ik knijp me eigen nuquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:32 schreef Zus_konijn het volgende:
Wie kan het al geloven!!??
En al komt ie niet, mijn dag is helemaal goed nou dat nare mens opflikkert.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:31 schreef F04 het volgende:
Komt
Ik neem een webcam mee naar de Dennis-Housewarming-Party volgend jaarquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:30 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Neem je hem ook op als over een maand je held nix eruit wordt gestemd![]()
![]()
nou ...................en nu die andere snollen nogquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:33 schreef noekje het volgende:
blablabla...flikker nou maar op!
God, wat ben ik blij dat ik die kutstem nooit meer hoef te horen!
Het is toch echt van de zotte dat dat zomaar kan. Godzijdank is dat mens weg. Ik ga er bijna aan denken weer streams te nemen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vanwaar opeens die bedreiging nou weer naar Hupert toe?
heeee tijd niet zienquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is toch echt van de zotte dat dat zomaar kan. Godzijdank is dat mens weg. Ik ga er bijna aan denken weer streams te nemen.
WALGELIJKquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:32 schreef Gert het volgende:
Had niet verwacht dat Natasia zulke harde woorden tegen Huub zou gebruiken. Hijzelf denk ik ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |