Ik zal de wijste zijn.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Mike en Disana elkaar nou elk nog twee posts voor rotte vis uitmaken dan zijn we er al bijna.![]()
Gert... zou je dit topic ff sticky kunnen maken: [FB # 11] De kunst van het Feedback gevenquote:Op zondag 22 juli 2007 18:47 schreef Gert het volgende:
Mooie TT al vast.
in angst en beven wacht op de geanimeerde "lieve-beertjes-invasie".![]()
Noem je dat wijsquote:Op zondag 22 juli 2007 18:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zal de wijste zijn.
Misschien is het toch een idee al die irrelevante lolligheidjes en steekjes te deleten van figuren die hier alleen maar komen om even lekker op een user te zeiken die feedback heeft. Ik heb ze altijd genegeerd, maar nu ik terug reageer zie je hoe vervelend die dingen eigenlijk zijn.
Dáár zou je als mod zijnde eens tegen moeten optreden. Die poezieplaatjes brengen dit forum aan de rand van de afgrond. Het is pure vandalisme!quote:Op zondag 22 juli 2007 18:47 schreef Gert het volgende:
Mooie TT al vast.
in angst en beven wacht op de geanimeerde "lieve-beertjes-invasie".![]()
Erfgenaam, erfgenaamquote:Op zondag 22 juli 2007 19:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dáár zou je als mod zijnde eens tegen moeten optreden. Die poezieplaatjes brengen dit forum aan de rand van de afgrond. Het is pure vandalisme!![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 juli 2007 21:05 schreef Soury het volgende:
Deze mag dicht
[SC # 215] Peperklipje welkom
Was een foutje mierenshifterquote:
dit is wel een enorme incrowd oldbie opmerking eendquote:
Misschien dat deze post niet opviel maar volgens mij was dit ook nog een typische FB-vraag...quote:Op zondag 22 juli 2007 21:09 schreef kleinzusje het volgende:
[SC # 215] Peperklipje welkom![]()
Mag van Soury open blijven, maar willen jullie het nummer in 216 veranderen ?
en die van Soury sluiten![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 10:44 schreef Inukshuk het volgende:
Wanneer er een nieuwe cos wordt geopend is het dan de bedoeling dat de vorige een klein beetje wordt samen gevat, en dit wordt vermeld in de nieuwe OP? Ik persoonlijk vind het echt jammer om een nieuwe cos te zien zonder samenvatting, vooral omdat de updates niet altijd even snel zijn.
Juist als er een bewogen dag is en er veel gebeurd in huize weltevree, dan is het prettig om snel bij te lezen, ipv 17 cossen door te spitten.
Ik heb niet zoveel ziektedagen meer, en wil deze eigenlijk bewaren voor een ontslagronde ofzo![]()
Mijn dank en complimenten voor diegene die de updates wel aanvullen, en voor een OP die uit samenvattingen (al dan niet met plaatjes) wordt gepost.![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 17:00 schreef shmoopy het volgende:Witte rook!
![]()
shmoop, get a grip![]()
Omdat de overgrote meerderheid een mooie OP (samenvatting van wat er gebeurt) zeer waardeert, vinden we dat we dat best als ongeschreven regel in kunnen stellen.
Linkjes zijn optioneel, de waardering ligt 'm toch meer in de korte beschrijving van wat er op dat moment allemaal gaande is in de villa.
Dat betekent dat we gezellig doorgaan met de mooie OP's, en wie daar geen zin in heeft, die opent maar gewoon even geen COS.
Helder.
Opgelost.
Democratisch en toch functioneel.
Thanks voor je reply.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:18 schreef kleinzusje het volgende:
...
Er is al heel veel over gezegd in de FB reeksen.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:56 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Thanks voor je reply.
Ik zal me moedig door de cossen heenworstelen vandaag
We hadden ons nét voorgenomen om zijn volgende COS meteen weer dicht te flikkeren.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
Ik vind het ook waardeloos dat er steeds geen OP bij de Cossen staan en als er mensen zijn in de COs die een verzoek doen om de OP aan te passen wordt er geen gehoor aangegeven. Ik weet niet wat voor belang F04 erbij heeft om zo snel een COS te openen, maar maak dan ook een fatsoenlijke OP. Aangezien hier Updates niet of nauwelijks worden bijgehouden.
Nou er is er weer één geopend door meneer.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
We hadden ons nét voorgenomen om zijn volgende COS meteen weer dicht te flikkeren.
Maar ja, zul je zien dat meneer het dan ineens verdomt een nieuwe aan te maken.
En dat had je natuurlijk totaal niet verwacht.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:44 schreef F04 het volgende:
Zo te zien heb ik hier weer de woede van enige fokkers op m'n hals gehaald.![]()
Doe er dan ook iets mee aub.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:44 schreef F04 het volgende:
Zo te zien heb ik hier weer de woede van enige fokkers op m'n hals gehaald.![]()
Niet van mijquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:44 schreef F04 het volgende:
Het gaat er niet om dat je een COS aanmaakt. Maar als er verzoeken zijn van mensen om dingen in de OP te plaatsen negeer je die ook. Je OP is erg miniem en aangezien hier de updates ook minimaal worden bijgehouden, oke Disana en Prospera uitgezonderd is een OP erg fijn zodat je toch iets kan teruglezen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:57 schreef F04 het volgende:
Naah, dat het zo overdreven zou gebeuren niet. Ik werd door een stuk of 10 fokkers afgetakeldIk ga gewoon weer voor een tijdje geen cos meer aanmaken.
![]()
Dat is jammer, je zou ook kunnen denken 'wat doe ik niet goed dat ik door een stuk of 10 fokkers zo afgetakeld word'quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:57 schreef F04 het volgende:
Naah, dat het zo overdreven zou gebeuren niet. Ik werd door een stuk of 10 fokkers afgetakeldIk ga gewoon weer voor een tijdje geen cos meer aanmaken.
![]()
Of je maakt niet 8 van de 10 COSsen op 1 dag aan... dat kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:57 schreef F04 het volgende:
![]()
Dat ging om dit topic, toch? [POLL] Hoelang duurt het tot Nadia haar klauwen in Brian zetquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:59 schreef petraa het volgende:
Het gaat er niet om dat je een COS aanmaakt. Maar als er verzoeken zijn van mensen om dingen in de OP te plaatsen negeer je die ook.
OOk dat, maar was ook een andere COS, waar werd gevraagd dingen in de OP te zetten, ik heb alleen in bijleesmodus gezeten vanavond, maar het is gewoon geen bijlezen aan. Tis dat Disana stuk van Huub en Sil in updates heeft gezet wat echt super is, maar als je alle Cossen moet gaan doorspitten omdat er zo'n matige OP is is echt waardeloos.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ging om dit topic, toch? [POLL] Hoelang duurt het tot Nadia haar klauwen in Brian zet
Waarom moet dat zo nodig in de OP
Als je geen streams hebt, is het een heel werk om de COSsen door te spitten, ik ben altijd blij wanneer er bepaalde mensen een COS hebben geopend want dat betekent vaak dat ik de COS niet helemaal hoef terug te lezen om toch bij te blijven.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:07 schreef petraa het volgende:
[..]
OOk dat, maar was ook een andere COS, waar werd gevraagd dingen in de OP te zetten, ik heb alleen in bijleesmodus gezeten vanavond, maar het is gewoon geen bijlezen aan. Tis dat Disana stuk van Huub en Sil in updates heeft gezet wat echt super is, maar als je alle Cossen moet gaan doorspitten omdat er zo'n matige OP is is echt waardeloos.
Gut, die 2 PMs met uitleg van mij hadden toch een belletje moeten doen rinkelen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:14 schreef F04 het volgende:
Als nou één iemand gewoon gezecht had dat ik dit en dat fout deed was het ook al goed.
Volgens mij promoot je alleen je kingj**p website die in je sig staat, mogelijk alleen vanwege de reclamebanners op die website. Ik ken die trucs wel maar het is notdone. Daarom open je wel topics maar schrijf je daarna zelden nog wat in het door jezelf geopende topic.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:25 schreef F04 het volgende:
Jah oke sorry. Ik hoop verder dat jullie niet meer boos op me zijn.
Dat soort opmerkingen horen niet in de FB thuis.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:59 schreef Talitha het volgende:
Ben ik de enige user die nog geen pseudo-mod is geworden?![]()
Anderen hebben de weblog van huub in hun sig. Ik mag toch wel zelf bepalen wat er in mn sig komt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:10 schreef SmeerCaas het volgende:
[..]
Volgens mij promoot je alleen je kingj**p website die in je sig staat, mogelijk alleen vanwege de reclamebanners op die website. Ik ken die trucs wel maar het is notdone. Daarom open je wel topics maar schrijf je daarna zelden nog wat in het door jezelf geopende topic.
Feitelijk zit je hier dus alleen je sponsorde sig website te spammen.![]()
Hopelijk slopen ze die eens uit je sig. Kijken of je dan nog blijft rondhangen hier.
Edit:
Hier nog zo'n voorbeeldje waar je topics opent met stompzinnige oneliners, verder niet meer reageert in je eigen topic: DGK Klaagbaak.
Ik denk dat het er meer om gaat dat het r op lijkt dat je vooral een topic wilt openen en daarna niet of nauwelijks reageert.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:30 schreef F04 het volgende:
[..]
Anderen hebben de weblog van huub in hun sig. Ik mag toch wel zelf bepalen wat er in mn sig komt.
Het is inderdaad opgelost, maar schijnbaar had het nog wat na effect.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk dat het er meer om gaat dat het r op lijkt dat je vooral eentopic wilt openen en daarna niet of nauwelijks reageert.
Maar enfin, het is nu toch opgelost?![]()
Het heeft er echt niets mee te maken of ik het leuk vind of niet. Bokito vind ik ook geen dijenkletser, al helemáál niet na de 23e keer, maar het was lastig te bepalen hoe daarmee om te gaan (Natasia werd aanvankelijk vanwege het bijten zo genoemd en niet vanwege de aap-vergelijking, en in het huis viel de naam Bokito ook voortdurend).quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:11 schreef Borga het volgende:
@ gert
Dus als ik op de vraag waarom Surinamers altijd kip eten als antwoord geef dat een kip makkelijker te stelen is dan een koe is dat racistisch. Omdat jij mijn humor niet waardeert en of niet aanvoelt kom je maar weer (over dooddoeners gesproken) met racisme aan zetten. Graag wil ik weten wat voor patroon jij bij mij denkt te zien.. Zdngmw voor Bokito uitmaken is door jouw ogen geen probleem, dan word er niet gedreigd met een ban waarschijnlijk omdat jij dat wel grappig vind. Jij blaast de boel een beetje op.
Ik heb je een paar keer gevraagd of je een link wilde opnemen in je OP, ook als je daar geen zin in hebt kun je dat best ff zeggen. Helaas heb je gewoon niet gereageerd, waarschijnlijk omdat je het topic na het openen niet meer zo volgt? Maar goed, tis al klaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:14 schreef F04 het volgende:
Oke, aan de gene die zich vandaag aan mij gestoord hebben, of aan mijn OP wil ik hierbij mijn excuss aanbieden.
Ik zal voortaan als ik een cos aanmaak een uitgebeidere OP schrijven. Nu tevreden?![]()
Het verbaast me eigelijk wel, dat ik hiermee zoveel ophef creeer. Als nou één iemand gewoon gezecht had dat ik dit en dat fout deed was het ook al goed.
Ik vind het niet zo leuk als ik ineens allemaal van 10man gezeik krijg, maargoed dat is iets waarvoor ik zelf dat heb veroorzaakt.![]()
Ik had het 't niet gezien.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb je een paar keer gevraagd of je een link wilde opnemen in je OP, ook als je daar geen zin in hebt kun je dat best ff zeggen. Helaas heb je gewoon niet gereageerd, waarschijnlijk omdat je het topic na het openen niet meer zo volgt? Maar goed, tis al klaar.
Sorry meneer Peter. Ik zal het niet meer doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen horen niet in de FB thuis.
Het zou fijn zijn als je daar voortaan iets beter op let.
Daar ben ik wel tevreden mee.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:14 schreef F04 het volgende:
Oke, aan de gene die zich vandaag aan mij gestoord hebben, of aan mijn OP wil ik hierbij mijn excuss aanbieden.
Ik zal voortaan als ik een cos aanmaak een uitgebeidere OP schrijven. Nu tevreden?![]()
Leandra verwoordt het altijd perfect, ik sluit me hier helemaal bij aan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:23 schreef Leandra het volgende:
leandra's verhaal
Reageer je nu niet een béétje over the top? Op basis van één (reglementair juiste) belissing van een modje dat omviel van de slaap, is het allemaal misgegaan? Anders waren ze niét gaan baggeren, en waren er géén gore plaatjes gepost? Ik waag het te betwijfelen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:23 schreef Leandra het volgende:
Het is verder overigens erg triest dat een mod van een ander subforum heeft moeten modden in een topic wat vlak daarvoor (9 minuten) van de "eigen" mod de voorkeur had op basis van een regeltje.
En jij waardering voor het feit dat je nog hebt geprobeerd om de kleuters enigszins in toom te houden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:44 schreef Leandra het volgende:
Mooi dat "achter" er mee bezig is, m'n waardering daarvoor![]()
Graag gedaanquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:57 schreef Gert het volgende:
[..]
En jij waardering voor het feit dat je nog hebt geprobeerd om de kleuters enigszins in toom te houden.![]()
Ik kan me ook bést een beetje voorstellen hoor, dat het daarom niet OK voelde dat jouw topic dichtging, zo is het ook wel weer..
darling,quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:23 schreef Leandra het volgende:Het is verder overigens erg triest dat een mod van een ander subforum heeft moeten modden in een topic wat vlak daarvoor (9 minuten) van de "eigen" mod de voorkeur had op basis van een regeltje.
jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:11 schreef Veulen het volgende:
Mag ik vragen wat er met fok aan de hand is?
Iets eet me smilies op en er missen er ook een paar in het reactie scherm. Word fok smile vrij?![]()
Er is een probleem ergens: [FOK] witte pagina's, 403-errorsquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:11 schreef Veulen het volgende:
Mag ik vragen wat er met fok aan de hand is?
Iets eet me smilies op en er missen er ook een paar in het reactie scherm. Word fok smile vrij?![]()
[hier had een smiley moeten staan]quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:17 schreef avonne het volgende:
[..]
jain het kader van loutering en zelfbezinning
Je kunt nu geen vervelende opmerkingen maken en dan stiekem er een glimlach of een clowntje achter plakken, alsof het "maar een grapje" is.
Gelukkig is het weer gefiktquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:17 schreef Mike1964 het volgende:
Er is een probleem ergens: [FOK] witte pagina's, 403-errors
Gefikt? Betekent dit dat FOK! is afgebrand?quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gelukkig is het weer gefikt![]()
Enne Avonne...![]()
Doe ik!quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:50 schreef Nostalgist het volgende:
Kan in de TT van COS 2139 even een # teken worden geplaatst ?
Net niet... De apocalyps is afgewend.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:48 schreef Mike1964 het volgende:
Gefikt? Betekent dit dat FOK! is afgebrand?![]()
![]()
Thanks !quote:
misschien kun je de OP ook een beetje aanpassenquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:03 schreef elcastel het volgende:
Kan een MODje de titel aanpassen, door 'oh nee niet' achter de TT te voegen ?
Dit topic : Einde streams nabij ... oh, toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |