quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:29 schreef dgk_fan het volgende:
De audio van de hele stemming (25m45):
http://www.evilshare.com/fef79826-8d06-102a-847b-00a0c993e9d6
Ze praat toch ALLES goed voor zichzelfquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:32 schreef riri het volgende:
dat mens zal toch schrikken als ze buiten de deur is
ze is toch wel gekrenkt dat hij het voor elkaar heeft dat ze de deur uit moetquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:32 schreef Gert het volgende:
Had niet verwacht dat Natasia zulke harde woorden tegen Huub zou gebruiken. Hijzelf denk ik ook niet.
Wat is het toch een klasbak die Natasia.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:34 schreef Gert het volgende:
Natasia: "Japie krekel varken. Je stinkt, je bent lelijk..... je bent net zo dom als dat je dik bent.... schat jij moet met jezelf leven en met Cora leven, en dat is nog het mooiste van alles: dat jij geassocieerd wordt met Cora , is het mooiste van alles. Ik ben heel gelukkig. Jij bent zo gedoemd. Probeer jij maar te bereiken wat ik in 10 maanden heb bereikt. Dat gaat je nooit lukken."
Maar dat weet ze zelf nog steeds niet. Dat ze zo slecht scoort op de polls heeft totaal geen betekenis natuurlijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:34 schreef BuffyJan het volgende:
Tas tegen Jaap, probeer jij maar te halen wat ik in die 10 maanden heb bereikt.
Wat is dat dan precies?
Een van de meest gehate personen van Nederland?
Chapeaux Tas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |