Kaaswinkels zijn eigenlijk heerlijke plekken. Af en toe stukjes proeven. Wat uitproberen. Hoeveel mensen er niet verder komen dan jonge / oude / belegen kaas. Terwijl er zoveel lekkerdere soorten zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:18 schreef Disana het volgende:
Precies, die. Als ik eraan denk, ruik ik de kaas al![]()
Hoe zit het met het vetgehalte dan? past het wel in een cholesterolverlagend dieet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Komt omdat echte mozzarella van waterbuffelmelk word gemaakt. En dat is integenstelling tot koeienmelk ook witter door de afwijkende vet gehalte.
Jij welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, je wacht gewoon een dag. tot je zo'n 40 reacties hebt. en dan kies je daar de beste kaassoort uit.
en dan bel je naar de kaaswinkel, als je te lui bent om te lopen/fietsen/zwemmen of ze je kaassoort hebben. en tadaaa.
Tenminste, zo zou ik het doen.
Ik ken een persoon, en die gooit overal waar ie maar gooien kan, geraspte kaas over.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kaaswinkels zijn eigenlijk heerlijke plekken. Af en toe stukjes proeven. Wat uitproberen. Hoeveel mensen er niet verder komen dan jonge / oude / belegen kaas. Terwijl er zoveel lekkerdere soorten zijn.
Als je dan nou dat topic maakt, dan heb je alle tijd om samen met anderen een stuk of 400 kaassoorten uit te kiezen die het niet zijn, zodat je beperkt blijft tot zo'n 2000.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij welIk ga gewoon in die winkel kijken. Niet morgen, centrum, druk. Maar volgende week.
Er zit juist meer vet inquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:23 schreef Sebasser het volgende:
Hoe zit het met het vetgehalte dan? past het wel in een cholesterolverlagend dieet?
Ik kwam er vandaag achter dat de boter die ik gekocht had laatst, dat wel was.![]()
Mijn 'normale' melk staat op dat er maar 1,5 procent vet inzit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Er zit juist meer vet in
Waterbuffelmelk bestaat voor 8 procent uit vet en voor 4,5 procent uit eiwit ook zit er veel meer calcium in. In "gewone" koemelk zit 4,5 procent vet en 3,5 procent eiwit.
Laten we het dan maar weer over DGK hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:30 schreef Leandra het volgende:
Dit verzin je toch niet??
Ik open een SC (doe ik anders nooit) en het wordt verdomme een kaas-topic
Dus nu moeten we vragen 'Leandra, lust jij geen kaas dan?'quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:30 schreef Leandra het volgende:
Dit verzin je toch niet??
Ik open een SC (doe ik anders nooit) en het wordt verdomme een kaas-topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |