Als je de juiste kaas kiest kan veel dingen wel lekker zijn met kaas. Sla zeker, maar ook macaroni, pizza enzo...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:25 schreef Sebasser het volgende:
Ik ken een persoon, en die gooit overal waar ie maar gooien kan, geraspte kaas over.
Echt overal door.
Sla, gehakte zeewortel, patat zelfs
Dat is bewerkt en denk magere melk. Ik heb het over gewone verse melk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:30 schreef Sebasser het volgende:
Mijn 'normale' melk staat op dat er maar 1,5 procent vet inzit.
Lees je in kutnewbiequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus nu moeten we vragen 'Leandra, lust jij geen kaas dan?'![]()
Ik heb ook klimop in mijn tuin. Hebben jullie ook klimop in de tuin? Als je klimop hebt, komt er geen onkruid meer door. Klimop klimt zo lekker. Maar het kan ook kruipen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Laten we het dan maar weer over DGK hebben.
Iedereen mee eens?
Oh. Dan wil ik aan deze database toevoegen dat ik een melkintolerantie heb en over mijn nek ga vanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lees je in kutnewbie![]()
Dat is algemeen bekend![]()
Ik heb een tuin, en daar staat een pot.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ook klimop in mijn tuin. Hebben jullie ook klimop in de tuin? Als je klimop hebt, komt er geen onkruid meer door. Klimop klimt zo lekker. Maar het kan ook kruipen.
Waarmee mijn commentaar op de streams eigenlijk wel uitgeput is![]()
Sowieso koffie met melk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh. Dan wil ik aan deze database toevoegen dat ik een melkintolerantie heb en over mijn nek ga van
1 De geur van koffie met melk
2 De geur van warme melk
De bijbel is een sprookjesboekquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb een tuin, en daar staat een pot.
Laatst kwam er een vrouw langs, en die dacht, hee een pot.
en toen dacht die pot, hee, een pot.
Je hebt wel eens dat je op bezoek bent en mensen je iets aanbieden. Het meeste accepteer ik netjes, maar mijn grens ligt bij koffie metquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |