprobeerd om op de vorige bladzijde van deze SC mn ziel bloot te leggen in een kwaliteitspost aan jou![]()
reactie gaarne![]()
Dus dan zal het wel over deze post gaan:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin en geen frituurpan
![]()
Als jouw spelling niveau kleuterklas is dan kunnen een heleboel infantiele zelfverklaarde mede-users die graag met hun vermeende hogere niveau schermen daar nog wat van lerenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
hahahahahahahaha![]()
Nou, luister, ikzelf heb een dergelijke opleiding genoten en mn spelling is van niveau kleuterklas. Dat komt omdat ik meer een B kindje was en een enge ziekte heb, die Veulen ook heeft. Het is mij gelukt om door mn slimme geest toch af te studeren en mijn vak uit te oefenen. Maar verder, geen idee![]()
Nou!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:05 schreef Dr.IaN het volgende:
Gezellig!
Hmz Dr. Phill dat vind ik echt een nep psych. Kies een ander uit!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:05 schreef Dr.IaN het volgende:
Gezellig!
Dat is idd Manuel van FTquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:03 schreef Dr.IaN het volgende:
[..]
Da's toch die gast van Fawlty Towers?
Euh, juist dáárom heb ik 'mquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmz Dr. Phill dat vind ik echt een nep psych. Kies een ander uit!!!
Leuk dat je reageert, maar inderdaad het was de frituurpan postquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet deze post bedoelde:"
[..]
Dus dan zal het wel over deze post gaan:
[..]
Als jouw spelling niveau kleuterklas is dan kunnen een heleboel infantiele zelfverklaarde mede-users die graag met hun vermeende hogere niveau schermen daar nog wat van leren
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Leuk dat je reageert, maar inderdaad het was de frituurpan post![]()
hahahahahahahahaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat durfde ik dus niet in de examenzaal, ik was bang voor een groepsdynamische reaktie.
Dus ik was de enige met een petje op.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |