Ik had nog iets toegevoegd, maar dat gaat dus niet door.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:37 schreef Dr.IaN het volgende:
[..]
Een bijbaantje zoeken of de lotto winnen.
Om alle opgelopen schulden af te betalen.
Links??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat Brian vanavond exit gaat.
Dus het weer doet er niet meer toe.
Daag me niet uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... ik kan niet wachten tot Dr.Ian in de COS gaat posten met zijn signature emoticon [afbeelding]
Ohhhhh je zei het zo dat ik dacht je hebt je buienradar ergens anders staan!!!quote:
Wow, dat komt op mij zeer betrouwbaar over. Stom wel dat ze dat doen terwijl die uitzending aan de gang is, want nu zien alleen de streamers hem wegsloffenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[COS # 2298] Met een slot op de stream!
Ja ja ja... en net was het nog breaking news van VOL.... eerst zien, dan gelovenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[COS # 2298] Met een slot op de stream!
Nou sorry, maar ik heb toch liever eerst Dennis en Nadia weg en dan pas Brian!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ja ja... en net was het nog breaking news van VOL.... eerst zien, dan geloven![]()
Uitdagen?? Het lijkt me noodzakelijkquote:
Wat mij betreft mogen ze vanavond die hele villa leegvegenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou sorry, maar ik heb toch liever eerst Dennis en Nadia weg en dan pas Brian!!
Weet je dat is nog beter, weg met die hele villa!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze vanavond die hele villa leegvegen [afbeelding]
Is voor jou ook leuk, kun je met een gerust hart op vakantie gaan, in de wetenschap dat je nix mist
Wat zijn er twee?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms is één al teveel, en nu zijn het er twee.
Op je pc!!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:50 schreef TIM-846 het volgende:
waar kun je de gemiste afleveringen terugkijken?
Kan dat!?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:50 schreef TIM-846 het volgende:
waar kun je de gemiste afleveringen terugkijken?
Hij komt pas tegen achten....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er gaat wel een hele grote wolk richting Alkmaar.
Dat is in het westen.
Ik heb speurwerk verricht.
Nee, je PM is helaas uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:46 schreef kleinzusje het volgende:
Peter6000 kunt u mij prive waarschuwen als ik mijn streams van tennis naar DGK moet wisselen ivm het vertrek van Brian ? Dank u![]()
Weet je wat ik zie als ik gedronken hebquote:
BeeQueen vond het niet zo grappig geloof ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb
Allemaal dokters
Zoveel dokters
Om me heeheeheen
http://www.youtube.com/watch?v=jQBOHm0j87k
(is niet het origineel)
Ik zie het, dan zullen ze waarschijnlijk op de rtl5 site komen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:51 schreef TIM-846 het volgende:
staan ze niet meer op :S
Rook signalen????quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, je PM is helaas uitgeschakeld.
Je kon er komen via de Tien pagina, maar die is offline gehaald.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:55 schreef TIM-846 het volgende:
heeft iemand een link dan voor de gemiste uitzendingen??
dat is dan mooi klotequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zie het, dan zullen ze waarschijnlijk op de rtl5 site komen.
Voor humor moet je ook niet in de COS zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
BeeQueen vond het niet zo grappig geloof ik.![]()
Ik merk hetquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor humor moet je ook niet in de COS zijn![]()
Dus nu is het een feit. Gisteren waren er al speculaties.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:58 schreef Lobasca het volgende:
http://www.nos.nl/nosjour(...)logie_jos_brink.html
Mwah.. hij is vooral grappig...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
BeeQueen vond het niet zo grappig geloof ik.![]()
Wees vanavond extra lief voor jezelf, dat is de enige manier om zoveel tegenslag ineens te verzachtenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:02 schreef kleinzusje het volgende:
Jezus mina en dat allemaal op 1 avond
Brian en uit, Jos Brink dood, Einde GK live op TV![]()
Dit gun ik Jos echt niet![]()
Ben jij ook dokter!?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Wees vanavond extra lief voor jezelf, dat is de enige manier om zoveel tegenslag ineens te verzachten![]()
![]()
Nou stort je weer op het tennis, want anders verliest Andy straks en dan ben je nog meer depressief!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:02 schreef kleinzusje het volgende:
Jezus mina en dat allemaal op 1 avond
Brian en uit, Jos Brink dood, Einde GK live op TV![]()
Dit gun ik Jos echt niet![]()
Pillen nodig?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou stort je weer op het tennis, want anders verliest Andy straks en dan ben je nog meer depressief!!!
Ik ben wel een PC-dokter maar da's toch andersquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn wij niet allen in zekere zin dokter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |