Nu alleen nog twee scherpe voortanden......quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:19 schreef beequeen het volgende:
Kweet niet hoor, maar ehm........
[afbeelding]
hier was ik dus al bang voor, de visagist is zeker iemand die net in opleiding is bij DOB?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:19 schreef beequeen het volgende:
Kweet niet hoor, maar ehm........
[afbeelding]
Je weet niet wat je mist.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:16 schreef Yollie het volgende:
Ik twijfelde nog even om weer streams te nemen maar na het lezen van de cossen, neuh toch maar niet.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:24 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist.
[afbeelding]
Zorg je wel voor een BOB?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:26 schreef Copycat het volgende:
Wat mij betreft mag vanavond live de stekker eruit. Leuk leesvoer als ik ietwat beschonken thuiskom van een avondje cocktails drinken.
Mijn fiets doet een prima bobjob.quote:
CHI tang zo te zien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:28 schreef 2live het volgende:
En ook Brian's haar wordt met de stijltang gedaan. Je hoort er niet meer bij als je die tang niet gebruikt.
Idd, dan ben je Loosah!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:28 schreef 2live het volgende:
En ook Brian's haar wordt met de stijltang gedaan. Je hoort er niet meer bij als je die tang niet gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |