Het is weer goed nadat Brian haar in bed vanacht nog even geanaalyseerd heeft....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:41 schreef mootie het volgende:
En discussie klaar en alles weer goed zometeen?![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:42 schreef Darklight het volgende:
Amanda verdient ook niet beter
... en lacht en gaat hem knuffelen......quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:42 schreef pasjesjen het volgende:
Amanda zegt terecht dat hij nu te ver gaat
Bedanktquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
![]()
Huub is een kleine jongen met een grote bek en een groot ego en een simpele boer aldus Nix.
Nada: je wilt alleen maar sex.
[afbeelding]
Nada denkt dat Brian Amanda los moet laten.
Brian en Amanda hebben het weer over Mitch en de gevolgen van haar teutschap:
[afbeelding]
Nada wil alles met Nix doen, behalve neuken want dat heeft ze niet verdiend.
[afbeelding]
Tis nu al goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is weer goed nadat Brian haar in bed vanacht nog even geanaalyseerd heeft....
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:42 schreef Clank het volgende:
Brian: Soms denk ik dat dat blonderingsmachanisme je hersenen aantast.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
dan heeft Huub het toch wel heel wat moeilijker met zijn Liekequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:44 schreef mootie het volgende:
Makkelijk hoor, je vriendin helemaal de grond in stampen, dan komt ze zelf voor een knuffeltje en dan is alles weer goed.
Wat zal Brian zich weer The Man voelen nou...... even het vrouwtje op haar plek gezet.
Zij laat zich op haar plek zetten. Een vrouw met enige vorm van zelfrespect zou dit never over zichzelf heen laten gaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:44 schreef mootie het volgende:
Makkelijk hoor, je vriendin helemaal de grond in stampen, dan komt ze zelf voor een knuffeltje en dan is alles weer goed.
Wat zal Brian zich weer The Man voelen nou...... even het vrouwtje op haar plek gezet.
Zij vindt dit liefde, hij maakt zich 'zorgen' om haar, dus hij 'geeft' om haar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zij laat zicht op haar plek zetten. Een vrouw met enige vorm van zelfrespect zou die never over haar heen laten gaan.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:47 schreef Darklight het volgende:
Nu ff leuke streams, waar zijn H&L?
in bedquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:47 schreef Darklight het volgende:
Die hitsige dodo's op 1 en 2 staan op permamute, dat enorm natte gelebber is niet om aan te horen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:47 schreef Darklight het volgende:
Volgens mij zegt ze steeds: Ik kan niet met jouquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:51 schreef Prospera het volgende:
Nada: Ohhh ik kan niet meer, ik kan niet meer zonder jou
[afbeelding]
Ohw, ik haat die krullen zegt Nada.
ja idd hun moeten nog overal naar luisteren ook ik zou gek wordenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:54 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb het wel met de regie te doen hoor, ik kan tenminste nog me streams uitzetten of muten![]()
Misschien moeten we een actie startenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:55 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
ja idd hun moeten nog overal naar luisteren ook ik zou gek worden![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien moeten we een actie starten![]()
![]()
maar ik doe het natuurlijk nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:56 schreef Prospera het volgende:
ohhh ik heb echt zo'n zin om je te neuken vanavond....
[afbeelding]
Ze lijken echt!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:54 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Weltrusten allemaal..Groetjes amanda..![]()
Hoe moet nog steeds betalen. Hij heeft nog steeds niet afgerekend voor "all the way".quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:56 schreef Prospera het volgende:
Ohhh, ik heb zo'n zin om mijn make-up er niet af te halen, weer eens niet.
ohhh ik heb echt zo'n zin om je te neuken vanavond....
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |