Thnx dear... en omdat het zo'n heerlijk nummer is neem ik m ff mee naar deze SCquote:
Lekker!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:26 schreef mootie het volgende:
Tapenade gemaaktWie wil er een stukje stokbrood?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:26 schreef mootie het volgende:
Ik begrijp dat je graag wilt bepalen op welke terreinen een ander zich wel en niet mag begeven. Als ik alleen stond in mijn meningen had je een punt - maar ik sta niet alleen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Zodra jij stopt met negative commentaren over users en hoe die het volgens jou zouden moeten doen, zul je van mij geen commentaren meer zien.That's all, en zoals gebruikelijk is het laatste woord aan jou.![]()
Had alleen groene olijven, maar ook nog zongedroogde tomaatjes en kappertjes en knof! Van de week eens proberen met zwarte olijven, dan is het niet zo zout.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lekker!
Zwarte, rode of groene tapenade?
Oeh.. lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:26 schreef mootie het volgende:
Afgelopen week ineens een ingeving, en het is zooooo makkelijk, een zootje ingredienten in de staafmixer, mix mix mix en klaar!quote:
Ik wou dat ik dat in me had, helaas staat de brandweer hier al standby zodra ik in de buurt van de keuken kom... ook als ik alleen met een staafmixer bezig wilquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Afgelopen week ineens een ingeving, en het is zooooo makkelijk, een zootje ingredienten in de staafmixer, mix mix mix en klaar!![]()
Je kan het! Er komt geen vuur aan te pas!! Men dondert wat olijven, kappertjes, zongedroogde tomaten, knof, peper, tijm/oregano in een bakje, hakken en klaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat in me had, helaas staat de brandweer hier al standby zodra ik in de buurt van de keuken kom... ook als ik alleen met een staafmixer bezig wil![]()
Moet ik zeggen dat het woord "staafmixer" al jaren een beetje dubbelzinnig is voor mij... hoorde ooit een man over iemand zeggen dat ze zoende als een staafmixer
Hmmz... als het maar internet is dan kan ik wel een stukje haute cuisine verzinnen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kan het! Er komt geen vuur aan te pas!! Men dondert wat olijven, kappertjes, zongedroogde tomaten, knof, peper, tijm/oregano in een bakje, hakken en klaar.
Ik verwacht morgen een broodje tapenade van Lean![]()
Nem de volgende keer buffelmozarella. Daar zit wel smaak aan, itt die nepmozarella. Basilicum, tomaatjes, olijfolie...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
Ik probeer al tijden een broodje na te doen dat ik uit zo'n studentenbroodjeshuis had gehaald en dat ze zelf ook niet meer kunnen namaken. De gedroogde tomaten snap ik, maar de kaas heb ik steeds fout: mozarella zeggen ze, maar daar vind ik alleen maar van die witte vieze bollen van en dat is het gewoon niet.
Je hebt tegenwoordig ook geraspte mozzarela.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
Ik probeer al tijden een broodje na te doen dat ik uit zo'n studentenbroodjeshuis had gehaald en dat ze zelf ook niet meer kunnen namaken. De gedroogde tomaten snap ik, maar de kaas heb ik steeds fout: mozarella zeggen ze, maar daar vind ik alleen maar van die witte vieze bollen van en dat is het gewoon niet.
Ik moet dus een echte kaaswinkel zoeken. Zal me benieuwen of ik zó gemotiveerd benquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nem de volgende keer buffelmozarella. Daar zit wel smaak aan, itt die nepmozarella. Basilicum, tomaatjes, olijfolie...
Krijg honger, maar eerst borrelen!
![]()
Hmm. Op dat broodje waren en wat zachtgele, zachte plakken. Maar ze zweren dat het mozzarella was.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook geraspte mozzarela.
Ik dacht laat ik je even helpen, maar het lukt niet jammer genoeg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet dus een echte kaaswinkel zoeken. Zal me benieuwen of ik zó gemotiveerd ben![]()
quote:Uw zoekbewerking - kaaswinkel in de buurt van Disana - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Oh, fijn dat je dat er toch nog even bij zegtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:08 schreef Sebasser het volgende:
Het is dan alleen nog wel wit en vies.
Das geen mozzarela, das eh, heel lekker spul, maar ik ben de naam ff kwijt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. Op dat broodje waren en wat zachtgele, zachte plakken. Maar ze zweren dat het mozzarella was.
Je weet het nooit met Ian_nick groupies.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, fijn dat je dat er toch nog even bij zegt![]()
Je bent een schat, maar zoeken is niet je forte zo te zienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik je even helpen, maar het lukt niet jammer genoeg.
[..]
Jij bedoelt cheddar, maar dat is meer oranje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Das geen mozzarela, das eh, heel lekker spul, maar ik ben de naam ff kwijt.
Ze gooien het ook op een cheeseburger bij de mac.
Wat nou, wil je er ook bij?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je weet het nooit met Ian_nick groupies.
Dat ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij bedoelt cheddar, maar dat is meer oranje.
Bij de Mac gooien ze Cheddar op de cheeseburgers, en zelfs in de VS staat dat al jaren bekend als de koetjesrepen onder de kaas...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Das geen mozzarela, das eh, heel lekker spul, maar ik ben de naam ff kwijt.
Ze gooien het ook op een cheeseburger bij de mac.
Ooohhh cheddar... ik ben zo blij dat onze Jumbo de echte heeft. Ik ben in Cheddar geweest, trouwens.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij bedoelt cheddar, maar dat is meer oranje.
cheeseburgers van de Mac, zijn de enige hamburgers die ik niet kan weerstaan..quote:
Er gaat niets boven groningen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent een schat, maar zoeken is niet je forte zo te zienStad Groningen moet je hebben, en nu schiet me er ineens nog een te binnen ook. Oh jee, die is wel erg dicht bij Norrod, en daar kan ik nooit langs zonder iets te willen kopen.
Ik denk dus ook dat ze zich vergissen in die broodjeswinkel. Dat broodje was een fantasie van de kok, zeg maar. Maar ik heb al verschillende zachte zachtgeel ogende kazen geprobeerd, en niets kan dat ene broodje evenaren. De tomaten trouwens ook niet, ik heb nog tig merken te gaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:11 schreef Lobasca het volgende:
Mozzarella zit amper smaak aan. Zit in een kant en klare salade die ik wel eens koop, maar strooi er dan zelf nog flink wat overheerlijke oude kaas doorheen.
Open er een topic over.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dus ook dat ze zich vergissen in die broodjeswinkel. Dat broodje was een fantasie van de kok, zeg maar. Maar ik heb al verschillende zachte zachtgeel ogende kazen geprobeerd, en niets kan dat ene broodje evenaren. De tomaten trouwens ook niet, ik heb nog tig merken te gaan.
Je woont toch niet in Groningen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Er gaat niets boven groningen.
Mijn stad.
Norrod?whehe, kutwinkel.
Alhoewel, als je gaat zeiken en je laat merken dat je er wat van weet, dan zijn ze opeens heel anders, en proberen ze je geen rotzooi aan te smeren, maar als je niets weet kom je met hele slechte spullen thuis..
Ik heb heel hard gegoogled, en alle mozarella was witquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dus ook dat ze zich vergissen in die broodjeswinkel. Dat broodje was een fantasie van de kok, zeg maar. Maar ik heb al verschillende zachte zachtgeel ogende kazen geprobeerd, en niets kan dat ene broodje evenaren. De tomaten trouwens ook niet, ik heb nog tig merken te gaan.
Kaashandel van der Leyquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:10 schreef Disana het volgende:
Je bent een schat, maar zoeken is niet je forte zo te zienStad Groningen moet je hebben, en nu schiet me er ineens nog een te binnen ook. Oh jee, die is wel erg dicht bij Norrod, en daar kan ik nooit langs zonder iets te willen kopen.
Je moest eens weten hoeveel mensen ergens een zinloos topic over openen.quote:
Ik zie het, ze zijn nog steeds onbereikbaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb heel hard gegoogled, en alle mozarella was wit![]()
Waar woon ik dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Je woont toch niet in Groningen?
De Norrod hier is prima, ik kom nooit ergens anders. Je kunt ook altijd alles zonder gedonder terugbrengen, ook heel fijn.
Precies, die. Als ik eraan denk, ruik ik de kaas alquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kaashandel van der Ley
Oosterstraat 61-63
Geen idee hoe ik dat weet want dat wil ie niet zeggen.
Dat was dus ook de vraag, of je er woonde. Hee stadgenoot, zie je dat de zon schijnt. Miracolo, miracolo!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:18 schreef Sebasser het volgende:
oh god, ik dacht toch echt dat ik in Groningen woon.dat wordt vanavond goed zoeken dus.
Op het moment zit ik in drenthe.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was dus ook de vraag, of je er woonde. Hee stadgenoot, zie je dat de zon schijnt. Miracolo, miracolo!
Ja, lekker vaag, zodat ik heen en weer kan rennen naar delicatessen- en kaaswinkels bij ieder item dat wordt genoemdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen ergens een zinloos topic over openen.
Open nou maar gewoon, misschien kunnen ze je helpen.
Komt omdat echte mozzarella van waterbuffelmelk word gemaakt. En dat is integenstelling tot koeienmelk ook witter door de afwijkende vet gehalte.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:16 schreef mootie het volgende:
Ik heb heel hard gegoogled, en alle mozarella was wit![]()
Dat verbaast me niets. Het is echt een rotzomer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Op het moment zit ik in drenthe.
Net een bui regen gehad, komt vast jullie kant op.
Nee, je wacht gewoon een dag. tot je zo'n 40 reacties hebt. en dan kies je daar de beste kaassoort uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, lekker vaag, zodat ik heen en weer kan rennen naar delicatessen- en kaaswinkels bij ieder item dat wordt genoemd![]()
Kaaswinkels zijn eigenlijk heerlijke plekken. Af en toe stukjes proeven. Wat uitproberen. Hoeveel mensen er niet verder komen dan jonge / oude / belegen kaas. Terwijl er zoveel lekkerdere soorten zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:18 schreef Disana het volgende:
Precies, die. Als ik eraan denk, ruik ik de kaas al![]()
Hoe zit het met het vetgehalte dan? past het wel in een cholesterolverlagend dieet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Komt omdat echte mozzarella van waterbuffelmelk word gemaakt. En dat is integenstelling tot koeienmelk ook witter door de afwijkende vet gehalte.
Jij welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, je wacht gewoon een dag. tot je zo'n 40 reacties hebt. en dan kies je daar de beste kaassoort uit.
en dan bel je naar de kaaswinkel, als je te lui bent om te lopen/fietsen/zwemmen of ze je kaassoort hebben. en tadaaa.
Tenminste, zo zou ik het doen.
Ik ken een persoon, en die gooit overal waar ie maar gooien kan, geraspte kaas over.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kaaswinkels zijn eigenlijk heerlijke plekken. Af en toe stukjes proeven. Wat uitproberen. Hoeveel mensen er niet verder komen dan jonge / oude / belegen kaas. Terwijl er zoveel lekkerdere soorten zijn.
Als je dan nou dat topic maakt, dan heb je alle tijd om samen met anderen een stuk of 400 kaassoorten uit te kiezen die het niet zijn, zodat je beperkt blijft tot zo'n 2000.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij welIk ga gewoon in die winkel kijken. Niet morgen, centrum, druk. Maar volgende week.
Er zit juist meer vet inquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:23 schreef Sebasser het volgende:
Hoe zit het met het vetgehalte dan? past het wel in een cholesterolverlagend dieet?
Ik kwam er vandaag achter dat de boter die ik gekocht had laatst, dat wel was.![]()
Mijn 'normale' melk staat op dat er maar 1,5 procent vet inzit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Er zit juist meer vet in
Waterbuffelmelk bestaat voor 8 procent uit vet en voor 4,5 procent uit eiwit ook zit er veel meer calcium in. In "gewone" koemelk zit 4,5 procent vet en 3,5 procent eiwit.
Laten we het dan maar weer over DGK hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:30 schreef Leandra het volgende:
Dit verzin je toch niet??
Ik open een SC (doe ik anders nooit) en het wordt verdomme een kaas-topic
Dus nu moeten we vragen 'Leandra, lust jij geen kaas dan?'quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:30 schreef Leandra het volgende:
Als je de juiste kaas kiest kan veel dingen wel lekker zijn met kaas. Sla zeker, maar ook macaroni, pizza enzo...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:25 schreef Sebasser het volgende:
Ik ken een persoon, en die gooit overal waar ie maar gooien kan, geraspte kaas over.
Echt overal door.
Sla, gehakte zeewortel, patat zelfs
Dat is bewerkt en denk magere melk. Ik heb het over gewone verse melk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:30 schreef Sebasser het volgende:
Mijn 'normale' melk staat op dat er maar 1,5 procent vet inzit.
Lees je in kutnewbiequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus nu moeten we vragen 'Leandra, lust jij geen kaas dan?'![]()
Ik heb ook klimop in mijn tuin. Hebben jullie ook klimop in de tuin? Als je klimop hebt, komt er geen onkruid meer door. Klimop klimt zo lekker. Maar het kan ook kruipen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Laten we het dan maar weer over DGK hebben.
Iedereen mee eens?
Oh. Dan wil ik aan deze database toevoegen dat ik een melkintolerantie heb en over mijn nek ga vanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lees je in kutnewbie![]()
Dat is algemeen bekend![]()
Ik heb een tuin, en daar staat een pot.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ook klimop in mijn tuin. Hebben jullie ook klimop in de tuin? Als je klimop hebt, komt er geen onkruid meer door. Klimop klimt zo lekker. Maar het kan ook kruipen.
Waarmee mijn commentaar op de streams eigenlijk wel uitgeput is![]()
Sowieso koffie met melk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh. Dan wil ik aan deze database toevoegen dat ik een melkintolerantie heb en over mijn nek ga van
1 De geur van koffie met melk
2 De geur van warme melk
De bijbel is een sprookjesboekquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb een tuin, en daar staat een pot.
Laatst kwam er een vrouw langs, en die dacht, hee een pot.
en toen dacht die pot, hee, een pot.
Je hebt wel eens dat je op bezoek bent en mensen je iets aanbieden. Het meeste accepteer ik netjes, maar mijn grens ligt bij koffie metquote:
Koffie metquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt wel eens dat je op bezoek bent en mensen je iets aanbieden. Het meeste accepteer ik netjes, maar mijn grens ligt bij koffie met![]()
Neeeeeee. Ik ben al lief!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zal ff een topicreport aanmaken.
Okee, we zijn op de goede weg, dit gaat over DGK.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan weet ik waar ik niet op bezoek moet gaan.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:30 schreef Leandra het volgende:
Altijd toch?!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi Leannemais, sedert wanneer is den Esch Cee enkel voor oude gefrustreerde kutuserts?
En ik een nieuwere gefrustreerde kutusert. Waarmee we volgens mij alle soorten en maten hebben gehad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat doe ík hier dan!?
Ik ben een jónge gefrustreerde kutusert.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb een tuin, en daar staat een pot.
Laatst kwam er een vrouw langs, en die dacht, hee een pot.
en toen dacht die pot, hee, een pot.
Jij valt gewoon op ouwe wijven van hetzelfde kaliberquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat doe ík hier dan!?
Ik ben een jónge gefrustreerde kutusert.
Om jezelf psycholoog te mogen noemen moet je universiteit, psychologie, hebben gedaan. De titel psychotherapeut is vrij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:49 schreef Leandra het volgende:
KZ
Even off-topic... wat voor vooropleiding moet je tegenwoordig hebben om psycholoog te worden??
Want simpele spellingsregels schijnen zelfs op dat niveau niet nodig te zijn...
Genau.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij valt gewoon op ouwe wijven van hetzelfde kaliber
Dat meen je niet?? Damn... vraag gewoon Palma of zij de plantjes water wil geven, en als ze er toch is...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:48 schreef petraa het volgende:
hoi,
Waarom is een mens zo gestoord om voordat hij/zij op vakantie gaat het huis van onder tot boven te cleanen![]()
hahahahahahahahaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:49 schreef Leandra het volgende:
KZ
Even off-topic... wat voor vooropleiding moet je tegenwoordig hebben om psycholoog te worden??
Want simpele spellingsregels schijnen zelfs op dat niveau niet nodig te zijn...
En ik mag toch hopen dat je toch wel moet weten wanneer er wel of geen t achter de stam van een werkwoord hoort te staan voor je op een universiteit wordt toegelaten?? Toch??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Om jezelf psycholoog te mogen noemen moet je universiteit, psychologie, hebben gedaan. De titel psychotherapeut is vrij.
Dan ben ik vanaf nu quasi-semi-psychotherapeut-achtig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Om jezelf psycholoog te mogen noemen moet je universiteit, psychologie, hebben gedaan. De titel psychotherapeut is vrij.
Hmz Palma in me huisquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat meen je niet?? Damn... vraag gewoon Palma of zij de plantjes water wil geven, en als ze er toch is...
Allang niet meer. En je mag ook best een knoeier met een persoonlijkheidsstoornisje zijn, als je maar voldoendes haalt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik mag toch hopen dat je toch wel moet weten wanneer er wel of geen t achter de stam van een werkwoord hoort te staan voor je op een universiteit wordt toegelaten?? Toch??
En wat doen de dames ondertussen??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmz Palma in me huisenne plantjes hoeven geen water dat zijn van die vingerplanten die lange stengels enzo. Maar het MOET schoon. Ben ik nou obsessief???
2 vuilniszakken met zooi uit de kamers van de kids gehaald. Morgen nog ff de badkamer boven en dan hup beneden de keuken en woonkamer nog ff flink boenen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |