Ik denk dat Jaap ooit huisarts wilde gaan worden...quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio's aantekeningen ......
[afbeelding]
Is ze ook gekomen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja en waarop Nadia vervolgens Dennis heeft gevingerd![]()
Heeft ie nog contact-punten dan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
naadloos gaat een vriendin bellen.
Dat snap ik ook niet, ze heeft er 20 gekregen met de popoll. Ze heeft haar moeder en een vriendin al gebeld een keer dat is 50 dus hoe komt ze eraan?quote:
Van Amanda geleend?quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, ze heeft er 20 gekregen met de popoll. Ze heeft haar moeder en een vriendin al gebeld een keer dat is 50 dus hoe komt ze eraan?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:29 schreef Casshern het volgende:
[..]
kennelijk wel, want hij is nu aan het bellen
Jezus, hoe vaak moet ik 't nog voor doenquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, hij heeft er 20 gekregen met de popoll. Hij heeft z'n moeder en een vriendin al gebeld een keer dat is 50 dus hoe komt hij eraan?
IJzersterke nickname!!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
naadloos gaat een vriendin bellen.
haha sorry, het zal niet meer gebeurenquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
[..]
Jezus, hoe vaak moet ik 't nog voor doen![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:32 schreef Meganog het volgende:
"Aaaaaaaaaaahhhhhhhh!!!! Schat poppie. Hoe gaat het met je liefie".
"Hoe is het met je poppie!?"
"Ja goed, hoe is het met jjouw schatje!!??)
"Ik ben trots op je poppie"
"Ja ik ben ook trots op jou schat"
Enz enz.
Daar snap ik niets van wat zou een vriendin meer kunnen weten dan de streamers? Het zal wel wer met die aanranding te maken hebben. Het lijkt me sterk dat de redaktie wel spelinfo toelaat maar niet laat zien. Het zal wel net zo'n aandachtstrekker zojn dan Nadia.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lisa weet iets en is niet zeker of ze het mag zeggen. Ze zal schrijven, het is best wel erg .... Korte streamlock.
Aantekeningen? Ik vind zulke boodschappenbriefjes regelmatig in mijn boodschappenwagentje.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio's aantekeningen ......
[afbeelding]
Met een paar minuten aandacht .quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Op zich wel grappig dat iemand zo blij kan zijn met een paar minuten telefoontijd.
Moet je is kijken hoe blij die schattige kleine kindjes in Afrika zijn met een stukje brood... Verbazingwekkend gewoon. Al die kind-soldaten daar plegen een moord een broodje.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Op zich wel grappig dat iemand zo blij kan zijn met een paar minuten telefoontijd.
Het ging over een Ser. Nadia kreeg de indruk dat er iets met die Ser was, en vroeg dat dus. Toen vroeg de vriendin of het telefoongesprek op de streams kwam, en volgde de streamlock. Volgens mij had het dus niets met het programma of spelinformatie te maken, maar gewoon met privé-info.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar snap ik niets van wat zou een vriendin meer kunnen weten dan de streamers? Het zal wel wer met die aanranding te maken hebben. Het lijkt me sterk dat de redaktie wel spelinfo toelaat maar niet laat zien. Het zal wel net zo'n aandachtstrekker zojn dan Nadia.![]()
Huhquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:37 schreef yellowfirst het volgende:
Tuurlijk komt Nadia naar haar vriendin toe, haar huis in de PC is nu van Natasia...![]()
Ik dacht dat ik die vriendin hoorde zeggen dat het niet over 'Ser' ging.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ging over een Ser. Nadia kreeg de indruk dat er iets met die Ser was, en vroeg dat dus. Toen vroeg de vriendin of het telefoongesprek op de streams kwam, en volgde de streamlock. Volgens mij had het dus niets met het programma of spelinformatie te maken, maar gewoon met privé-info.
Bescherming van personen buiten de kooi is okay....quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ging over een Ser. Nadia kreeg de indruk dat er iets met die Ser was, en vroeg dat dus. Toen vroeg de vriendin of het telefoongesprek op de streams kwam, en volgde de streamlock. Volgens mij had het dus niets met het programma of spelinformatie te maken, maar gewoon met privé-info.
Wat ik las, sleuteloverdracht van Nadia aan Natasia...quote:
Hmm, ik kreeg de indruk dat ze iets over die Ser niet op de streams wou vertellen. Maar ik kan het best mis hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:39 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik die vriendin hoorde zeggen dat het niet over 'Ser' ging.
Wattequote:Op zondag 5 augustus 2007 00:37 schreef yellowfirst het volgende:
Tuurlijk komt Nadia naar haar vriendin toe, haar huis in de PC is nu van Natasia...![]()
Misschien heeft hij wel een heel leuk karakter en een goeie babbelquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:37 schreef Suikeroom het volgende:
als je wat met Serginho Greene hebt gehad ben je echt een golddigeer.. die gast is fokkin lelijk![]()
Passing....quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:37 schreef yellowfirst het volgende:
Ja, eerst het verhaal over het kindje. En dan nog even toevoegen dat Denise op bezoek was. En een duidelijk lesbo knikje richting Amanda. Amanda vroeg nog "Ja ?" en ze knikte bevestigend.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:39 schreef avonne het volgende:
nou, lekker zeg, zo'n Nadia die even je levensverdriet de wereld in slingert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |