Het probleem is dus dat Beequeen daar niet voor tekent.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:08 schreef Talitha het volgende:
Tenslotte wil ik nog even kwijt dat ik geen tuin heb en geen koffie lust. En dat ik erg moe begin te worden van al die opgeblazen meningen en discussies in FB/COS/SC. Iets meer rekening houden met elkaar, iets meer verdraagzaamheid, iets meer zelfspot, iets meer humor. Ik teken ervoor.![]()
* Litha gaat weer in sjaggo-lurkmodus![]()
Neem een valiumpje, dan gaat het allemaal een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:08 schreef Talitha het volgende:
Wat mij betreft wordt het belang van spelling en IQ nogal overschat. Je IQ wordt voor zover ik weet hoofdzakelijk bepaald door genetische factoren. Dus dat is een kwestie van geluk hebben en geen verdienste van jezelf. En hoewel ik het persoonlijk prettiger vind als er niet teveel spelfouten worden gemaakt, wordt je er niet direct een slechter mens van als dit niet mocht lukken. En een studie Psychologie afronden is mooi maar zeker geen wereldprestatie. Je hoeft er inderdaad niet correct voor te kunnen spellen.
Tenslotte wil ik nog even kwijt dat ik geen tuin heb en geen koffie lust. En dat ik erg moe begin te worden van al die opgeblazen meningen en discussies in FB/COS/SC. Iets meer rekening houden met elkaar, iets meer verdraagzaamheid, iets meer zelfspot, iets meer humor. Ik teken ervoor.![]()
Handig, zo'n dokter aanwezig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:10 schreef Dr.IaN het volgende:
[..]
Neem een valiumpje, dan gaat het allemaal een stuk makkelijker.![]()
Daarin kan ik deels met je meevoelen... ik heb echter wel een tuinquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Leuk dat je reageert, maar inderdaad het was de frituurpan post![]()
Kan ik je blij maken met een poezieplaatjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:08 schreef Talitha het volgende:
Wat mij betreft wordt het belang van spelling en IQ nogal overschat. Je IQ wordt voor zover ik weet hoofdzakelijk bepaald door genetische factoren. Dus dat is een kwestie van geluk hebben en geen verdienste van jezelf. En hoewel ik het persoonlijk prettiger vind als er niet teveel spelfouten worden gemaakt, wordt je er niet direct een slechter mens van als dit niet mocht lukken. En een studie Psychologie afronden is mooi maar zeker geen wereldprestatie. Je hoeft er inderdaad niet correct voor te kunnen spellen.
1) BeeQueenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit al een lijstje te maken van mijn problemen![]()
Dat kan best iets gevarieerder... er darren er nog meer rondquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
1) BeeQueen
2) BeeQueen
3) BeeQueen
4) BeeQueen
5) BeeQueen
6) BeeQueen
7) BeeQueen
8)...
Dokter, wat bent u een slechte dokter als u gaat invullen! Deze punten zijn geheel en al mijn problemen niet, anders zou ik ECHT gek zijn!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
1) BeeQueen
2) BeeQueen
3) BeeQueen
4) BeeQueen
5) BeeQueen
6) BeeQueen
7) BeeQueen
8)...
Oi, ík ben geen dokter.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Dokter, wat bent u een slechte dokter als u gaat invullen! Deze punten zijn geheel en al mijn problemen niet, anders zou ik ECHT gek zijn!
Je post met de verkeerde kloonquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Dokter, wat bent u een slechte dokter als u gaat invullen! Deze punten zijn geheel en al mijn problemen niet, anders zou ik ECHT gek zijn!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:16 schreef Peter6000 het volgende:
Het regent in Apeldoorn.
IK GA SNEL OP DE BUIENRADAR KIJKEN OF HET KLOPT TOT ZOMETEENTJES !!!!!!!!!!1111111111111111111111111111111
En edit dan meteen die beelden even zodat het niet optrekt naar het noorden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:16 schreef Peter6000 het volgende:
Het regent in Apeldoorn.
IK GA SNEL OP DE BUIENRADAR KIJKEN OF HET KLOPT TOT ZOMETEENTJES !!!!!!!!!!1111111111111111111111111111111
Dat is toch handig. Dan hoef je niet elders aan te geven dat je psych bent, maar word je toch meteen herkend.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
GVD zeg... is dat onderdeel van de studie psychologie?? Infantiele rijen emoticons posten?!![]()
Je bent iedere keer opnieuw geschokt door een afloop die je al zou moeten kennen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:16 schreef Disana het volgende:
Okee, hier is er een. Ik moet altijd, echt werkelijk altijd, huilen als ik het einde van Wrath of Khan zie waarin Mr. Spock zich opoffert en sterft.
Waar duidt dit op.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:10 schreef Dr.IaN het volgende:
[..]
Neem een valiumpje, dan gaat het allemaal een stuk makkelijker.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |