Lieke kan niet ver genoeg de grond worden ingeboordquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:51 schreef blomst het volgende:
Heel veel mensen reageren hier altijd zo extreem, Huub en Lieke hebben ruzie en dan is het oor vele of Huub de grond in boren of Lieke de grond in boren.
en dat snap ik niet helemaal.
Omdat ik het niet eens ben met hoe Lieke omgaat met de discussie tussen Haar en Huub, wil niet zeggen dat ik haar dan meteen een rotmeid vind.
Anaders om ook dus.
hehe!quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:51 schreef blomst het volgende:
Heel veel mensen reageren hier altijd zo extreem, Huub en Lieke hebben ruzie en dan is het oor vele of Huub de grond in boren of Lieke de grond in boren.
en dat snap ik niet helemaal.
Omdat ik het niet eens ben met hoe Lieke omgaat met de discussie tussen Haar en Huub, wil niet zeggen dat ik haar dan meteen een rotmeid vind.
Anaders om ook dus.
Is ook knap hoe sommigen dat doen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar toch mag wel eens gezegd worden dat dat knap van ons is. Want vooral wat betreft Huub en Lieke zijn er redelijk sterke gevoelens en meningen.
Zal ik een mier voor je vangenquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:55 schreef tipsch het volgende:
stapje terug in de tijd, cos #?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:55 schreef itsme het volgende:
[..]
hehe!Eindelijk een normale reactie hier. Ik vind Huub leuk en ik vind lieke leuk.
Ik vind sommige dingen die Huub doet of zegt irritant, maar dat heb ik ook bij Lieke.
Maar voor mij staan ze beide kilometers boven de anderen in dat huis.
En:quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:55 schreef tipsch het volgende:
stapje terug in de tijd, cos #?
ach zolang wij elkaar snappen is het toch prima?quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
En:
interresant moet zijn interessant
verbrand moet met dt
geen spatie tussen einde zin en vraagteken
bikin's zijn bikini's
word moet dt
![]()
Je hebt gelijk, en zeker één notoire grijsgedraaide langspeelplaat in de kwestie Huub - Lieke valt erg op. Eerlijk gezegd doet die wat mij betreft allang alleen nog maar voor spek en bonen meequote:Op zondag 5 augustus 2007 20:00 schreef itsme het volgende:
Disana je hebt gelijk. Maar wat ik zo vervelend vind hier dat je mensen hebt die continu 1 bewoner neerhalen en totaal geen goede dingen willen zien van die persoon. In elke post komt dat weer naar boven.
De laatste dagen ben ik razend op Huub en op Lieke geweest en dat laat ik hier dan ook blijken. Natuurlijk genieten de anti H&llers daarvan maar ach gun die ook eens een verzetje.![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:03 schreef tipsch het volgende:
Lieko eet gezellig mee. goh, wat is ze toch een sterke vrouw, ze vermant zichzelf zo uitstekend![]()
Zo gezellig!
![]()
Niet naar andere users toch? Op deze of gene miljonair mag je schelden zoveel je wilt als het je zo uitkomtquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:56 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Is ook knap hoe sommigen dat doen.Ik vergeet mezelf wel eens.
![]()
Huub heeft 2 keer gevraagd of ze kwam mee eten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:03 schreef Clank het volgende:
Jaap en Lieke worden niet geroepen voor het eten?
gelukkig heeft ze onder het honballen al zitten kanen dus kan ze wel even zonderquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:09 schreef wolferl het volgende:
[..]
Huub heeft 2 keer gevraagd of ze kwam mee eten.
Mevrouwtje heeft 2 keer nee gezegd.
Jesus wat een lul.... Ik heb al moeite met die zooi..quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:10 schreef wolferl het volgende:
Nadia: Aman, mag nicky dit (sushi).
Amanda: Ja natuurlijk.
Huub: Nicky, hier wasabi.
ja ik heb nu moeite met dgk dus ik ga lekker voor de buis uitbuikenquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus wat een lul.... Ik heb al moeite met die zooi..![]()
Was de BBQ lekker?quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:15 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja ik heb nu moeite met dgk dus ik ga lekker voor de buis uitbuiken![]()
Zeiken mag, maar in iedere post wordt inderdaad errug vervelend.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:00 schreef itsme het volgende:
Disana je hebt gelijk. Maar wat ik zo vervelend vind hier dat je mensen hebt die continu 1 bewoner neerhalen en totaal geen goede dingen willen zien van die persoon. In elke post komt dat weer naar boven.
De laatste dagen ben ik razend op Huub en op Lieke geweest en dat laat ik hier dan ook blijken. Natuurlijk genieten de anti H&llers daarvan maar ach gun die ook eens een verzetje.![]()
was toch maar een geintje?quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus wat een lul.... Ik heb al moeite met die zooi..![]()
Naar andere users probeer ik me altijd zo netjes mogelijk te gedragen. Is soms wel moeilijk.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet naar andere users toch? Op deze of gene miljonair mag je schelden zoveel je wilt als het je zo uitkomt![]()
Dan zou ik ook niet voor haar opscheppen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:09 schreef wolferl het volgende:
[..]
Huub heeft 2 keer gevraagd of ze kwam mee eten.
Mevrouwtje heeft 2 keer nee gezegd.
Het is zowaar gezellig aan tafel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het was ook een geintje van Huub.
Maar sommige mensen hier kijken niet.![]()
hij maakte ook een geintje over de putjes in amanda's poffertjes billen..quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het was ook een geintje van Huub.
Maar sommige mensen hier kijken niet.![]()
Zus Deborah lachenquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:27 schreef miesy het volgende:
[..]
hij maakte ook een geintje over de putjes in amanda's poffertjes billen..
amanda meteen over de zeik..![]()
was ook gewoon grappig.quote:
och, ik denk dat het wel mee valt, ze lacht ook nog steedsquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:30 schreef miesy het volgende:
[..]
was ook gewoon grappig.
amanda neemt zichzelf ietwat te serieus.
Solaaaaanzuh ziet haar kans om te stoken verloren gaanquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:31 schreef mootie het volgende:
Huub vraagt gewoon geinteresseerd aan Deborah hoe het met haar moeder gaat, Solaaaaanzuh vindt het geen normale vraag.
zo zo, ik weet hetquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:33 schreef neehe het volgende:
Weet je, ik vindt het knap irritant, weet je, dat er om de 5 woorden , weet je, weetje gezegt wordt, weet je.
Maar dat vindt ik hoor, weet je.
DAT meisje heeft een hersenbloeding gehad, weetje, en dan kan het wel eens zo zijn dat je niet alle woorden kan vinden weet je, en zo leer je jezelf wel eens een stop woordje, zinnetje aan weet j, kan ze ook niets aan doen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:33 schreef neehe het volgende:
Weet je, ik vindt het knap irritant, weet je, dat er om de 5 woorden , weet je, weetje gezegt wordt, weet je.
Maar dat vindt ik hoor, weet je.
Weet je, blijkbaar mag er niet over haar moeder gesproken worden, weet je.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:31 schreef mootie het volgende:
Huub vraagt gewoon geinteresseerd aan Deborah hoe het met haar moeder gaat, Solaaaaanzuh vindt het geen normale vraag.
Welk meisje?quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:36 schreef blomst het volgende:
[..]
DAT meisje heeft een hersenbloeding gehad, weetje, en dan kan het wel eens zo zijn dat je niet alle woorden kan vinden weet je, en zo leer je jezelf wel eens een stop woordje, zinnetje aan weet j, kan ze ook niets aan doen.
Dus laat haar weetje.
Een hersenbloeding heeft geen invloed op je intelligentie weet je. Ze was aan 1 kant verlamd weet je, dus de hersenbloeding zat kennelijk in dat gebied en niet in het spraak gebied weet je.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:36 schreef blomst het volgende:
[..]
DAT meisje heeft een hersenbloeding gehad, weetje, en dan kan het wel eens zo zijn dat je niet alle woorden kan vinden weet je, en zo leer je jezelf wel eens een stop woordje, zinnetje aan weet j, kan ze ook niets aan doen.
Dus laat haar weetje.
Deborah vond het anders prima, weet jequote:Op zondag 5 augustus 2007 20:38 schreef neehe het volgende:
[..]
Weet je, blijkbaar mag er niet over haar moeder gesproken worden, weet je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |