dubbel checkquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:48 schreef Disana het volgende:
Waar Lieke apart gaat slapen
Mag hier nog het volgende voor: [COS # 2228]
Dat kan toch gewoon gezellig hier?quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:44 schreef Talitha het volgende:
Misschien wordt het tijd voor een "Commentaren op de hulpmods"-topic?![]()
Geen limiet van 3 complimentjes per modactie?quote:
Je ziet het dan ook gelijk gebeuren, gelijk tegen de moderatie ingaan in een lollig verpakte boodschapquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
[COS # 2233] Waar Disana terug komt ;)
Ik vind deze titel totaal belachelijk
Hij is opruiend en moedigd aan tot offtopic posten. Verder heeft het niks met de kooi te maken. Maar met onderlinge onzin.
Ik vind dat de titel moet worden veranderd.
Grappig toch, die heibel om één volkomen terechte opmerkling. Dat is nou FOK!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
[COS # 2233] Waar Disana terug komt ;)
Ik vind deze titel totaal belachelijk
Hij is opruiend en moedigd aan tot offtopic posten. Verder heeft het niks met de kooi te maken. Maar met onderlinge onzin.
Ik vind dat de titel moet worden veranderd.
Da's waar. Die TT en OP waren grappiger dan een mod die zich bijna niet meer laat zien, maar die, tóen ie zich weer eens liet zien, een onnodig commentaar plaatste richting twee usersquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Grappig toch, die heibel om één volkomen terechte opmerkling. Dat is nou FOK!![]()
Ik post de laatste tijd wat minder, o grutjes. Maar zoals je merkt lees ik nog wel mee. Typerend voor jou, dat je onmiddelijk een "zwakke plek" denkt te ruiken en me daarop aanvalt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's waar. Die TT en OP waren grappiger dan een mod die zich bijna niet meer laat zien, maar die, tóen ie zich weer eens liet zien, een onnodig commentaar plaatste richting twee users![]()
Schouderklopjes voor HiDiHo die de kar altijd weer met liefde en een kwinkslag vlot weet te trekken, en voor Neemmijnietserieus die vaak een ander geluid laat horen, en Disana die ook wel eens wat bij weet te dragen![]()
Ik val je niet aan op 'zwakke plekken', je schiet toch niet weer in de para modequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik post de laatste tijd wat minder, o grutjes. Maar zoals je merkt lees ik nog wel mee. Typerend voor jou, dat je onmiddelijk een "zwakke plek" denkt te ruiken en me daarop aanvalt.
Maar laten we gewoon naar de feiten kijken: de discussie duurde al pagina's lang voort, ik ga het niet nakijken maar naar mijn gevoel minstens al een uur. Op een gegeven moment geeft één van jullie aan er klaar mee te zijn, en dat zie ik als een mooi bruggetje om dit te bevestigen. Een jaartje of 8 forum-ervaring heeft me namelijk geleerd dat zo'n opmerking allerminst betekent dat de discussie ook daadwérkelijk stopt. Dit bleek ook wel toen N. nog even doorging, en als jij niet al weer in je beledigd-modus was geschoten, had je ongetwijfeld weer een reply gegeven.
Kortom: een doodnormale mod-opmerking, zonder enige onvriendelijkheid.
Goh avonne, wat lekt je nijd toch.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:02 schreef avonne het volgende:
Goh, Disana, wat vind je je zelf toch geweldig.
Persoonlijk vind ik dat metadiscussies niet in de COS thuis horen.
Open een topic "gesprekstechnieken" of zo.
Dag Gert,quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik post de laatste tijd wat minder, o grutjes. Maar zoals je merkt lees ik nog wel mee. Typerend voor jou, dat je onmiddelijk een "zwakke plek" denkt te ruiken en me daarop aanvalt.
Maar laten we gewoon naar de feiten kijken: de discussie duurde al pagina's lang voort, ik ga het niet nakijken maar naar mijn gevoel minstens al een uur. Op een gegeven moment geeft één van jullie aan er klaar mee te zijn, en dat zie ik als een mooi bruggetje om dit te bevestigen. Een jaartje of 8 forum-ervaring heeft me namelijk geleerd dat zo'n opmerking allerminst betekent dat de discussie ook daadwérkelijk stopt. Dit bleek ook wel toen N. nog even doorging, en als jij niet al weer in je beledigd-modus was geschoten, had je ongetwijfeld weer een reply gegeven.
Kortom: een doodnormale mod-opmerking, zonder enige onvriendelijkheid.
Er zitten volgens mij 35 minuten tussen de eerste opmerking en de opmerking van Gert.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Disana, was pas 5 minuten met mij in gevecht. Een uur gaat snel voorbij, ik herken dat, maar zo snel gaat de tijd ook weer niet.
Even de feiten op een rijtje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:32 schreef avonne het volgende:
Ja, je bent uniek, en je weet alles zo goed te verwoorden.
Accepteer gewoon eens dat een moderator (of een andere user eventueel) je vermaant dat je te lang van stof bent. Dan hoef je niet meteen in de hoogste boom te klimmen, en meteen te vermelden dat je waardevolle bijdrages in de updates en de OP doet. Je doet het klinken alsof dat je een vrijbrief geeft. En direct daaraan ook nog maar eens wat kritiek op de moderators leveren.
Het begint met een eenvoudige opmerking van een moderator en eindigt met een lange discussie.
Je kunt het ook van je af laten glijden en gewoon met de Gouden Kooi doorgaan. Dat is wat verscheidene users én Gert gewoon wilden.
Ik vind het niet gepast dat je jezelf schouderklopjes geeft. Ik vind het ook niet gepast dat je van een eenvoudige opmerking om te stoppen met een discussie weer een hele nieuwe discussie maakt.
Gaat de tijd dan toch sneller dan ik denk? Sakkerloot........das balen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:38 schreef APK het volgende:
[..]
Er zitten volgens mij 35 minuten tussen de eerste opmerking en de opmerking van Gert.![]()
Je vergeet je "voorstel" voor een OP, waarin je nógmaals meende te moeten benadrukken dat het een "volkomen overbodige" opmerking van me was. Dat had niet gehoeven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Even de feiten op een rijtje.
[....]
Iemand maakte een opmerking in de SC, daar hebben die persoon, Gert en ik er nog een paar berichtjes aan gewijd en meer niet.
.
Klopt. Ik schatte in dat jullie nog niet klaar waren en jullie discussie duurde al pagina's lang. Da's alles. En daarover plaats ik dan een korte post , op een vriendelijke toon.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat de tijd dan toch sneller dan ik denk? Sakkerloot........das balen!
Hey, maar de boodschap is eigenlijk dat iedereen moet geven en nemen.
De vakantie heeft je goed gedaan lees ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:02 schreef avonne het volgende:
Goh, Disana, wat vind je je zelf toch geweldig.
Persoonlijk vind ik dat metadiscussies niet in de COS thuis horen.
Open een topic "gesprekstechnieken" of zo.
Dat heeft Disana al naar mij gedaan, en ik eentje terug, en er is nieuws: de discussie over de discussie is afgerond.quote:
jammerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heeft Disana al naar mij gedaan, en ik eentje terug, en er is nieuws: de discussie over de discussie is afgerond.![]()
Ik mis een poezie plaatjequote:
Die FB-soap is soms lastig te volgen met zoveel tekst en weinig plaatjes.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:53 schreef kissa het volgende:
De uitzending van dinsdag 7 augustus
Zou juli veranderd kunnen worden in augustus? Alvast bedankt
Waar bemoei jij je mee?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
De vakantie heeft je goed gedaan lees ik![]()
Dacht dat jij niet van het sneren was ?
Zonder op de inhoud van de discussie in te gaan, reageer ik even op jou Avonne. Waar bemoei je je mee ?
Stuur Disana een PM![]()
edit: en naar mijn mening is een cursus humorvol schrijven echt iets voor jou, jezus mina, wat ben jij een zure mossel geworden na je blauwe kleurtje![]()
Ik welquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die FB-soap is soms lastig te volgen met zoveel tekst en weinig plaatjes.![]()
Zouden ze het serieus menen denk je?
modlikkerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee?
Dit is feedback, dus dat lijkt mij dit wel de juiste plaats voor een mod om zich 'er ook even mee te bemoeien'![]()
Mod-wannabe!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wel
Lekker kort, anders trek je het misschien weer niet
Dat gezegd hebbende....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mod-wannabe!![]()
Techniek Eend, techniek.![]()
tadaaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:09 schreef Leandra het volgende:
Deze SC heeft een paar haakjes [DGK SC # 244] en het juiste nummer nodig (# 244 dus)
DGK SC243 Losbolca Time
En deze kan helaas dicht wegens dubbel [SC # 244] Klaar !
Een aapjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
Wat is het weer genieten met zulke snelle hulpmods.... waar rij jij op eigenlijk?? Dat kan geen surveillancefiets zijn
Maar hij is wel lekker op op te rijenquote:
Nee, die andere had nummer 70, en deze 69.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
En we hebben weer een dubbele: [COS # 2250] It's all in the game
Had mijn antwoord al geëdit.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet..... die van HiDiHo was eerst
Ook pas nadat ik m gequote hadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |