De andere gastmoddende crewleden zijn me te snel afquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:11 schreef Disana het volgende:
[cos#2211] waar dennis huub anaal pakt
[COS 2210] Waar gooien met eten weer toegestaan is
Deze zijn beide te laat, dus mogen dicht.
The more the merrierquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:23 schreef Petre het volgende:
[..]
De andere gastmoddende crewleden zijn me te snel af
Is het nou zou moeilijk om een COS-# in te tiepen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:42 schreef Pavement het volgende:
[COS# 2217] waar dennis los gaat mag dat 2218 worden ?
De meelevende mods van dit forum.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Is het nou zou moeilijk om een COS-# in te tiepen?
En who cares anyway?
Wat doen jullie eigenlijk naast het verbeteren van foute COS-nummersquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:57 schreef Gert het volgende:
[..]
De meelevende mods van dit forum.![]()
# 2218 it is.
Edits lezen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Wat doen jullie eigenlijk naast het verbeteren van foute COS-nummers
Ik word hier schijtziek van . Iemand die overduidelijk geen enkele intentie heeft om over het programma te posten, maar puur reageert op users die dat wel doen. Om kotsmisselijk van te worden. Heel jammer dat er geen enkele mod is die daar iets aan doet. Het is IEDERE dag hetzelfde.quote:
Schande!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik word hier schijtziek van . Iemand die overduidelijk geen enkele intentie heeft om over het programma te posten, maar puur reageert op users die dat wel doen. Om kotsmisselijk van te worden. Heel jammer dat er geen enkele mod is die daar iets aan doet. Het is IEDERE dag hetzelfde.
Ze haten me in de COS mikequote:
Wat in gehaat worden?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:13 schreef kleinzusje het volgende:
Ze haten me in de COS mike![]()
Heb zo mn best gedaan![]()
Tja.... als je het oppervlakkig bekijkt ben je ook een kutwijf, maar als ze in de COS moeite zouden doen om je scherpgerande, bijtende, kwetsende en onzinnige teksten aan een nadere beschouwing te onderwerpen, zouden ze zien dat je eigenlijk best wel een leuk kutwijf bent...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze haten me in de COS mike![]()
Heb zo mn best gedaan![]()
Bedankt voor je feedbackquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:36 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Tja.... als je het oppervlakkig bekijkt ben je ook een kutwijf, maar als ze in de COS moeite zouden doen om je scherpgerande, bijtende, kwetsende en onzinnige teksten aan een nadere beschouwing te onderwerpen, zouden ze zien dat je eigenlijk best wel een leuk kutwijf bent...![]()
ik kan je wel aan het handje meenemen in de cos, maar iets zegt me dat mij daar ook niet echt een warm welkom wacht....![]()
Checkquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:27 schreef Leandra het volgende:
Kan iemand het nummer van deze COS aanpassen? Moet # 2224 zijn.
[COS 2224] Meidenbezoek en honkbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |