Er zit een beetje dokter in ons allemaal.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn wij niet allen in zekere zin dokter?
ehmzz Think, think, thinkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat jij maar wilt... hij kan alles leveren![]()
You got the money?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat jij maar wilt... hij kan alles leveren![]()
Het gaat om het principe.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben wel een PC-dokter maar da's toch anders
Dr.IaN heeft een beetje moeite met posts editten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:11 schreef Leandra het volgende:
Je vergeet je signature emo in de COS Dr.Ian [afbeelding]
Dat had ik je vorige week al kunnen vertellen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:13 schreef petraa het volgende:
OH kid komt thuis en Evan Almighty is niet zo leuke film!!!!
Oh tja dat wist ik niet!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat had ik je vorige week al kunnen vertellen.
Die van mij gaat zo naar de Simpsons...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:13 schreef petraa het volgende:
OH kid komt thuis en Evan Almighty is niet zo leuke film!!!!
hmzz die hebben we al gezien in de thuisbiosquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van mij gaat zo naar de Simpsons...
Ik realiseer me ineens dat ik helemaal niet wist dat daar een film van in de bioscoop draait...![]()
Je weet toch wel dat de Beatles niet meer bij elkaar zijn?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van mij gaat zo naar de Simpsons...
Ik realiseer me ineens dat ik helemaal niet wist dat daar een film van in de bioscoop draait...![]()
En dat Elvis Dood is en Lady Diana dood is en en en en enquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat de Beatles niet meer bij elkaar zijn?![]()
Ja, wíj weten dat wel, maar zeg nou zelf, die Leandra lijkt niet echt meer bij de tijd. Zou ze wel weten dat Shrek III uit is?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:20 schreef petraa het volgende:
[..]
En dat Elvis Dood is en Lady Diana dood is en en en en en
WAT??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat de Beatles niet meer bij elkaar zijn?![]()
*Petraa's ip door gaat mailen aan BREIN.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:19 schreef petraa het volgende:
[..]
hmzz die hebben we al gezien in de thuisbios![]()
Die heb ik lekker al gezienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, wíj weten dat wel, maar zeg nou zelf, die Leandra lijkt niet echt meer bij de tijd. Zou ze wel weten dat Shrek III uit is?
Daar verheug ik me trouwens op.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*Petraa's ip door gaat mailen aan BREIN.
Daar hebben we nu een dokter voor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
WAT??![]()
![]()
![]()
![]()
Sterker nog ik kijk net in de bioscoop-agenda en zie dat er gewoon 3 films bijstaan die ik al wel gezien heb, dus dan moet ik ook in de bioscoop gezien hebben dat de Simpsons zou komen... maar dat zal ik wel geblokt hebben ofzo
* petraa gaat IAN's ip door mailen naar BREINquote:
En dan?? Moet ik de bioscoopkaartjes laten zien??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*Leandra's ip ook door gaat mailen naar BREIN
Nou vooruit, je komt nog een béétje mee. Ik wil Ronja de Roversdochter nog eens zien maar kom er steeds niet toe.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heb ik lekker al gezien![]()
![]()
![]()
En Ocean's 13 en Pirates of the Caribbean 3: At Worlds End ook
BREIN is niet echt actief in Deutschland.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:25 schreef petraa het volgende:
[..]
* petraa gaat IAN's ip door mailen naar BREIN![]()
Hmmzz bij Pirates of the Caribbean 3 val ik steeds bij dvd deel 2 in slaap!!! Raar he!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heb ik lekker al gezien![]()
![]()
![]()
En Ocean's 13 en Pirates of the Caribbean 3: At Worlds End ook
Ach wat the heck ik heb geen zin om te googlen dus lamaar je komt ermee weg!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
BREIN is niet echt actief in Deutschland.![]()
Don't knowquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, van wie is die COSbokjosti een kloon?
Geen idee, volgens mij is ie nog niet uit op DVD.... ik heb m dan ook in de bioscoop gezienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmmzz bij Pirates of the Caribbean 3 val ik steeds bij dvd deel 2 in slaap!!! Raar he!
Die is nog heul niet uit op DVD.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmmzz bij Pirates of the Caribbean 3 val ik steeds bij dvd deel 2 in slaap!!! Raar he!
stttttquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die is nog heul niet uit op DVD.![]()
Ik vind deze anders best kek.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:39 schreef Disana het volgende:
Ik kan nooit iets echt passends of leuks vinden voor boven mij avatar.
Ik heb afgelopen weken Harry Potter en Zoop in Zuid Amerika in de bios gezien en Rattatouillequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij is ie nog niet uit op DVD.... ik heb m dan ook in de bioscoop gezien![]()
Raadpleeg ff Dr. Ian, dat wil wel eens helpen!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:39 schreef Ian_Nick het volgende:
WAAR IS DE COS!!@11!@@!1!1!!!!!!1
OMFGFlollerBUGJE!1@!#!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heeft hij gedaan!?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar Dr. Ian heeft me in de steek gelaten, die verdient hem niet meer![]()
Gewoon, hij is er met al het geld en een jong meid vandoor. Niets ongebruikelijks, eigenlijk.quote:
Dr.IaN is single want kaal.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon, hij is er met al het geld en een jong meid vandoor. Niets ongebruikelijks, eigenlijk.
Ik dan maar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:47 schreef Leandra het volgende:
Wie maakt een nieuwe? Dan zet ik die gelijk ff in de COS OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |