Och, dat ventje is zo verwaarloosbaar, daar hebben we eigenlijk nauwelijks last van. Wel leuk natuurlijk is als hij zou worden vervangen. Maar dan heb ik liever dat Nadia verruild wordt voor een leuk mens.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En de rest van de mannen in dat hok heeft zich daar ook al over uitgesproken. Exit dan maar?![]()
![]()
Erg jammer dat Amanda haar niet zal wegstemmenquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, dat ventje is zo verwaarloosbaar, daar hebben we eigenlijk nauwelijks last van. Wel leuk natuurlijk is als hij zou worden vervangen. Maar dan heb ik liever dat Nadia verruild wordt voor een leuk mens.
Nee, zou ze nooit doen. Die heeft zomaar gratis een vriendin in de schoot geworpen gekregen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Erg jammer dat Amanda haar niet zal wegstemmen![]()
En als hij het wist ....... dan doet hij nog niksquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:04 schreef Casshern het volgende:
ik wou dat dennix nu eens wist wat amanda en nadia aan het zeggen waren over hem
quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:08 schreef Desii het volgende:
DJ-buddies .... vind het leuk om te zien, hoe die twee toch wat meer naar elkaar toe trekken.
[afbeelding]
Ook alleen maar omdat ze heeft gezien dat Nadia een walgelijk lichaam heeft. Anders was ze nog steeds ontzettend jaloers op haar geweest...quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, zou ze nooit doen. Die heeft zomaar gratis een vriendin in de schoot geworpen gekregen.
Ik ben het zo met je eens Disana (al geloof jjj daar misschien niet zo in na eedere posts van mijquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, dat ventje is zo verwaarloosbaar, daar hebben we eigenlijk nauwelijks last van. Wel leuk natuurlijk is als hij zou worden vervangen. Maar dan heb ik liever dat Nadia verruild wordt voor een leuk mens.
Mooi om te zien. Daar staan de 2 finalisten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:08 schreef Desii het volgende:
DJ-buddies .... vind het leuk om te zien, hoe die twee toch wat meer naar elkaar toe trekken.
[afbeelding]
telt zeker meequote:Op zondag 5 augustus 2007 01:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ze heeft gezien dat Nadia een walgelijk lichaam heeft. Anders was ze nog steeds ontzettend jaloers op haar geweest...
Ik geloof je juist welquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben het zo met je eens Disana (al geloof jjj daar misschien niet zo in na eedere posts van mij)
Die 2 gaan nog veel aan elkaar hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof je juist wel![]()
Brian is niet blij met Huub die op zijn vingers kijkt als hij draait.
Daar kun je best gelijk in hebben. Maar Nadia vond Amanda al leuk, dat speelt denk ik ook wel mee.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ze heeft gezien dat Nadia een walgelijk lichaam heeft. Anders was ze nog steeds ontzettend jaloers op haar geweest...
Dat valt kennelijk nogal mee ...... Brian loopt naar Amanda, ze vraagt of hij gehuild heeft. Volgens Brian niet waar, maar hij is wel weggegaan uit de chill omdat hij helemaal kriegel wordt als Huub in de buurt is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:08 schreef Desii het volgende:
[afbeelding]
Brian zei dat hij het niet erg vond dat Huub erbij stond en op bepaalde effect-knoppen duwde, maar hij vindt het relaxter als hij alleen kan draaien.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat valt kennelijk nogal mee ...... Brian loopt naar Amanda, ze vraagt of hij gehuild heeft. Volgens Brian niet waar, maar hij is wel weggegaan uit de chill omdat hij helemaal kriegel wordt als Huub in de buurt is.
Voor de doodsteek heb je Japio nodig. Hij zal Dennix echter niet wegstemmen ........quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:14 schreef farceman het volgende:
Dit gesprek van Nadia, Amanda en Brian kan weleens de doodsteek voor Dennis zijn.
Ze vertellen totaal niet met hem te kunnenn praten...dat lijkt me toch vereiste voor leuk tv programma?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |