Lieke kan niet ver genoeg de grond worden ingeboordquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:51 schreef blomst het volgende:
Heel veel mensen reageren hier altijd zo extreem, Huub en Lieke hebben ruzie en dan is het oor vele of Huub de grond in boren of Lieke de grond in boren.
en dat snap ik niet helemaal.
Omdat ik het niet eens ben met hoe Lieke omgaat met de discussie tussen Haar en Huub, wil niet zeggen dat ik haar dan meteen een rotmeid vind.
Anaders om ook dus.
hehe!quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:51 schreef blomst het volgende:
Heel veel mensen reageren hier altijd zo extreem, Huub en Lieke hebben ruzie en dan is het oor vele of Huub de grond in boren of Lieke de grond in boren.
en dat snap ik niet helemaal.
Omdat ik het niet eens ben met hoe Lieke omgaat met de discussie tussen Haar en Huub, wil niet zeggen dat ik haar dan meteen een rotmeid vind.
Anaders om ook dus.
Is ook knap hoe sommigen dat doen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar toch mag wel eens gezegd worden dat dat knap van ons is. Want vooral wat betreft Huub en Lieke zijn er redelijk sterke gevoelens en meningen.
Zal ik een mier voor je vangenquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:55 schreef tipsch het volgende:
stapje terug in de tijd, cos #?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:55 schreef itsme het volgende:
[..]
hehe!Eindelijk een normale reactie hier. Ik vind Huub leuk en ik vind lieke leuk.
Ik vind sommige dingen die Huub doet of zegt irritant, maar dat heb ik ook bij Lieke.
Maar voor mij staan ze beide kilometers boven de anderen in dat huis.
En:quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:55 schreef tipsch het volgende:
stapje terug in de tijd, cos #?
ach zolang wij elkaar snappen is het toch prima?quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
En:
interresant moet zijn interessant
verbrand moet met dt
geen spatie tussen einde zin en vraagteken
bikin's zijn bikini's
word moet dt
![]()
Je hebt gelijk, en zeker één notoire grijsgedraaide langspeelplaat in de kwestie Huub - Lieke valt erg op. Eerlijk gezegd doet die wat mij betreft allang alleen nog maar voor spek en bonen meequote:Op zondag 5 augustus 2007 20:00 schreef itsme het volgende:
Disana je hebt gelijk. Maar wat ik zo vervelend vind hier dat je mensen hebt die continu 1 bewoner neerhalen en totaal geen goede dingen willen zien van die persoon. In elke post komt dat weer naar boven.
De laatste dagen ben ik razend op Huub en op Lieke geweest en dat laat ik hier dan ook blijken. Natuurlijk genieten de anti H&llers daarvan maar ach gun die ook eens een verzetje.![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:03 schreef tipsch het volgende:
Lieko eet gezellig mee. goh, wat is ze toch een sterke vrouw, ze vermant zichzelf zo uitstekend![]()
Zo gezellig!
![]()
Niet naar andere users toch? Op deze of gene miljonair mag je schelden zoveel je wilt als het je zo uitkomtquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:56 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Is ook knap hoe sommigen dat doen.Ik vergeet mezelf wel eens.
![]()
Huub heeft 2 keer gevraagd of ze kwam mee eten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:03 schreef Clank het volgende:
Jaap en Lieke worden niet geroepen voor het eten?
gelukkig heeft ze onder het honballen al zitten kanen dus kan ze wel even zonderquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:09 schreef wolferl het volgende:
[..]
Huub heeft 2 keer gevraagd of ze kwam mee eten.
Mevrouwtje heeft 2 keer nee gezegd.
Jesus wat een lul.... Ik heb al moeite met die zooi..quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:10 schreef wolferl het volgende:
Nadia: Aman, mag nicky dit (sushi).
Amanda: Ja natuurlijk.
Huub: Nicky, hier wasabi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |