Ja, dat vind ik ook dom. Volgens mij zijn alle vrouwen het toch?quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een heel leuk karakter en een goeie babbel
Erg grappig altijd dat mannen vrouwen van voetballers-of uberhaupt van rijke mannen-goldiggers noemen![]()
Weet ik, maar daardoor is het huis nog niet van Nataaasia?quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Nadia heeft Natasia haar sleutels gegeven.
Ik ook niet, ik zou gelijk gaan "palen"!quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:41 schreef willem-jozef het volgende:
jezus, als ik zou moeten kiezen tussen nadio of amanda palen of doodgemarteld worden, hoef ik geen minuut na te denken. wat een misselijkmakende wijven, gatverdakke. was een poll op tien, vandaar..
Leg dát maar is aan Natasia uit.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:44 schreef kissa het volgende:
[..]
Weet ik, maar daardoor is het huis nog niet van Nataaasia?![]()
Nou, Natasia en bescheiden..........quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:44 schreef kissa het volgende:
[..]
ADO heeft met voetbal weinig te maken hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En nog een voetbalvriendje (ADO Den Haag)...... Hij dominant en ze vond dat lekker
[afbeelding]
Per definitie niet als ze voor een Jan Lul kiezenquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook dom. Volgens mij zijn alle vrouwen het toch?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
ADO heeft met voetbal weinig te maken hoor.
Dat weten we inmiddels "Pijpen kreng, het hele team!!"quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En nog een voetbalvriendje (ADO Den Haag)...... Hij dominant en ze vond dat lekker
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
ADO heeft met voetbal weinig te maken hoor.
Je moest eens weten. Alle zussen en kennissen van Natasia hebben nu al een kopie-sleutelquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:44 schreef kissa het volgende:
[..]
meen je dat? en als je moest kiezen tussen 1 van die twee domme hoeren of japio pomp'n, wat dan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zou gelijk gaan "palen"!
ja hij had vooral een leuke credit card waar ze jasjes van 800 euro in St Tropez mee kon kopenquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een heel leuk karakter en een goeie babbel
Erg grappig altijd dat mannen vrouwen van voetballers-of uberhaupt van rijke mannen-goldiggers noemen![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Per definitie niet als ze voor een Jan Lul kiezen![]()
Zooo, jij hebt ook nog een leuke kantquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat weten we inmiddels "Pijpen kreng, het hele team!!"![]()
(nou ja, zo kandie wel weer voor vandaag)
En die nog wel dood, kun je nagaan...quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:48 schreef akveor het volgende:
Zelfs Marilyn Monroe is aktiever dan nix
[afbeelding]
Speelt nu bij de Graafschap, heeft bij ADO en Vitesse gespeeld.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En nog een voetbalvriendje (Graafschap - ADO Den Haag)...... Hij dominant en ze vond dat lekker
[afbeelding]
En de aanhang in Suriname nog maar niet te spreken....quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Alle zussen en kennissen van Natasia hebben nu al een kopie-sleutel
-edit- laat maar, dacht iemand anders -edit-quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:49 schreef Meganog het volgende:
[..]
Speelt nu bij de Graafschap, heeft bij ADO en Vitesse gespeeld.
Jim van Fessem.
Zet je witte puntmuts weer op en ga er morgen even mee naar Kwakoequote:Op zondag 5 augustus 2007 00:49 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En de aanhang in Suriname nog maar niet te spreken....![]()
Zal toch niet waar zijn hè, dat die hele familie nu roept: "ik woon in de PC HOOFT"quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Alle zussen en kennissen van Natasia hebben nu al een kopie-sleutel
Het is te erg voor woorden wat Amanda denkt...quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:47 schreef Lobasca het volgende:
O, ja... Amanda woont nu al een half jaar met Brian samen..
Nou maak je de keus weer anders, je had het over doodgemarteld worden of......quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
meen je dat? en als je moest kiezen tussen 1 van die twee domme hoeren of japio pomp'n, wat dan?![]()
Ze woont ook al een half jaar met Huub samen...quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:47 schreef Lobasca het volgende:
O, ja... Amanda woont nu al een half jaar met Brian samen..
quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:47 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja hij had vooral een leuke credit card waar ze jasjes van 800 euro in St Tropez mee kon kopen
Ze slijt er echt veel in een half jaar..quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze woont ook al een half jaar met Huub samen...
Huh? Mijn vrienden hebben het altijd over mijn achterkant! Nooit zo goed begrepen eigenlijkquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zooo, jij hebt ook nog een leuke kant![]()
Een meid dus waar je op kan rekenen.....quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia is non-stop negatief over Dennis en elke nacht speelt zich het zelfde scenario af....![]()
SOA's of mannen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze slijt er echt veel in een half jaar..
quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:53 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Een meid dus waar je op kan rekenen.....![]()
Caps please!quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh? Mijn vrienden hebben het altijd over mijn achterkant! Nooit zo goed begrepen eigenlijk![]()
Dan is er volgens mij sprake van een serieuze relatie.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia is non-stop negatief over Dennis en elke nacht speelt zich het zelfde scenario af....![]()
Misschien moeten ze 't is omdraaien...quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:56 schreef Disana het volgende:
Amanda vindt Dennis niet sociaal. Beiden vinden ze dat niemand met Dennis kan praten.
Spiegels gebruiken die twee voor andere dingen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Misschien moeten ze 't is omdraaien...
Gelukkig kan Amanda met Brian hèèl goed praten....quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:56 schreef Disana het volgende:
Amanda vindt Dennis niet sociaal. Beiden vinden ze dat niemand met Dennis kan praten.
En de rest van de mannen in dat hok heeft zich daar ook al over uitgesproken. Exit dan maar?quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:56 schreef Disana het volgende:
Het mag toch wel duidelijk zijn dat Dennis de volgende is die in aanmerking komt voor een exit.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En de rest van de mannen in dat hok heeft zich daar ook al over uitgesproken. Exit dan maar?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |