Bij een heel enge streng christelijke kerk, met ratelslangen, in Virginia.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind dat Brian dominee moet worden
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij een heel enge streng christelijke kerk, met ratelslangen, in Virginia.
Nog niet, hij fockink wel veelquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:36 schreef avonne het volgende:
gaat ie slaan? gaat ie slaan?
Morgenvroeg(straksquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:36 schreef Varen het volgende:
Brian wordt boos, hij gaat het afsluiten.
Drink en zuip jezelf te pletter
Disana liep op hoge poten De Kooi uit na een volkomen overbodige vermaning van achter over de schoenen die ze droeg. In haar ogen waren de schoenen al gepoetst, en daarmee basta!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:34 schreef HiDiHo het volgende:
iemand een mooie OP ?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Disana liep op hoge poten De Kooi uit na een volkomen overbodige vermaning van achter over de schoenen die ze droeg. In haar ogen waren de schoenen al gepoetst, en daarmee basta!
Na haar vertrek werd Brian zo down, dat hij een functioneringsgesprek met Amanda aanging in de private; Amanda heeft het nu allemaal gedaan.
Verder zijn Nadia en Dennis, na het vertrek van de bloedmooie Disana, helemaal aangewezen op elkaar. Vooral Nadia mist het gepassioneerde zoenen direkt zo erg dat Dennis het moet ontgelden; de arme knul wordt bijna platgedrukt.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:34 schreef HiDiHo het volgende:
iemand een mooie OP ?
als ik dat doe gaat mijn vriend me keihard uitlachenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:40 schreef avonne het volgende:
Ik ga dat ook eens proberen... héél zachtjes fluisteren in een ruzie.
En als iemand dan tegen me zegt "mijn fout, het spijt me" dan zeg ik "zeg het niet tegen mij, maar tegen jezelf. Je kent jezelf het beste. Je hebt niet iemand nodig zoals ik, die het tegen je moet zeggen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |