Oh, fijn dat je dat er toch nog even bij zegtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:08 schreef Sebasser het volgende:
Het is dan alleen nog wel wit en vies.
Das geen mozzarela, das eh, heel lekker spul, maar ik ben de naam ff kwijt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. Op dat broodje waren en wat zachtgele, zachte plakken. Maar ze zweren dat het mozzarella was.
Je weet het nooit met Ian_nick groupies.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, fijn dat je dat er toch nog even bij zegt![]()
Je bent een schat, maar zoeken is niet je forte zo te zienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik je even helpen, maar het lukt niet jammer genoeg.
[..]
Jij bedoelt cheddar, maar dat is meer oranje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Das geen mozzarela, das eh, heel lekker spul, maar ik ben de naam ff kwijt.
Ze gooien het ook op een cheeseburger bij de mac.
Wat nou, wil je er ook bij?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je weet het nooit met Ian_nick groupies.
Dat ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij bedoelt cheddar, maar dat is meer oranje.
Bij de Mac gooien ze Cheddar op de cheeseburgers, en zelfs in de VS staat dat al jaren bekend als de koetjesrepen onder de kaas...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Das geen mozzarela, das eh, heel lekker spul, maar ik ben de naam ff kwijt.
Ze gooien het ook op een cheeseburger bij de mac.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |